En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät
No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.
Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.
Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.
Kommentit (139)
Provon huutelijat voivat jättää tän ketjun. En oo siis vieläkään mitään vastannu miehelle.
Mietin, miten muotoilen viestini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?
Kirjoitat hänelle totuudenmuksisesti, ettei ole suuria rintoja, ja ilmoitat, että ei liene syytä jatkaa. Kuka tuollaista edellyttää, on aika toope, ei ehkä makuusi. Mitään et uskoakseni menetä, jos jätät tyypin tapaamatta.
Ok, mä kirjoitan sille ihan suoraan tolleen, että mulla ei ole isoja rintoja. Kirjotanko perään, että menköön etsimään niitä isoja rintoja muualta, kun ne ovat niin tärkeät kerta? Vai kuulostanko epätoivoselta ja loukatulta (mitä kyllä olenkin)?
Minä sinuna kertoisin ihan rehellisesti miltä hänen kommenttinsa tuntui ja että se sai sinut nyt hyvin epävarmaksi. Kannattaa lähestyä omista tuntemuksista käsin, eikä alkaa syytellä tai moittia toista osapuolta. Voit sanoa myös, että pasmat menivät nyt niin sekaisin, että haluat olla jonkun aikaa omissa oloissasi. Tällöin et tule toista loukanneeksi, etkä anna aihetta minkäänlaiseen eskalaatioon, mitä mielikuvituksesi on nyt kehittelemässä.
Mutta noin kokemuksesta voin sanoa, että on aivan hirveää seurustella pienirintaisena isojen tissien kuolaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat hänelle totuudenmuksisesti, ettei ole suuria rintoja, ja ilmoitat, että ei liene syytä jatkaa. Kuka tuollaista edellyttää, on aika toope, ei ehkä makuusi. Mitään et uskoakseni menetä, jos jätät tyypin tapaamatta.
Ok, mä kirjoitan sille ihan suoraan tolleen, että mulla ei ole isoja rintoja. Kirjotanko perään, että menköön etsimään niitä isoja rintoja muualta, kun ne ovat niin tärkeät kerta? Vai kuulostanko epätoivoselta ja loukatulta (mitä kyllä olenkin)?
Minä sinuna kertoisin ihan rehellisesti miltä hänen kommenttinsa tuntui ja että se sai sinut nyt hyvin epävarmaksi. Kannattaa lähestyä omista tuntemuksista käsin, eikä alkaa syytellä tai moittia toista osapuolta. Voit sanoa myös, että pasmat menivät nyt niin sekaisin, että haluat olla jonkun aikaa omissa oloissasi. Tällöin et tule toista loukanneeksi, etkä anna aihetta minkäänlaiseen eskalaatioon, mitä mielikuvituksesi on nyt kehittelemässä.
Mutta noin kokemuksesta voin sanoa, että on aivan hirveää seurustella pienirintaisena isojen tissien kuolaajan kanssa.
Kiitos tästä viestistä. Pohdin vielä päässäni tätä ja mietin, miten muotoilen viestini. Haluutko kertoa, millaista se seurustelu sit oli miehen kaa, joka kuolasi isoja tissejä? Millainen olo sulle siitä tuli ja miten teiän suhde sit päätty?
Ap
Hahaa, trollollollooooo, tai sitten hyvin heikkolahjainen *diootti.
Mitä itket jonkun mielikuvitusmiehen perään? Etsi oikea ystävä ihan täältä kotimaasta.
Olet kai tyhjentänyt pankkitilisikin tälle luojan lahjalle joka itseään mieheksi kutsuu?!
Jos todella olet nainen, ensinnäkin, ja sinulla on a-kupin pienehköt rinnat, sinulla kuitenkin on rinnat! On naisia, joilla on vielä pienemmät rinnat, naisia, joilla on vain nännit, naisia, joilta koko rinnat on poistettu.
