Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko amerikkalaisupseeri, joka asuu Afganistanissa ja lastensa koulumaksut ovat nousseet? 🤔

 

Jos hän on nähnyt ahterisi, niin tuskin rintojesi koko on jäänyt näkemättä?

 

Pitäisin miestä ääliönä.

On Itä-Euroopasta ja on oikeasti ihan oikea henkilö. Ei ole ikinä pyytänyt multa rahaa. Ja ollaan kirjoiteltu oikeasti vuosikausia, yli 5 vuotta jo. 

 

Ap

Lopeta kirjoittelu ja käy tapaamassa. Näkee livenä sut. Kirjoittelu on kestänyt jo tarpeeksi kauan. 

Vierailija
42/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette kirjoitelleet toisillenne 5 vuotta mutta ette ole ikinä nähneet. Mitä väliä sun tissien koolla on tossa kuviossa. Eihän tuosta mitään suhdetta tule. Olisi jo tullut jos olisi tullakseen.

Niin. No, miten nyt sitten jätän sen? En kelpais sille kuiteskaan. Ja hän asuu Ukrainassa, puhetta oli tapaamisesta, mutta sitten tuli sota ja hän ei pääse maasta ulos. Ehdittiin kirjoitella ja lähetellä kuvia maistamme 2 vuotta, ennenkuin tuli sota. 

Ai tämä olikin venäjäntrollin Ukraina-vihakampanja?

Ei ole. Ajattelin kertoa ton, kun joku ihmetteli, että miksei olla jo tavattu.

Alettiin kesällä 2020 kirjoittelee, eli just tulee jo 6 vuotta täyteen kirjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun etu livenä on aina ollu se, että mulla on ihan hyvä vartalo ja hyvä perse. Lisäksi olen kaunis naamasta. Mulla on aina ollu miehiä jonossa, vaikka mulla on tosi pienet rinnat.

Mutta jos tälle miehelle ne rinnat on niin tärkeät, niin en kehtaa sitä kyllä tavata.

 

Ap

Vierailija
44/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

Vastasit jo itse kysymykseesi. Kirjoitit itse jo: Tää on nyt tässä. Miksi kysyt sen jälkeen: mitä mä nyt teen. Luota itseesi. Sinulla on kaunis vartalotyyppi, jos hän vihjaa pitävänsä suurista rinnoista ja sinulla on pienet, niin miksi kärsisit enempää? 

Vierailija
45/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että miten jätän tämän miehen nyt sitten? Mitä mä sanon sille? Ollaan kuiteski miltei 6 vuotta jo kirjoteltu

 

Ap

Vierailija
46/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?

Kirjoitat hänelle totuudenmuksisesti, ettei ole suuria rintoja, ja ilmoitat, että ei liene syytä jatkaa. Kuka tuollaista edellyttää, on aika toope, ei ehkä makuusi. Mitään et uskoakseni menetä, jos jätät tyypin tapaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?

Kirjoitat hänelle totuudenmuksisesti, ettei ole suuria rintoja, ja ilmoitat, että ei liene syytä jatkaa. Kuka tuollaista edellyttää, on aika toope, ei ehkä makuusi. Mitään et uskoakseni menetä, jos jätät tyypin tapaamatta.

Ok, mä kirjoitan sille ihan suoraan tolleen, että mulla ei ole isoja rintoja. Kirjotanko perään, että menköön etsimään niitä isoja rintoja muualta, kun ne ovat niin tärkeät kerta? Vai kuulostanko epätoivoselta ja loukatulta (mitä kyllä olenkin)?

Vierailija
48/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suhteessa ole tärkeintä se, miten kemiat toimii ja mitä posiitivisia rakkauden tunteita toinen herättää? 

 

Ap