Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään avannut hänen kahta viestiä, jotka tulivat maanantaina eli joku video ja sitten joku kuva.

En ole enää suutuksissa, vaan on jotenkin tyhjä olo. Sellainen olo, että koko tämä lähes kuusi vuotta oli kuin hukkaan heitettyä, pelkkää fantasiaa. Sellainen ajatus, että kun hänelle on isot rinnat tärkeät, niin en ikinä voisi olla hänen kanssaan rennosti, kokisin epävarmuutta ja huonommuutta. En kokisi olevani tärkein. Pidän häntä myös pinnallisena moukkana. Miten voisin olla ihmisen kanssa, josta ajattelen noin? Miten voisin olla ihmisen kanssa, jonka kanssa kokisin, etten riitä? Joutuisin pitämään jotain push up rintsikoita koko ajan päällä, en haluaisi, että hän koskisi rintoihini enkä pystyisi näyttäytymään ilman rintsikoita. Eli ihaan tuhoon tuomittu koko juttu. Harmi vain, että olin koko tämän miltei kuusi vuotta täysin ilman mitään muuta miestä. Siis ei ketään live miestä Suomessa. Tämmöset on aatteet nyt. Niin ja semmoinen olotila, ettei yhtään huvita edes kirjoittaa hänelle mitään vieläkään.

Ap

Ap on jauhanut SEITSEMÄN sivua maitorauhasongelmastaan, eikä ymmärrä, miksi häntä kuvaillaan raskaaksi ihmiseksi. 

Kohta se palaa jatkamaan "apua, mitä mä vastaan sille, auttakaa pliiiis kun en kelpaa tällaisena"-jankutistaan, oottakaa vaan. Tai sitten mies vastaa, ettei apn rintojen koolla ole väliä, jolloin voi taas anella apua, miten voisi ikinä tuntea itsensä luontevaksi miehen seurassa. Saisiko tota miestä mitenkään varoitettua?

Vierailija
142/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään avannut hänen kahta viestiä, jotka tulivat maanantaina eli joku video ja sitten joku kuva.

En ole enää suutuksissa, vaan on jotenkin tyhjä olo. Sellainen olo, että koko tämä lähes kuusi vuotta oli kuin hukkaan heitettyä, pelkkää fantasiaa. Sellainen ajatus, että kun hänelle on isot rinnat tärkeät, niin en ikinä voisi olla hänen kanssaan rennosti, kokisin epävarmuutta ja huonommuutta. En kokisi olevani tärkein. Pidän häntä myös pinnallisena moukkana. Miten voisin olla ihmisen kanssa, josta ajattelen noin? Miten voisin olla ihmisen kanssa, jonka kanssa kokisin, etten riitä? Joutuisin pitämään jotain push up rintsikoita koko ajan päällä, en haluaisi, että hän koskisi rintoihini enkä pystyisi näyttäytymään ilman rintsikoita. Eli ihaan tuhoon tuomittu koko juttu. Harmi vain, että olin koko tämän miltei kuusi vuotta täysin ilman mitään muuta miestä. Siis ei ketään live miestä Suomessa. Tämmöset on aatteet nyt. Niin ja semmoinen olotila, ettei yhtään huvita edes kirjoittaa hänelle mitään vieläkään.

Ap

Ap on jauhanut SEITSEMÄN sivua maitorauhasongelmastaan, eikä ymmärrä, miksi häntä kuvaillaan raskaaksi ihmiseksi. 

Kohta se palaa jatkamaan "apua, mitä mä vastaan sille, auttakaa pliiiis kun en kelpaa tällaisena"-jankutistaan, oottakaa vaan. Tai sitten mies vastaa, ettei apn rintojen koolla ole väliä, jolloin voi taas anella apua, miten voisi ikinä tuntea itsensä luontevaksi miehen seurassa. Saisiko tota miestä mitenkään varoitettua?

On kyllä lajissaan yksi absurdeimman pään rimpsuja jopa avn mittakaavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lopputulema on siis se, että täällä haukutaan niin ap kuin ap:n nettimieskin.

Vierailija
144/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että sinua kiinnostavat fiksut miehet.

Karsii joukkoa reippaasti.

Typerät naiset harvemmin kiinnostaa fiksuja miehiä.

Vierailija
145/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että sinua kiinnostavat fiksut miehet.

Karsii joukkoa reippaasti.

Typerät naiset harvemmin kiinnostaa fiksuja miehiä.

Onko ap:n nettimies fiksu sanoessaan, että isot rinnat ovat tärkeät? Vaikkakin korjasi sanomisiaan tuon jälkeen, että kaiken kokoiset rinnat ovat hyvät.

Vierailija
146/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ap lopeta nyt tuo tisseistä jauhaminen ja lue miehen viestit.

Vierailija
147/148 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, avasin ne sen viestit ja pistin sille yhden viestin. En viitsi enää tänne kertoa mitään muuta. Hyvää kesää vain kaikille. 

Ap

Vierailija
148/148 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, avasin ne sen viestit ja pistin sille yhden viestin. En viitsi enää tänne kertoa mitään muuta. Hyvää kesää vain kaikille. 

Ap

Olisit nyt vaan kertonut miten tarina meni. Kirjoitin sinulle asiallisen vastauksen, kuten moni muukin.