Nuo sinun rinnat ovat osa sinua, sinun identiteettiä, kehoa ja seksuaalisuuttasi. On tärkeää, että olet kumppanin kanssa, joka ihailee sinua ja pitää haluttavana sinua sellaisena kuin olet.
Todella monet miehet pitävät nimenomaan pienistä rinnoista! Toiset miehet puolestaan pitävät isoista rinnoista. Ehkä tämä mies ei vain ole se oikea sinulle tämän asian vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä itket jonkun mielikuvitusmiehen perään? Etsi oikea ystävä ihan täältä kotimaasta.
Olet kai tyhjentänyt pankkitilisikin tälle luojan lahjalle joka itseään mieheksi kutsuu?!
Hän ei ole mielikuvitusmies, vaan mies, jonka kanssa olen kirjoitellu liki kuusi vuotta jo. Etkö ikinä ole kuullut kirjekaveruudesta, joka voi kestää jopa vuosikymmeniä? Ei tämä ole mitään nykyajan ihmettä, tällaisia kirjekavereita oli jopa sata vuotta sitten ihan perinteisillä fyysisillä kirjeillä.
En ikinä ole lähettänyt hänelle penniäkään enkä ostanut mitään, mutta hän sitä vastoin on ostanut mulle ihan fyysisiä lahjoja, joita on lähetellyt mulle. Kuten kirjoitin tuolla aiemmin, hänellä on ns. perinteiset arvot, hänen mielestään nainen saa olla kotona ja mies tehdä töitä eikä hän ikimaailmassa ottaisi naiselta rahaa vastaan. Hänelle on tärkeää tarjota kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee mitään niin tyhmää kuin tämä ketju. Pakko olla provo.
Ja mitä tyhmää tässä on? Ei ole provo.
Ei ole tyhmää. Empatiakyvyttömät osallistukoot omaan mielenkiintoonsa kohdistuviin keskusteluihin.
Minä ymmärrän hyvin, ja olen ollut myös tilanteessa, jossa maku on mennyt yhdestä kommentista. Jokaisella jutulla on elinkaarensa, ja teille sen oli pakko tulla "etänä", koska ette päässeet kasvokkain koskaan tutustumaan. Tämä rinta-asia olisi voinut livenä katkaista tarinanne jo aikaisemmin.
Vaan mikäänhän ei ole poissuljettua. Aina on toivoa. Mieshän voi tajuta typerät puheensa ja tulla oikeinkin katuvaiseksi. Ajan kanssa asiat järjestyvät, mutta jos tämä nyt päätyy, tyhjältä tuntuu kuuden vuoden jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole mielikuvitusmies, vaan mies, jonka kanssa olen kirjoitellu liki kuusi vuotta jo. Etkö ikinä ole kuullut kirjekaveruudesta, joka voi kestää jopa vuosikymmeniä? Ei tämä ole mitään nykyajan ihmettä, tällaisia kirjekavereita oli jopa sata vuotta sitten ihan perinteisillä fyysisillä kirjeillä.
En ikinä ole lähettänyt hänelle penniäkään enkä ostanut mitään, mutta hän sitä vastoin on ostanut mulle ihan fyysisiä lahjoja, joita on lähetellyt mulle. Kuten kirjoitin tuolla aiemmin, hänellä on ns. perinteiset arvot, hänen mielestään nainen saa olla kotona ja mies tehdä töitä eikä hän ikimaailmassa ottaisi naiselta rahaa vastaan. Hänelle on tärkeää tarjota kaikki.
Ap
Mitäpä tällaisen ukkelin mielipiteellä on sitten merkitystä, kun ette koskaan tapaa elävässä elämässä?
Mikä perinteinen mies kertoo minkä kokoiset rinnat naisella saa olla?
Onko joku karjapaimen jossain syyrian perämetsissä? Joka on nähnyt internetissä naisen tissit vahingossa.
