Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä toivon

Vierailija
05.07.2026 |

Että tuo kihtikohtaus tai mikä mun varpaita vaivaakin menisi itsellään ohi eikä tarvitsisi huomenna tilata taksia ja mennä lääkäriin. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla. 

Se vaatisi sen, että vain minä kävisin kaupassa.

Väitätkö, että mies ostaa sulle herkkuja?

Vierailija
42/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et syö terveellisemmin, etkö osaa vai et halua? Ei se, että syö pääsäntöisesti terveellisesti tarkoita, että voi joskus harvemmin herkutella. Ja herkutella voi myös terveellisesti, vaikkapa marjoilla ja hedelmillä, vihanneksilla. 

Sinä voit tehdä miehelle, mitä toivot hänen tuovan erikseen sinulle. Mikset voisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että mies ostaa sulle herkkuja?

Ei, vaan mies ostaa makkaraa,nakkeja ja lihaa yms. Minä ostan enemmän hedelmiä, vihanneksia ja marjoja.

Vierailija
44/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt, että Ammattivalittaja EI HALUA laihtua. Hän on julistanut tämän täällä kymmeniä kertoja. Hän haluaa pysyä lihavana ja lihoa entisestään, "koska herkuttelu ja ahmiminen ovat hänen ainoita ilojaan". 

Vierailija
45/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit tehdä miehelle, mitä toivot hänen tuovan erikseen sinulle. Mikset voisi?

Hän ostaa pikaisesti mitä ostaa. Pitäisi tilata kotiinkuljetuksella ruuat.

Vierailija
46/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt, että Ammattivalittaja EI HALUA laihtua. Hän on julistanut tämän täällä kymmeniä kertoja. Hän haluaa pysyä lihavana ja lihoa entisestään, "koska herkuttelu ja ahmiminen ovat hänen ainoita ilojaan". 

Niin se valitettavasti on vuosikymmeniä ollut.

Vierailija
47/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ottanut estolääkettä? Juo nyt ensiapuun vettä runsaasti.

Vierailija
48/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole ottanut estolääkettä? Juo nyt ensiapuun vettä runsaasti.

Ei mulla ole mitään estolääkettä.

Vierailija
49/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautan, että tämä lääketieteen ja kaikkien muidenkin tieteiden tohtori ja karpaattien nero on aivan itse jälleen kerran tehnyt diagnoosin, tällä kertaa kipeästä varpaastaan. 

Vierailija
50/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet jatkossa listan, mitä tuo sinulle! Hyvänen aika nyt sentään, kyllä sitä nyt sen verran pitää aikuisten ihmisten osata sopia ja ajatella toistakin. Sanot painokkaasti, että haluat syödä terveellisemmin ja että miehen pitää edes sen verran ajatella sinuakin ja terveyttäsi! Tai sitten käyt itse jatkossa tekemässä omat ostoksesi. Turha valittaa, jos ei yhtään mitään ole valmis tekemään edes henkensä eteen!! Ja tosiaan; Hanki se ravitsemusterapeutti tms. Saat tukea, ei tarvitse yksin märehtiä.

Vierailija
51/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMMATTIVALITTAJA EI HALUA SYÖDÄ TERVEELLISESTI. Hän haluaa ahmia herkkuja. Kunnioittakaa nyt edes sen verran aikuista ihmistä, ettette tuputa hänelle neuvoja, joita hän ei kaipaa.

Vierailija
52/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet jatkossa listan, mitä tuo sinulle! Hyvänen aika nyt sentään, kyllä sitä nyt sen verran pitää aikuisten ihmisten osata sopia ja ajatella toistakin. Sanot painokkaasti, että haluat syödä terveellisemmin ja että miehen pitää edes sen verran ajatella sinuakin ja terveyttäsi! Tai sitten käyt itse jatkossa tekemässä omat ostoksesi. Turha valittaa, jos ei yhtään mitään ole valmis tekemään edes henkensä eteen!! Ja tosiaan; Hanki se ravitsemusterapeutti tms. Saat tukea, ei tarvitse yksin märehtiä.

Itse aion alkaa taksilla kaupassa käymään. Ei mies kahdentoista tunnin työpäivien jälkeen jaksa miettiä mitä ostaa.

Vierailija
53/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miettimistä siinä on, jos tekee listan mistä sitten katsoo, mitä tuo sinulle? Listahan nimenomaan helpottaa sitä, ettei tarvitse miettiä. Moni tekee listan just sitä varten, että helpottaa ostamista ja muistaa, mitä pitää ostaa. 

Vierailija
54/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miettimistä siinä on, jos tekee listan mistä sitten katsoo, mitä tuo sinulle? Listahan nimenomaan helpottaa sitä, ettei tarvitse miettiä. Moni tekee listan just sitä varten, että helpottaa ostamista ja muistaa, mitä pitää ostaa. 

Kun hän tuo listasta vain muutaman eli ihan pakolliset tuotteet.

Vierailija
55/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et sitten millään voi sanoa, että haluat nyt jatkossa tämän ja tämän? Oikein painokkaasti sanomalla. Että haluat huolehtia enemmän terveydestäsi ja toivot mieheltä edes sen verran tukea, että tuo haluamasi asiat kaupasta. 

Vierailija
56/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et sitten millään voi sanoa, että haluat nyt jatkossa tämän ja tämän? Oikein painokkaasti sanomalla. Että haluat huolehtia enemmän terveydestäsi ja toivot mieheltä edes sen verran tukea, että tuo haluamasi asiat kaupasta. 

Ei tuollaisella ole mitään vaikutusta mihinkään.

Vierailija
57/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näitä miehiä, joille on turha sanoa yhtään mitään. Jääräpäisiä, oman napansa ympärillä pyörijöitä. Hyvä, jos edes ymmärtää että on jossain parisuhteessa. Tai silloin on, kun itse tarvitsee jotain. 

Vierailija
58/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se oli, kun kävitte ihan ravintolassa syömässä...Mieskö sitä ehdotti? 

Vierailija
59/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se ukkokin syö epäterveellisesti, kun kerroit että grillailee ja ostaa makkaraa, nakkeja yms. Sitten teini ja sinäkin syötte samaa tai samantapaista. Joskus tilataan pitsaa yms. Käydään ulkona syömässä. Mikäs siinä, mutta ei sitten kannata valittaa seurauksista, jos pääasiallinen ruokavalio on, mitä on.

Vierailija
60/64 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se oli, kun Valis kävi lomalla Tanskassa ja sieltä laivalla tms. ei löytynyt mitään syötävää? Mitä siellä oli ja mitä olisi pitänyt olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän