Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun vikaks kysymykset jäi eilen, että tarkoittiko se siis sitä, että isot rinnat ovat tärkeät.

Tänä aamuna se vastas ja sanoi nauraen joo, mutta itseasiassa ei tärkeää.

Kysyin, mitä tarkotat. Niin se sano, että minkä tahansa kokoiset rinnat ovat hyvät.

En enää vastannu sille mitään. Alkoi vit*ttaa niin paljon. Ihan ku toi pelastais enää yhtään mitään, ku tuli jo möläytettyy, että isot rinnat ovat tärkeät. En ees ehtiny sanoo uudelleen, että mulla ei oo isoja rintoja nyt. Jäin vaan ns. sanattomaksi.

Jotain silloin vuosia sitten vihjaili isoista rinnoista ja että tykkää isoista tytöistä. Niin silloin kyl sanoin, että mul on ihan normaalit rinnat, ei isot. En ees kehannu silloin sanoo, että nää on pienimmät kupit, mitä saa eli A-kupit. Sen jälkeen rinnoista ei enää keskusteltu.

Ja ei ole provo. Miks v*tussa keksisin jotain tämmöstä.

Ap

Ap:llä ei mene hissi ylös asti.

Ai miten niin?

Vierailija
62/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ei ole ehtinyt viidessä vuodessa treffeille toisen kotimaahan, kiirettä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tyytymään. Joutuuhan mieskin tyytymään pieniin rintoihisi. Parempaa et todennäköisesti löydä.

Vierailija
64/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo ei ole ehtinyt viidessä vuodessa treffeille toisen kotimaahan, kiirettä pitää.

Ei ole provo. En ole ikinä kirjoittanu mitään provoa. Tämä on aivan totta.

Vierailija
65/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaisitko sinä Ukrainaan tapaamaan nettiromanssiasi?

Vierailija
66/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta kuin olla ja voi!

Mies "toiselta puolelta maailmaa" on kirjoitellut kanssasi viisi vuotta, kertoen mm. peniksensä koon (iso- of course), mutta nyt ongelmaksi onkin osoittautunassa sinun maitorauhasesi. 

Ei riitäkään kuulema niiden koko, kun kirjeenvaihtokaverisi sattuukin tykkäämään suurista rinnoista. 

Voi, mikä tarina tämäkin!

AP: lle-  Hommaa uusi kirjeenvaihtokaveri, jolle annat strategiset mittasi jo eka kirjeessä ;)

Vierailija
67/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oltiin ehditty kirjoitella noin puoltoista vuotta eli vajaa kaks vuotta, kun sota syttyi ja Ukrainasta ei nyt pääse miehet ulos maasta (ellei oo sikana rahaa ja suhteita). Ja mä en todellakaan lähde minnekkään Ukrainaan.

Onko jollekin joku ihme siis, että jotkut ihmiset pystyvät ylläpitämään kirjekaveruutta jopa miltei kuuden vuoden ajan? Me ollaan siis yli nelikymppisiä, mutta ehkä tämmöisille tiktok 15 sekunnin teineille jo parin kuukauden kirjoittelu olisi ennätys, saati joku kuusi vuotta, senhän on pakko silloin olla provo.

Ap

Vierailija
68/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi. Tissit kasvaa.

Vierailija
69/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä niin keksityltä tarinalta kuin olla ja voi!

Mies "toiselta puolelta maailmaa" on kirjoitellut kanssasi viisi vuotta, kertoen mm. peniksensä koon (iso- of course), mutta nyt ongelmaksi onkin osoittautunassa sinun maitorauhasesi. 

Ei riitäkään kuulema niiden koko, kun kirjeenvaihtokaverisi sattuukin tykkäämään suurista rinnoista. 

Voi, mikä tarina tämäkin!

AP: lle-  Hommaa uusi kirjeenvaihtokaveri, jolle annat strategiset mittasi jo eka kirjeessä ;)

No, tämä on ihan totta. Näin tämä meni, uskokaa tai älkää. Oon vain tosi ärsyyntynyt nyt. Ois joo heti pitänyt sanoa alussa, että mulla on pienet rinnat. Enpä sanonut, koska kuten sanoin, livenä täällä Suomessa se ei ole miehiä haitannut. Aina on ollut jonossa miehiä, koska olen muuten ihan kaunis kasvoilta ja ihan hyvä kroppakin on. Kukaan ei ole ikinä sanonu mitään negatiivista mun rinnoista. Mutta todellakin oon tiedostanu, että ne on pienet.

Ap

Vierailija
70/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nettimieheltä, onko sillä itsellä minkälaiset rinnat ja pyydä kuvaa.

Vierailija
71/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu raskaaksi. Tissit kasvaa.

Oon ollu jo raskaana ja synnyttänyt ajat sitten, ei kasvanut. A-kupit yhä on.

Ap

Vierailija
72/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia kirjoitellut ja ette ole nähneet? Jatka vaan, ette te myöhemminkään näe. Jos pyytää rahaa, niin lähetä.

Vierailija
73/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia kirjoitellut ja ette ole nähneet? Jatka vaan, ette te myöhemminkään näe. Jos pyytää rahaa, niin lähetä.

Niin, emme ehtineet nähdä, kun syttyi sota. Ja on aina sanonut, että hän ei ikimaailmassa voisi pyytää naiselta rahaa mihinkään. Hän on perinteinen mies, jonka mielestä mies tienaa ja nainen saa olla kotona. Hän on jopa lähetellyt mulle lahjoja ihan postitse kotiin.

Eli ei ole ikinä pyytänyt multa yhtään mitään eikä ikinä tule pyytämään. Tunnen hänet hyvin. Onhan tässä miltei 6 vuotta oltu yhteydessä.

Ap

Vierailija
74/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, emme ehtineet nähdä, kun syttyi sota. Ja on aina sanonut, että hän ei ikimaailmassa voisi pyytää naiselta rahaa mihinkään. Hän on perinteinen mies, jonka mielestä mies tienaa ja nainen saa olla kotona. Hän on jopa lähetellyt mulle lahjoja ihan postitse kotiin.

Eli ei ole ikinä pyytänyt multa yhtään mitään eikä ikinä tule pyytämään. Tunnen hänet hyvin. Onhan tässä miltei 6 vuotta oltu yhteydessä.

Ap

No, sitten hän kyllä hyväksyy pienet tissisikin. Laita hänelle kuva tisseistäsi+ toinen kuva koko kropasta ja kysy hänen mielipidettään. 

Vierailija
75/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, sitten hän kyllä hyväksyy pienet tissisikin. Laita hänelle kuva tisseistäsi+ toinen kuva koko kropasta ja kysy hänen mielipidettään. 

Se on nähnyt musta jo kaiken (siis kasvot, vartalon vyötäröstä alaspäin edestä ja takaa vaatteet päällä), paitsi ei tissejä. Just siks, koska se on mun arka paikka (vaikkei ole haitannut livenä miehiä).

Mitään alastonkuvia ei olla ikinä lähetelty. En kyllä lähetä sille mitään tissikuvaa paita päällä. Meni jo. Mulla meni ihan fiilikset.

Ap

Vierailija
76/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Sano, että hän voi sitten jatkaa rintojen etsimistä. Sinä etsit elämänkumppania.

Vierailija
77/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se on aina sanonut, että mulla on kauniit kasvot ja tosi hyvä perse, niinkun onkin. Tiedän sen. Mutta kun se on tissimies, niin ei nää pienet tissit muutu isommaksi. En ikinä ottais mitään implantteja haittavaikutusten vuoksi. Ja nää tissit on pienet. 

Ap

Vierailija
78/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Sano, että hän voi sitten jatkaa rintojen etsimistä. Sinä etsit elämänkumppania.

Niin sanoi, isot rinnat ovat tärkeät. Sitten korjasi siihen perään, että itse asiassa ne ei oo tärkeät, minkä kokoiset tahansa on hyvät. Mutta meni jo. Totuus lipsahti jo. Anti olla. Fiilikset meni jo. Ja te ette ees usko mua.

Ap

Vierailija
79/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> isot rinnat ovat tärkeät <<

Sano, että hänen kannattaisi hankkia tutti, eikä naista. Tai osta sinä se hänelle jäähyväislahjaksi samalla, kun sanot hänelle hyvästit.

Vierailija
80/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tuo jankuttaminen, aikuinen ihminen.