Kiesus, ei voi olla noin pahat harhat ja mielenvikaisuus yhdelläkään autonomisella ihmisellä. Mielenterveyshoitoa sinä tarvitset etkä kirjekaveria.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella olet nainen, ensinnäkin, ja sinulla on a-kupin pienehköt rinnat, sinulla kuitenkin on rinnat! On naisia, joilla on vielä pienemmät rinnat, naisia, joilla on vain nännit, naisia, joilta koko rinnat on poistettu.
Nuo sinun rinnat ovat osa sinua, sinun identiteettiä, kehoa ja seksuaalisuuttasi. On tärkeää, että olet kumppanin kanssa, joka ihailee sinua ja pitää haluttavana sinua sellaisena kuin olet.
Todella monet miehet pitävät nimenomaan pienistä rinnoista! Toiset miehet puolestaan pitävät isoista rinnoista. Ehkä tämä mies ei vain ole se oikea sinulle tämän asian vuoksi?
No kyllä, oon todellakin nainen. Tiedän, että voi olla tätäkin pienempiä rintoja. Mun on siis pikkusen isommat kuin oma nyrkkini. Kun pistän nyrkin tuohon rintani alle kiinni kehooni, niin oma rinta on himpun isompi nyrkkiäni. Kyllä silti, kun tuolla kuljen, koen, että ehkä yhdellä sadasta on samankokoiset rinnat kuin mulla ja kaikilla muilla on paljon isommat, vähintään tuplat ja joidenkin yksi rinta on niin iso, kuin laittaisi monta mun rintaa siihen päällekkäin.
Siis sehän se tässä on, että meillä on ollu tosi hauskaa, me heitellään huumoria, vitsejä. Hän elää rankassa tilanteessa ja hän on saanut ehkä tästä meidän kirjekaveruudesta jotain iloa, lohtua ja toivoa elämäänsä. Ja sitten meillä on ollu tää romanttinen puoli ja se on sanonu monta kertaa, kuinka tykkää musta. Tosiaan, se on vihjannu muutamaan kertaan, että tykkää isoista tytöistä. Ja en oo mikään laiha, on pari kiloa jopa ylipainoa mulla. On tykänny mun kaikista kuvista jne. Ehkä hän on jotenkin kuvitellut, että kun en oo tikkulaiha ja mulla on leveä lantio ja hyvännäköinen perse, että ei mun rinnatkaan sit mitenkään hirveen pienet voi olla. Mutta oli kyllä tosi paha isku mulle päin naamaa, että se yhtäkkiä heittää tolleen ihan randomisti (kun puhuin jostain ihan muusta), että isot rinnat on tärkeet. Sit täs on sekin puoli, että onko tää mun puolelta nyt nipottamista, kun miettii myös sitä, että hänen maassaan on sota. Että täs on niinku vähän tärkeämpiäkin asioita, kuin se, että mä vedän herneet nenään siitä, että se heittää, että isot rinnat on tärkeet. Että kuinka paljon voi suuttua miehelle, jolla on ollu rankkaa 4,5 vuotta.
Ap
No vastaat tietysti, että sinä tykkäät isoista meloista ja alle 20 cm ei kelpaa missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitäpä tällaisen ukkelin mielipiteellä on sitten merkitystä, kun ette koskaan tapaa elävässä elämässä?
Onko joku karjapaimen jossain syyrian perämetsissä? Joka on nähnyt internetissä naisen tissit vahingossa.
Kiesus, ei voi olla noin pahat harhat ja mielenvikaisuus yhdelläkään autonomisella ihmisellä. Mielenterveyshoitoa sinä tarvitset etkä kirjekaveria.
No onhan tässä koko ajan ollut se taka-ajatus, että mitäs jos nähtäis joku päivä.
