Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sivua samaa jankkausta. Mies todella välttää luodin, kun ette tule ikinä tapaamaan. Ap on ihan hel vetin raskas ihminen. 

Vierailija
82/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>> isot rinnat ovat tärkeät <<

Sano, että hänen kannattaisi hankkia tutti, eikä naista. Tai osta sinä se hänelle jäähyväislahjaksi samalla, kun sanot hänelle hyvästit.

En tiedä, pystynkö sanomaan enää yhtään mitään. Nyt se lähetti mulle jonkun videon, mutta en avaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua samaa jankkausta. Mies todella välttää luodin, kun ette tule ikinä tapaamaan. Ap on ihan hel vetin raskas ihminen. 

Ok. Kai mä nyt olen raskas ihminen, kun mua on just loukattu ja yritän täältä hakea tukea ja te vaan huudatte provoksi. Ihan v*tun sama. Anti olla.

Vierailija
84/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni on sanonut, että kundi on ihan idiootti ja ei ole arvot kohdillaan. Missä kohtaa mä sitten muutuin raskaaksi ihmiseksi? Eikö se kundi tässä ole se idiootti nyt. Jankkaan siksi, kun täällä te jankkaatte ja kyselette samoja asioita viitsimättä lukea koko ketjua ennen kommentoimista.

Ap

Vierailija
85/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kai mä nyt olen raskas ihminen, kun mua on just loukattu ja yritän täältä hakea tukea ja te vaan huudatte provoksi. Ihan v*tun sama. Anti olla.

Tavataan toisenne nyt kesän aikana jossakinpäin eurooppaa. Kyllä hän saa matkustaa...

Vierailija
86/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavataan toisenne nyt kesän aikana jossakinpäin eurooppaa. Kyllä hän saa matkustaa...

*Tavatkaa toisenne

Vierailija
87/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Hän kuuluu ikäluokkaan, jolle on määrätty maastapoistumiskielto. Enkä kehtaa näyttää sille mun pieniä rintoja. Nää on oikeasti tosi pienet, hieman omaa nyrkkiäni isommat. Miltei kaikilla vastaantulevilla naisilla rinnat ovat huomattavasti isommat, vähintään tuplat mun rinnoista ja joillakin on rinnat sen kokoiset, että niihin ois laitettu joku 6 mun rintaa. Meni jo. En ikinä pystyis olee rennosti sen kanssa enää, kun kerta isot rinnat ovat tärkeät. Jos kehtaa heittää tämmösen jutun miltei kuuden vuoden jälkeen, kun ollaan sitä ennen avauduttu ja kirjoiteltu koko elämämme tarina ja puhuttu romanttisia ja hempeitä niin onpa isku vyön alle. Ehkä se sitten haluaakin musta eroon ja päätti loukata mua tälleen. Ehkä se muistaa parin vuoden takaa, kun sanoin, että mulla on normaalit rinnat. En tiedä.

Ap

Vierailija
88/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää kellään mitään näkemystä tähän tapaukseen? Kannattaako siis jättää nyt tuo kundi vain ihan sen takia, että lähes 6 vuoden kirjoittelun päätteeksi kundi sanoo, että isot rinnat ovat tärkeät ja mulla ei ole isoja rintoja todellakaan.

Vaikka hän sanoi siihen perään sitten, että itseasiassa ei ole tärkeää, mikä tahansa koko on hyvä. Niin eihän tuo loppu tarkoita mitään, kun meni jo möläyttämään tuon alun. Eikö niin? Eihän mun rinnat ikinä riittäis sille, jos me oltais yhdessä.

Vierailija
89/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP: llä kokemusta muista ulkomaalaisista miehistä? Onko ko mies jo nähnyt ne kaikkein intiimimmät paikkasi. Teepä oikein *hot video*; siitä se mies taas saa uutta intoa...

Vierailija
90/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP: llä kokemusta muista ulkomaalaisista miehistä? Onko ko mies jo nähnyt ne kaikkein intiimimmät paikkasi. Teepä oikein *hot video*; siitä se mies taas saa uutta intoa...

Ei ole kokemusta muista ulkomaalaisista enkä ikinä tekisi tuommoista videota. En edes ota tuommoisia kuvia. Ei ole nähnyt mua ilman vaatteita.

Ap

Vierailija
91/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vielä mitään vinkkejä, mitä sanoisin? En oo sanonu nyt yhtään mitään sille.

Ap

Vierailija
92/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että pienet rintasi ovat vain pieni osa sinua. Olet ihminen, kokonaisuus..niin hyvine kuin huonoine puolineen. Hän joko pitää sinusta sellaisena kuin olet tai sitten ei. Rintojesi koko on loppujen lopuksi naurettava syy joko katkaista tai jatkaa kanssakäymistänne. Jos tarinasi on totta, en kyllä ymmärrä alkuunkaan mahd. syytä "seurusteluunne."

Vierailija
93/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, että pienet rintasi ovat vain pieni osa sinua. Olet ihminen, kokonaisuus..niin hyvine kuin huonoine puolineen. Hän joko pitää sinusta sellaisena kuin olet tai sitten ei. Rintojesi koko on loppujen lopuksi naurettava syy joko katkaista tai jatkaa kanssakäymistänne. Jos tarinasi on totta, en kyllä ymmärrä alkuunkaan mahd. syytä "seurusteluunne."

Siis olenko naurettava, jos jätän miehen tämän takia? Mä tiedän jo nyt, etten ikinä pystyis häntä näkemään livenä. Mun päässä vaan pyöris, että isot rinnat ovat tärkeät ja mullahan ei ole isoja rintoja. Ei se auta, että hän lisäsi siihen loppuun,, että kaiken kokoiset ovat hyvät. Ei ole. Tuo oli vain kusetus, kun tajusi, että nyt sanoi törkeesti. En ikinä kokisi olevani tarpeeksi riittävä hänelle ja tuntisin aina epävarmuutta, en edes pystyisi menemään sänkyyn, koska häpeäisin rintojani. Olen itkenyt koko päivän, sillä tää osui mua tosi arkaan paikkaan ja tää on asia, mitä en voi korjata, sillä en ikimaailmassa ottais mitään silareita riskien takia.

En ole vieläkään vastannu miehelle mitään. Hän on lähettänyt tänään videon ja jonkun kuvan. En ole niitä avannut.

Ap

Vierailija
94/94 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiskö joku vielä vastaa tähän mun vikaan viestiin.

Ap