Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät

Vierailija
28.06.2026 |

No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.

Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.

Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

A-kupit on täysin normaalit rinnat.

 

Ei mulla muuta.

Vierailija
22/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lähettänyt kokovartalokuvaa sille siis päästä varpaisiin. Aina vain jonkin osan.

Ja en ole missään somessa, se ei pysty kaivaa mua mistään.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa inceltrolli

Vierailija
24/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?

Latistui kuin latteat rintasi?

Vierailija
25/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole trolli. Auttakaa nyt mua. Mitä mä teen? Lopetanko yli viiden vuoden tiiviin kirjoittelun tähän sitten? Meillä on ollut sellainen romanttinen ja haikea suhde koko tämän ajan ja sen lisäksi huumoria paljon. Ja mun rinnat on vain mun oman nyrkin kokoiset suunnilleen ja vain pienimmät rintsikat istuu kupeista, isompiin jää tyhjää.

 

Ap

Vierailija
26/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toteaisin, että kannattaa ryhtyä etsimään sitä isorintaista naista, se en ole minä, ja heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

A-kupit on täysin normaalit rinnat.

 

Ei mulla muuta.

Eiköhän se mies ole ihan naista hakemassa eikä mitään androgyyniä a-tissiä ja poikapyllyä. Kannattaa a-kupilla varustettujen katsella homppeleita sillä silmällä tai tutustua Saphon runouteen.

Vierailija
28/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?

Latistui kuin latteat rintasi?

Niinkin voisi sitten sanoa. Enhän mä ikinä kehtais nähdä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?

Latistui kuin latteat rintasi?

Niinkin voisi sitten sanoa. Enhän mä ikinä kehtais nähdä sitä.

No sehän on ihan pääsi välissä se ongelma. Sano että isoja lolloja ei ole tarjolla mutta tavataanko kuitenkin?

Vierailija
30/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

A-kupit on täysin normaalit rinnat.

 

Ei mulla muuta.

Eiköhän se mies ole ihan naista hakemassa eikä mitään androgyyniä a-tissiä ja poikapyllyä. Kannattaa a-kupilla varustettujen katsella homppeleita sillä silmällä tai tutustua Saphon runouteen.

No mutta kun mulla on leveä lantio ja muhkea perse. Sen se on nähnyt ja aina kehunut.

En ole mikään laiha muutenkaan, vaan muutama kilo on jopa ylipainon puolella.

Minkäs sille voin, että ne kilot eivät ole rinnoissa.

Ja mulla on tosi pitkät hiuksetkin.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan wt:tä.

Vierailija
32/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

A-kupit on täysin normaalit rinnat.

 

Ei mulla muuta.

Eiköhän se mies ole ihan naista hakemassa eikä mitään androgyyniä a-tissiä ja poikapyllyä. Kannattaa a-kupilla varustettujen katsella homppeleita sillä silmällä tai tutustua Saphon runouteen.

No mutta kun mulla on leveä lantio ja muhkea perse. Sen se on nähnyt ja aina kehunut.

En ole mikään laiha muutenkaan, vaan muutama kilo on jopa ylipainon puolella.

Minkäs sille voin, että ne kilot eivät ole rinnoissa.

Ja mulla on tosi pitkät hiuksetkin.

 

Ap

Riippuen miehen mieltymysten tissi-&persetasapainosta saattaa muhkea perse ajaa kuitenkin edelle. Kysymällä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette kirjoitelleet toisillenne 5 vuotta mutta ette ole ikinä nähneet. Mitä väliä sun tissien koolla on tossa kuviossa. Eihän tuosta mitään suhdetta tule. Olisi jo tullut jos olisi tullakseen.

Vierailija
34/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa lannistaa sinut tuollaisella typerällä kommentilla, niin haluatko jatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette kirjoitelleet toisillenne 5 vuotta mutta ette ole ikinä nähneet. Mitä väliä sun tissien koolla on tossa kuviossa. Eihän tuosta mitään suhdetta tule. Olisi jo tullut jos olisi tullakseen.