Miksi mä tarvitsisin mielenterveyshoitoa siihen, että oon onnistunu ylläpitämään miltei kuusi vuotta kirjekaveruutta miehen kanssa, joka elää eri maassa kuin mä? Onko tää oikeesti joku saavutus tai harvinaista? Ja enkö sais olla loukkaantunu siitä, mitä se sanoi rinnoista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tyhmää. Empatiakyvyttömät osallistukoot omaan mielenkiintoonsa kohdistuviin keskusteluihin.
Minä ymmärrän hyvin, ja olen ollut myös tilanteessa, jossa maku on mennyt yhdestä kommentista. Jokaisella jutulla on elinkaarensa, ja teille sen oli pakko tulla "etänä", koska ette päässeet kasvokkain koskaan tutustumaan. Tämä rinta-asia olisi voinut livenä katkaista tarinanne jo aikaisemmin.
Vaan mikäänhän ei ole poissuljettua. Aina on toivoa. Mieshän voi tajuta typerät puheensa ja tulla oikeinkin katuvaiseksi. Ajan kanssa asiat järjestyvät, mutta jos tämä nyt päätyy, tyhjältä tuntuu kuuden vuoden jälkeen..
Niin just. Tyhjältä tuntuu. Ollaan niin paljon juteltu ja jaettu elämäämme ja nyt ku on vielä ollu tää sota, niin tää on tuntunu tärkeeltä niin hänelle kuin mullekin. Välillä tää on tuntunu ihan leffalta, kun on niin ihmeellistä. Ja provohuutelujen suuresta määrästä tajuan, että tosiaan, ei tää näköjään kovin tyypillistä sitten olekaan, että pystyy näin kauan kirjoittelemaan toisen ihmisen kanssa jakaen elämäänsä, jota ei oo ikinä nähny. Ja en ees kirjoittele muiden miesten kanssa, joten tosi iso aukko tähän nyt jää. Siksi itkinkin koko eilisen päivän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä viestistä. Pohdin vielä päässäni tätä ja mietin, miten muotoilen viestini. Haluutko kertoa, millaista se seurustelu sit oli miehen kaa, joka kuolasi isoja tissejä? Millainen olo sulle siitä tuli ja miten teiän suhde sit päätty?
Ap
Hän tuijotti muiden naisten rintoja joka paikassa hymy huulillaan ja silmät kiiluen. Kertoi myös aina jos oli nähnyt jonkun anteliaalla kaula-aukolla. Ja vaikka olin vieressä, kääntyi aina katsomaan toisten naisten perään, jos nämä olivat pukeutuneet paljastavasti. Kommentoi myös nuorten tyttöjen rintoja. Tunsin itseni epäkelvoksi ja riittämättömäksi, vaikka hän huomioi myös minua.
Seurustelumme päättyi miehen sitoutumiskammoon ja siihen, että hän halusi enemmän baarielämää ja juopottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluutko kertoo, millaisesta yhdestä kommentista sulla meni maku? Mitä sanoit miehelle ja mitä sitten tapahtu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämmöisellä kommentilla sinä se tässä tarvitset mielenterveyshoitoa.
Ap voisi reilusti ilmoittaa omaavansa pienet tissit ja että kirjoittelet jatkossa mielellään siitä huolimatta kuten ennenkin.
Pääasia olisi, että itse tykkäisit omasta kehostasi ja ajattelisit, että olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Miehet puhuu yhtä ja tarkoittaa/tekee toista. Ei kaikkea sanottua tarvitse aina ottaa niin tosissaan. Ja mitä sitten jos olisitkin yhdeltä osin "puutteellinen" hänelle? Saakohan juuri kukaan maailmassa itselleen täysin ihanteellista kumppania.
Jättäisin tapaamatta.
Etsin miehestä ensisijaisesti aivoja ja sydäntä, loistava seksi tulee vasta sen jälkeen.
Tuollaiset tissimiehet ovat imeväisen tasolla älyllisesti eikä heitä kiinnosta nainen ihmisenä. Kun isot tissit riittää