Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä toivon

Vierailija
05.07.2026 |

Että tuo kihtikohtaus tai mikä mun varpaita vaivaakin menisi itsellään ohi eikä tarvitsisi huomenna tilata taksia ja mennä lääkäriin. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sitten jotain, hohhoijaa! Ja tottakai se piti tännekin päivitellä, taas.

No minkä minä sairauksilleni voin? Niitä tulee uusis jatkuvasti. 

Olisko ihan se, ettet suostu huolehtimaan itsestäsi? Eihän se, että saat ohjeita lääkäreiltä ja jopa muilta auta sinua yhtään, jos et noudata niitä. Ethän sinä nyt niin tyhmä sentään voi olla, että kuvittelet ihan kaiken tapahtuvan pelkästään istumalla ja valittamalla? Tai syyttämällä muita, jopa kaikista fyysisistäkin sairauksista. 

En mä syytä ketään muuta sairauksistani.

Vierailija
22/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta hoidattaa se nyt, ettei tuleva kesäloma mene sen takia pilalle.

Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.

Jatkuva muutos on ainut, mikä on Ammattivalittajan elämässä varmaa🤔

Ammattivalittaja dynaamisessa elämässä turbulenssit seuraa toistaan. Moni voisi erehtyä luulemaan, että istuminen pepullaan syrjäseudun mörskässä 365 päivää vuodessa olisi tasaisen unettavaa, mutta ehei. Harmaiden seinien sisällä sykähtelee aktiivinen tulivuori nimeltä Tilanteet muuttuu.

😂😂😂😂😂😂😂👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Se meni taas pilkkaamiseksi.

Vierailija
24/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parikin kaveria, joilla on jo 50v. vaikeuksia kävellä ja liikkua. Molemmilla ylipainoa ja muutakin. Silti laihduttaminen ei vain "huvita", kuten ei Valistakaan. Surullista seurattavaa ja pelottavaakin.

Vierailija
25/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parikin kaveria, joilla on jo 50v. vaikeuksia kävellä ja liikkua. Molemmilla ylipainoa ja muutakin. Silti laihduttaminen ei vain "huvita", kuten ei Valistakaan. Surullista seurattavaa ja pelottavaakin.

Pitäisi saada elämänhalu takaisin.  Se mikä oli nuorena.ap

Vierailija
26/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun 50 kilon ylipaino johtaa väistämättä yhä uusiin vaivoihin ja sairauksiin. Se on luonnonlaki, jolle edes ammattimainen valittaja ei voi mitään. Kymmenen vuoden päästä se ei pysty enää edes vaikertamaan.

Vierailija
27/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, miten voi käydä jos vain odotat ja odotat? Varsinkin terveyden suhteen. 

Vierailija
28/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, miten voi käydä jos vain odotat ja odotat? Varsinkin terveyden suhteen. 

Kyllä mä ymmärrän, mutta en mä halua elää tällaista elämää enkä osaa, pysty elämääni muuttamaan.

Vierailija
29/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtumalla saattaisit saada uutta potkua elämääsi. Ei sun vaikeudet herkkuja syömällä ainakaan vähene.

Vierailija
30/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihti tulee oluen kittaamisesta ja pikkukalojen syömisestä.

Sekä papujen pureskelusta. Moni vegaani saa tuon normaalilla ruokavaliollaan.

Mikähän tuossakin faktassa saa jonkun antamaan alapeukkuja? Onko papujenpureskelu vaikuttanut jo aivotoimintaan saakka?

Vierailija
31/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmettiäkö siinä alapeukutat???? Kun et tunne näitä ihmisiä. On vaan itsellesi epämiellyttävää faktaa, kun sanotaan suoraan. 

Vierailija
32/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtumalla saattaisit saada uutta potkua elämääsi. Ei sun vaikeudet herkkuja syömällä ainakaan vähene.

Ei ne vähene mutta melkoisen huonoa elämäni oli laihempanakin. Nuorena oli vielä elämänhalua.

Vierailija
33/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta hoidattaa se nyt, ettei tuleva kesäloma mene sen takia pilalle.

Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.

Jatkuva muutos on ainut, mikä on Ammattivalittajan elämässä varmaa🤔

Ammattivalittaja dynaamisessa elämässä turbulenssit seuraa toistaan. Moni voisi erehtyä luulemaan, että istuminen pepullaan syrjäseudun mörskässä 365 päivää vuodessa olisi tasaisen unettavaa, mutta ehei. Harmaiden seinien sisällä sykähtelee aktiivinen tulivuori nimeltä Tilanteet muuttuu.

😂😂😂😂😂😂😂👍

Analyysihymiö ei minulta.

Tiedän kaiken kihdistä teoriassa,

vaikka itselläni ei vaivaa ole. En

kuitenkaan osallistu tällä kertaa. E

Vierailija
34/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla. 

Vierailija
35/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tässä keississä on lopulta se, että Valis on mennyt jakamaan geenejään eteenpäin. Niin kuin Suomi kaipaisi lisää matalaotsaisia...

Vierailija
36/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan saanut mitään konkreettisia ohjeita laihduttamiseen? Joku ravintoterapeutti tai ryhmä voisi myös auttaa.

Vierailija
37/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla. 

Se vaatisi sen, että vain minä kävisin kaupassa.

Vierailija
38/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti Valis, 

hän, jonka

mittatilaustyönä hammaslääkärin ja hammasteknikon yhdessä työstämät

hammasproteesit eivät millään istu. E

Vierailija
39/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vähene mutta melkoisen huonoa elämäni oli laihempanakin. Nuorena oli vielä elämänhalua.

Nuorta susta ei enää voi tulla, niin oliko se siinä sitten? Loppuelämä pelkkää kärvistelyä?

Vierailija
40/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan saanut mitään konkreettisia ohjeita laihduttamiseen? Joku ravintoterapeutti tai ryhmä voisi myös auttaa.

En ole. Keliakiaan sain silloin ehkä kaksi kertaa ravitsemusterapeutilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän