Oulun rasistipuukottaja iski taas
Oulun puukotusten sarja sai jatkoa – jälleen pyöräilijä löi teräaseella kävelijää
Oulun Kaukovainiolla sattui perjantai-iltana puukotus, kerrotaan poliisin Oulun johtokeskuksesta.
Kyseessä on samankaltainen välivallanteko, joita Oulussa on nähty aiemminkin tänä vuonna. Tällä kertaa pyörällä liikkunut henkilö löi teräaseella ulkomaalaistaustaista miestä selkään. Uhri oli liikkeellä kävelemällä
Oulussa on sattunut tänä vuonna useita väkivallantekoja, joissa pyörällä liikkunut henkilö on kohdistanut väkivaltaa ulkomaalaistaustaiseen uhriin. Kaikissa tapauksissa tekijä on lähestynyt uhria takaapäin ja paennut paikalta.
https://www.kaleva.fi/oulun-puukotusten-sarja-sai-jatkoa-jalleen-pyorai…
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.
Sitäkin huolestuttavampaa, että siellä pyörii useita tuollaisia.
Tämä on mennyt liian pitkälle! Meidän pitää kieltää persujen ja sinimustien puolueet kokonaisuudessaan!
Kiitos Tynkky ja kumppanit tästäkin. Teidän propagandanne uppoaa hulluihin.
Eihän tuossa muu auta kun palkkaavat ylikonstaapeli Niina Hakalan kiertämään Oulun katuja Kantosen haulikon kanssa.
Eiköhän Ylikonstaapeli Tommi Jussila myönnä vaimolleen sen verran "työlomaa" rauhoittamaan Oulun kadut puukottajasta ;)
Onhan se puukotellut myös kantiksia. Tietysti mamukoiden puukottelut ovat vakavampia rikoksia kuin valkonaaman.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
mis asut pillu
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.
Se Valkean juttu oli viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.
On laitettu jo 3 kpl. Tämä on neljäs. Oululais-incelit on ihan vi tun sekaisin.
Joka viikko saa lukea ma mujen tekemistä lastenraiskauksista ja te vitunvassaripellet olette hiljaa. Nyt aktivoidutte kun joku yksittäinen idiootti tekee idioottimaisuuksia. Te ette välitä lapsista pätkääkään, lässytette persuista kun oikeasti pitäisi miettiä raiskausepidemiaa.
Suomeen on tullut liikaa ulkomaalaisia. Pääkaupunkiseudulla käyttäytyvät jo kuin omistaisisivat koko paikan.
Ja suomalaiset väistää.
No silti ulkomaalaisten tekevät rikoksia suomalaisia kohtaan 99% enemmän. Se on aina vaan, että media kokee suureksi asiaksi aina informoida jos yksikin ulkomaalainen kokee jotain. Oman vaan uhreista ei niin väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko saa lukea ma mujen tekemistä lastenraiskauksista ja te vitunvassaripellet olette hiljaa. Nyt aktivoidutte kun joku yksittäinen idiootti tekee idioottimaisuuksia. Te ette välitä lapsista pätkääkään, lässytette persuista kun oikeasti pitäisi miettiä raiskausepidemiaa.
Joja viikko lapsenrskaajapersut jatkaa Suomen tuhoamista. Ne Malmin tyypit muuten oli valkoisia äijiä.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Oulussa on pipipäisiä naziloisia. Nirri pois uusnasuilta. Onko ne myös lessuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
mis asut pillu
Allah=🐷💩💩💩💩💩
Mis asut pillu??
Äärioikeisto täällä syyttämässä henkirikoksesta uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.
Sitäkin huolestuttavampaa, että siellä pyörii useita tuollaisia.
Ryhmälle on ihan oma puolue: Sinimusta liike.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mennyt liian pitkälle! Meidän pitää kieltää persujen ja sinimustien puolueet kokonaisuudessaan!
Seuraava hallitus tekee lainmuutoksia kuten kriminalisoidaan antisemitismi, rasismi, vihapuhe. Tän seurauksena noiden puolueiden toiminta ei saa toimilupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
mis asut pillu
Painu vit tuun. Islam on syöpä.
Mis asut pillu??? Likainen pelkuri kulkurikoira.
Ei kai se sama tekijä ole? Joku ulkomaalaisten puukottaja laitettiin tuolla ainakin pakkohoitoon.