Että mä toivon
Että tuo kihtikohtaus tai mikä mun varpaita vaivaakin menisi itsellään ohi eikä tarvitsisi huomenna tilata taksia ja mennä lääkäriin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Parasta hoidattaa se nyt, ettei tuleva kesäloma mene sen takia pilalle.
Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.
Kihti tulee oluen kittaamisesta ja pikkukalojen syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kala-allergia enkä juo olutta. Mä epäilen, että se on tullut furesis lääkkeen syönnistä.ap
Väriöliset viinat, viski ja konjakki sekä punaviini menee kihtivarpaaseen. Samoin nahkoineen syöty broiler
Rasvainen ruoka ei sovi kihti- potilaalle
Vierailija kirjoitti:
Väriöliset viinat, viski ja konjakki sekä punaviini menee kihtivarpaaseen. Samoin nahkoineen syöty broiler
Kun en ole juonut tuollaisiakaan.ap
Ruokavaliohoitohan siinä on oleellinen asia, sellaisten ruokien välttäminen, mitkä aiheuttaa kohtauksia. Sen saa ilman lääkärireissuakin tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliohoitohan siinä on oleellinen asia, sellaisten ruokien välttäminen, mitkä aiheuttaa kohtauksia. Sen saa ilman lääkärireissuakin tehtyä.
Mulla on tuo furesis lääkitys ja se vissiin on tuon kohtauksen laukassut.ap
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat pienet kalat, kuten muikut. Niistä tulee varma kohtaus, jos on tuolle taudille altistunut.
Taas sitten jotain, hohhoijaa! Ja tottakai se piti tännekin päivitellä, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no sitähän ei tiedä, kuinka pitkä kesäloma on tai onko sitä. Tilanteet muuttuu.
Jatkuva muutos on ainut, mikä on Ammattivalittajan elämässä varmaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva muutos, joka ei kuitenkaan muuta mitään.
Valikselle on ihan turha ehdottaa ruokavalion muutosta. Tai no, yhtään mitään. Jaksaa valittaa, minkä kerkiää mutta ikinä ei asioille tee mitään. Loputon kierre.
Vierailija kirjoitti:
No minkä minä sairauksilleni voin? Niitä tulee uusis jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Sekä papujen pureskelusta. Moni vegaani saa tuon normaalilla ruokavaliollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva muutos, joka ei kuitenkaan muuta mitään.
Bingooo!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja dynaamisessa elämässä turbulenssit seuraa toistaan. Moni voisi erehtyä luulemaan, että istuminen pepullaan syrjäseudun mörskässä 365 päivää vuodessa olisi tasaisen unettavaa, mutta ehei. Harmaiden seinien sisällä sykähtelee aktiivinen tulivuori nimeltä Tilanteet muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä minä sairauksilleni voin? Niitä tulee uusis jatkuvasti.
Olisko ihan se, ettet suostu huolehtimaan itsestäsi? Eihän se, että saat ohjeita lääkäreiltä ja jopa muilta auta sinua yhtään, jos et noudata niitä. Ethän sinä nyt niin tyhmä sentään voi olla, että kuvittelet ihan kaiken tapahtuvan pelkästään istumalla ja valittamalla? Tai syyttämällä muita, jopa kaikista fyysisistäkin sairauksista.