Että mä toivon
Että tuo kihtikohtaus tai mikä mun varpaita vaivaakin menisi itsellään ohi eikä tarvitsisi huomenna tilata taksia ja mennä lääkäriin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta hoidattaa se nyt, ettei tuleva kesäloma mene sen takia pilalle.
Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.
Jatkuva muutos on ainut, mikä on Ammattivalittajan elämässä varmaa🤔
Ammattivalittaja dynaamisessa elämässä turbulenssit seuraa toistaan. Moni voisi erehtyä luulemaan, että istuminen pepullaan syrjäseudun mörskässä 365 päivää vuodessa olisi tasaisen unettavaa, mutta ehei. Harmaiden seinien sisällä sykähtelee aktiivinen tulivuori nimeltä Tilanteet muuttuu.
😂😂😂😂😂😂😂👍
Jaa. Se meni taas pilkkaamiseksi.
Minulla on parikin kaveria, joilla on jo 50v. vaikeuksia kävellä ja liikkua. Molemmilla ylipainoa ja muutakin. Silti laihduttaminen ei vain "huvita", kuten ei Valistakaan. Surullista seurattavaa ja pelottavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parikin kaveria, joilla on jo 50v. vaikeuksia kävellä ja liikkua. Molemmilla ylipainoa ja muutakin. Silti laihduttaminen ei vain "huvita", kuten ei Valistakaan. Surullista seurattavaa ja pelottavaakin.
Pitäisi saada elämänhalu takaisin. Se mikä oli nuorena.ap
Reilun 50 kilon ylipaino johtaa väistämättä yhä uusiin vaivoihin ja sairauksiin. Se on luonnonlaki, jolle edes ammattimainen valittaja ei voi mitään. Kymmenen vuoden päästä se ei pysty enää edes vaikertamaan.
Ymmärrätkö, miten voi käydä jos vain odotat ja odotat? Varsinkin terveyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, miten voi käydä jos vain odotat ja odotat? Varsinkin terveyden suhteen.
Kyllä mä ymmärrän, mutta en mä halua elää tällaista elämää enkä osaa, pysty elämääni muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumalla saattaisit saada uutta potkua elämääsi. Ei sun vaikeudet herkkuja syömällä ainakaan vähene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihti tulee oluen kittaamisesta ja pikkukalojen syömisestä.
Sekä papujen pureskelusta. Moni vegaani saa tuon normaalilla ruokavaliollaan.
Mikähän tuossakin faktassa saa jonkun antamaan alapeukkuja? Onko papujenpureskelu vaikuttanut jo aivotoimintaan saakka?
Vierailija kirjoitti:
Hemmettiäkö siinä alapeukutat???? Kun et tunne näitä ihmisiä. On vaan itsellesi epämiellyttävää faktaa, kun sanotaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumalla saattaisit saada uutta potkua elämääsi. Ei sun vaikeudet herkkuja syömällä ainakaan vähene.
Ei ne vähene mutta melkoisen huonoa elämäni oli laihempanakin. Nuorena oli vielä elämänhalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta hoidattaa se nyt, ettei tuleva kesäloma mene sen takia pilalle.
Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.
Jatkuva muutos on ainut, mikä on Ammattivalittajan elämässä varmaa🤔
Ammattivalittaja dynaamisessa elämässä turbulenssit seuraa toistaan. Moni voisi erehtyä luulemaan, että istuminen pepullaan syrjäseudun mörskässä 365 päivää vuodessa olisi tasaisen unettavaa, mutta ehei. Harmaiden seinien sisällä sykähtelee aktiivinen tulivuori nimeltä Tilanteet muuttuu.
😂😂😂😂😂😂😂👍
Analyysihymiö ei minulta.
Tiedän kaiken kihdistä teoriassa,
vaikka itselläni ei vaivaa ole. En
kuitenkaan osallistu tällä kertaa. E
Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla.
Surullisinta tässä keississä on lopulta se, että Valis on mennyt jakamaan geenejään eteenpäin. Niin kuin Suomi kaipaisi lisää matalaotsaisia...
Oletko koskaan saanut mitään konkreettisia ohjeita laihduttamiseen? Joku ravintoterapeutti tai ryhmä voisi myös auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla.
Se vaatisi sen, että vain minä kävisin kaupassa.
Aloittaja on ilmeisesti Valis,
hän, jonka
mittatilaustyönä hammaslääkärin ja hammasteknikon yhdessä työstämät
hammasproteesit eivät millään istu. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vähene mutta melkoisen huonoa elämäni oli laihempanakin. Nuorena oli vielä elämänhalua.
Nuorta susta ei enää voi tulla, niin oliko se siinä sitten? Loppuelämä pelkkää kärvistelyä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut mitään konkreettisia ohjeita laihduttamiseen? Joku ravintoterapeutti tai ryhmä voisi myös auttaa.
En ole. Keliakiaan sain silloin ehkä kaksi kertaa ravitsemusterapeutilla.
En mä syytä ketään muuta sairauksistani.