Niin. No, miten nyt sitten jätän sen? En kelpais sille kuiteskaan. Ja hän asuu Ukrainassa, puhetta oli tapaamisesta, mutta sitten tuli sota ja hän ei pääse maasta ulos. Ehdittiin kirjoitella ja lähetellä kuvia maistamme 2 vuotta, ennenkuin tuli sota. 

Vierailija
36/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa lannistaa sinut tuollaisella typerällä kommentilla, niin haluatko jatkaa?

En. Mulle tuli tosi paska fiilis tästä nyt, koska mun mielestä joskus tosi monta vuotta sitten se jotain vihjas isoista tisseistä ja mä silloin sanoin, että mulla on normaalit ja sitten aiheesta ei enää puhuttu.

Onko miehet oikeesti näin pinnallisia?

 

Ap

Vierailija
37/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette kirjoitelleet toisillenne 5 vuotta mutta ette ole ikinä nähneet. Mitä väliä sun tissien koolla on tossa kuviossa. Eihän tuosta mitään suhdetta tule. Olisi jo tullut jos olisi tullakseen.

Tämä. Ja myös se fakta, että jos JOKU mies on sinuun netissä tykästynyt, niin ihan 100% varmasti löydät oikeankin miehen vaikka tinderistä. Miehet luulee että he ovat palkinto, ja säkin ajattelet että sen miehen pitäisi tykätä sinusta ja sun pitäisi miellyttää sitä muodoiltasi.

Ikävä totuus: se mies luultavasti juttelee muidenkin naisten kanssa netissä tai livenä. Kato nyt ihan ekana sen kuvat käänteisellä kuvahaulla. Luultavasti jos on komea, ne kuvat on varastettu jostain muualta. Komea itäeuroopan mies ei vuosikausia haikailisi, sillä olisi jo nainen.


Jos olet niin kiva nainen että joku vuosia kanssasi juttelee, löydät ihan helposti oikeankin miehen. Älä tyydy paskaan nettiflirttiin.

Vierailija
38/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette kirjoitelleet toisillenne 5 vuotta mutta ette ole ikinä nähneet. Mitä väliä sun tissien koolla on tossa kuviossa. Eihän tuosta mitään suhdetta tule. Olisi jo tullut jos olisi tullakseen.

Niin. No, miten nyt sitten jätän sen? En kelpais sille kuiteskaan. Ja hän asuu Ukrainassa, puhetta oli tapaamisesta, mutta sitten tuli sota ja hän ei pääse maasta ulos. Ehdittiin kirjoitella ja lähetellä kuvia maistamme 2 vuotta, ennenkuin tuli sota. 

Ai tämä olikin venäjäntrollin Ukraina-vihakampanja?

Vierailija
39/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa lannistaa sinut tuollaisella typerällä kommentilla, niin haluatko jatkaa?

En. Mulle tuli tosi paska fiilis tästä nyt, koska mun mielestä joskus tosi monta vuotta sitten se jotain vihjas isoista tisseistä ja mä silloin sanoin, että mulla on normaalit ja sitten aiheesta ei enää puhuttu.

Onko miehet oikeesti näin pinnallisia?

 

Ap

Ovat.

Vierailija
40/48 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.

En oo enää nuori.

Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.

Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös (   )  (   ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.

Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.

Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.

A-kupit on täysin normaalit rinnat.

 

Ei mulla muuta.

Eiköhän se mies ole ihan naista hakemassa eikä mitään androgyyniä a-tissiä ja poikapyllyä. Kannattaa a-kupilla varustettujen katsella homppeleita sillä silmällä tai tutustua Saphon runouteen.

No mutta kun mulla on leveä lantio ja muhkea perse. Sen se on nähnyt ja aina kehunut.

En ole mikään laiha muutenkaan, vaan muutama kilo on jopa ylipainon puolella.

Minkäs sille voin, että ne kilot eivät ole rinnoissa.

Ja mulla on tosi pitkät hiuksetkin.

 

Ap

Riippuen miehen mieltymysten tissi-&persetasapainosta saattaa muhkea perse ajaa kuitenkin edelle. Kysymällä selviää.

Sehän jo vastas mulle, että tykkää kaikesta isosta, kun pyysin sitä yksilöimään, mitä se tarkoittaa. Ja toi sen merkki noilla sulkeilla on aiemmin tarkoittanu nimenomaan rintoja.

 

Ap