Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun rasistipuukottaja iski taas

Vierailija
27.06.2026 |

Oulun puukotusten sarja sai jatkoa – jälleen pyöräilijä löi teräaseella kävelijää

 

Oulun Kaukovainiolla sattui perjantai-iltana puukotus, kerrotaan poliisin Oulun johtokeskuksesta.

Kyseessä on samankaltainen välivallanteko, joita Oulussa on nähty aiemminkin tänä vuonna.  Tällä kertaa pyörällä liikkunut henkilö löi teräaseella ulkomaalaistaustaista miestä selkään. Uhri oli liikkeellä kävelemällä

 

 

Oulussa on sattunut tänä vuonna useita väkivallantekoja, joissa pyörällä liikkunut henkilö on kohdistanut väkivaltaa ulkomaalaistaustaiseen uhriin. Kaikissa tapauksissa tekijä on lähestynyt uhria takaapäin ja paennut paikalta.

 

https://www.kaleva.fi/oulun-puukotusten-sarja-sai-jatkoa-jalleen-pyorai…

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.

Vierailija
2/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.

Sitäkin huolestuttavampaa, että siellä pyörii useita tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mennyt liian pitkälle! Meidän pitää kieltää persujen ja sinimustien puolueet kokonaisuudessaan!

Vierailija
4/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tynkky ja kumppanit tästäkin. Teidän propagandanne uppoaa hulluihin.

Vierailija
5/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muu auta kun palkkaavat ylikonstaapeli Niina Hakalan kiertämään Oulun katuja Kantosen haulikon kanssa.
Eiköhän Ylikonstaapeli Tommi Jussila myönnä vaimolleen sen verran "työlomaa" rauhoittamaan Oulun kadut puukottajasta ;)

Vierailija
6/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se puukotellut myös kantiksia. Tietysti mamukoiden puukottelut ovat vakavampia rikoksia kuin valkonaaman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

mis asut pillu

Vierailija
8/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.

Se Valkean juttu oli viime vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.

On laitettu jo 3 kpl. Tämä on neljäs. Oululais-incelit on ihan vi tun sekaisin. 

Vierailija
10/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko saa lukea ma mujen tekemistä lastenraiskauksista ja te vitunvassaripellet olette hiljaa. Nyt aktivoidutte kun joku yksittäinen idiootti tekee idioottimaisuuksia. Te ette välitä lapsista pätkääkään, lässytette persuista kun oikeasti pitäisi miettiä raiskausepidemiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on tullut liikaa ulkomaalaisia. Pääkaupunkiseudulla käyttäytyvät jo kuin omistaisisivat koko paikan. 

Ja suomalaiset väistää. 

Vierailija
12/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti ulkomaalaisten tekevät rikoksia suomalaisia kohtaan  99% enemmän. Se on aina vaan, että media kokee suureksi asiaksi aina informoida jos yksikin ulkomaalainen kokee jotain. Oman vaan uhreista ei niin väliä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko saa lukea ma mujen tekemistä lastenraiskauksista ja te vitunvassaripellet olette hiljaa. Nyt aktivoidutte kun joku yksittäinen idiootti tekee idioottimaisuuksia. Te ette välitä lapsista pätkääkään, lässytette persuista kun oikeasti pitäisi miettiä raiskausepidemiaa. 

Joja viikko lapsenrskaajapersut jatkaa Suomen tuhoamista. Ne Malmin tyypit muuten oli valkoisia äijiä. 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Vierailija
14/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on pipipäisiä naziloisia. Nirri pois uusnasuilta.  Onko ne myös lessuja?

Vierailija
16/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

mis asut pillu

Allah=🐷💩💩💩💩💩

Mis asut pillu??

Vierailija
17/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeisto täällä syyttämässä henkirikoksesta uhreja.

Vierailija
18/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.

Sitäkin huolestuttavampaa, että siellä pyörii useita tuollaisia.

Ryhmälle on ihan oma puolue: Sinimusta liike.

Vierailija
19/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mennyt liian pitkälle! Meidän pitää kieltää persujen ja sinimustien puolueet kokonaisuudessaan!

Seuraava hallitus tekee lainmuutoksia kuten kriminalisoidaan antisemitismi, rasismi, vihapuhe. Tän seurauksena noiden puolueiden toiminta ei saa toimilupaa.

Vierailija
20/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

mis asut pillu

Painu vit tuun. Islam on syöpä. 

Mis asut pillu??? Likainen pelkuri kulkurikoira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi