Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä toivon

Vierailija
05.07.2026 |

Että tuo kihtikohtaus tai mikä mun varpaita vaivaakin menisi itsellään ohi eikä tarvitsisi huomenna tilata taksia ja mennä lääkäriin. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se ukkokin syö epäterveellisesti, kun kerroit että grillailee ja ostaa makkaraa, nakkeja yms. Sitten teini ja sinäkin syötte samaa tai samantapaista. Joskus tilataan pitsaa yms. Käydään ulkona syömässä. Mikäs siinä, mutta ei sitten kannata valittaa seurauksista, jos pääasiallinen ruokavalio on, mitä on.

Teini kyllä käy aika usein itse kaupassa ja laittaa itselleen ruuan esim mökillä jossa paljon on ja muutenkin ostelee lohta ja salaattibaarista salaattia tai minä ostan jotain terveellistä.

Vierailija
62/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaateissa pitää muistaa, että jos lykkää päälle jotain salaattikastiketta ( epäterveellistä, majoneesia tms.) niin se terveellisyys häviää samantien. Jos haluaa jotain laittaa, niin sitten vaikka sitruunamehua tms. Eiköhän näihin löydy jotain ohjeitakin, esim. netistä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaateissa pitää muistaa, että jos lykkää päälle jotain salaattikastiketta ( epäterveellistä, majoneesia tms.) niin se terveellisyys häviää samantien. Jos haluaa jotain laittaa, niin sitten vaikka sitruunamehua tms. Eiköhän näihin löydy jotain ohjeitakin, esim. netistä tms.

Tiedän sen.

Vierailija
64/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet Samille näyttänyt näitä kirjoituksiasi 15 vuoden ajalta?

Vierailija
65/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyssäs sitten tämä ketju tähän.

Vierailija
66/66 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kävely tai jopa kuntosali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme