Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän naisena ole mikään pakko ajaa ihokarvoja tai meikata

Vierailija
28.06.2026 |

Kuka nämä jutut ovat oikein keksineet?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL moni nainen miltei mieluummin kuolee, kun näyttää meikittömän naamansa maailmalle. Naiset hyötyvät meikistä hyvin paljon ja sen myös itse tietävät. 

Varsinkin suomalaiset naiset joilla ei edes ole mitään kulmakarvoja ilman meikkiä. Pelkät vaaleat pienet karvat siinä silmien yläpuolella meikittömänä.

Olen nähnyt monta vaaleaa kaunotarta ilman meikkiä! Eivät tummat näytä sen huonommilta tai paremmilta ilman meikkiä. Niille jotka ovat totuttaneet itsensä vahvaan instagram meikkiin kaikki meikittömät naiset näyttävät valjuilta.

Vierailija
82/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset väittävät että eivät välitä muiden mielipiteistä, mutta oikeasti se on vain ryhmän hyväksytty mielipide jota kuuluukin toistella. He sanovat sitä yhdessä lammaslaumana niin kauan kuin se on oman sosiaalisen ryhmän mielestä oikea mielipide. Sitten kun se mielipide muuttuu lammaslauma siirtyy yhdessä määkimään seuraavaa hyväksyttyä mielipidettä.

Näinhän suurin osa ihmisistä toimii sukupuolesta riippumatta.

Miehille myös muiden miesten mielipide ja arvostus on äärimmäisen tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Vierailija
84/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL moni nainen miltei mieluummin kuolee, kun näyttää meikittömän naamansa maailmalle. Naiset hyötyvät meikistä hyvin paljon ja sen myös itse tietävät. 

Lähde tälle tiedolle, kiitos.

Vierailija
85/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

olen ollut parisuhteessa 9 vuotta

Vierailija
86/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.

Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?

En mä säärikarvoihin koske, ne on niin olemattomat ettei näe edes valoa vasten. Jalkoväli ja kainalot sokeroidaan, ja kunhan saan aikaiseksi, laseroidaankin vielä joku päivä.


Mun perheessä oltiin hyvin luomuina, ei tule kotoa tämä vaan omasta mukavuudesta. Sori nyt kun sun olkiukko meni hukkaan.

Kai sä ymmärrät, että etenkin jalkopääkarvat on olemassa ihan hygieniasyystä. 

Vaikea uskoa, että mukavuussyistä aiot laseroittaa karvasi. Paitsi jos se mukavuussyy on ettei niitä tarvi enää ajella itse.

Ei sokeroinnissa mitään ajella, enkä mä tee sitä itse. Haluan laseroida sen vuoksi, että ei tarvitse sietää karvaa sängenkään vertaa eikä juosta sokeroinneissa. Karvat tulee pysymään aina poissa, kuten haluankin. 

Laserointihan ei siis ole lainkaan epämiellyttävä toimenpide edes, joten ihmettelen, miksi epäilet mun mukavuussyitäni. 

Sulla meni siis pointti kokonaan ohi, ei se mitään.

Sun mukavuussyy mennä laserointiin on siis se ettet joudu käymään enää sokeroinnissa.

Mutta et vieläkään ole kertonut, miksi haluat olla karvaton? Miten elämä on mukavampaa ilman karvoja? Miten joku karva varpaassa tai kainalossa häiritsee sun elämää? 

Vierailija
88/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehenä varmaan 70-luvun mentaalilla varustettu kun tykkään puskasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tässä taas syy millä aivopestään naisia että jää yksin jos ei sheivaa

Vierailija
90/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.

Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?

En mä säärikarvoihin koske, ne on niin olemattomat ettei näe edes valoa vasten. Jalkoväli ja kainalot sokeroidaan, ja kunhan saan aikaiseksi, laseroidaankin vielä joku päivä.


Mun perheessä oltiin hyvin luomuina, ei tule kotoa tämä vaan omasta mukavuudesta. Sori nyt kun sun olkiukko meni hukkaan.

Kuka väitti, että tuo karvattomuusajatus tulisi kotoa?

Lapsesta asti karvattomuuden puolesta kertomisesta tuossa jotakin edellä väitettiin. Meillä taas kotikotona kerrottiin mulle lapsesta asti sen luomun puolesta. Siitä mun kommentti, että huolimatta siitä, mitä mulle on lapsesta asti kerrottu, olen kasvanut haluamaan muuta. Etkä sä saa mua näin lähes viiskymppisenä muuttamaan tapaani vaikka kuinka aloittaisit sen saman puheen uudelleen :)

Lapsesta asti niin, mutta ei sanottu että ajatus olisi tullut vain kotoa. Yhteiskunta sen sijaan luo sitä käsitystä, että naisten tulee olla karvattomia.  On kyse sosiaalisesti normista. Tv, some, netti, lehdet, mainokset,, muut ihmiset  ja yleensä se että ympärillä näkee vain karvattomia naisten sääriä luovat käsityksen, että naiset ovat karvattomia. Tämän tytöt (ja pojat) oppii jo lapsesta, jos hänellä on silmät auki. Jopa Barbiet ja muut nuket ovat karvattomia. 

Kukaan ei ole käskenyt sun muuttaa tapojasi. Sulta on kysytty, miksi sä haluat olla karvaton. Ja vastausta tuohon ei ole saatu, pelkkää  naureskelua. Syyn kertominen on tässä ketjussa kyllä muilta onnistunut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Tosiaan. Ei ole kyse vain naisista ja tytöistä, joille on "opetettu" että naisten tulee olla karvattomia. Myös pojat ja miehet uskovat näin.

Vierailija
92/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Tosiaan. Ei ole kyse vain naisista ja tytöistä, joille on "opetettu" että naisten tulee olla karvattomia. Myös pojat ja miehet uskovat näin.

Ok no mä oon parisuhtees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisteekkari ja minulla on kyllä aina mekko päällä, puhtaah hiukset ja meikit naamassa eikä silmälaseja. Eikä ole ylipainoa, sitä varmaan joku veikkaisi seuraavaksi. Olen kyllä jo kolmekymppinen, mutta samanlainen olin silloin kymmenen vuotta sittenkin, siis saman ikäisenä kuin teekkarit yleensä

Vierailija
94/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään meikkiä, hiukset laitettu, mekko ja korkkarit. Mutta olenkin DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Tosiaan. Ei ole kyse vain naisista ja tytöistä, joille on "opetettu" että naisten tulee olla karvattomia. Myös pojat ja miehet uskovat näin.

Kuule, mieluumin oisin yksin jos joku mies ei mua hyväksyisi ksska mulla kasvaa vaaleat karvat. Onneksi omaa miestä ei haittaa tippaakaan,, hän sanoi että se on ihan normaali asia. 

Vierailija
96/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luovat itselleen ja toisille naisille ulkonäköpaineita.

Vierailija
97/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Tosiaan. Ei ole kyse vain naisista ja tytöistä, joille on "opetettu" että naisten tulee olla karvattomia. Myös pojat ja miehet uskovat näin.

Ok no mä oon parisuhtees

Juu :) Niin olet. Vaikka sulla on karvoja!

Kommentoin vaan sitä, että ei ainoastaan naisille ole uskotettu että heidän pitäisi olla karvattomia, miehetkin uskoo niin. Otit asian puheeksi. 

Vierailija
98/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei koske.

Tosissako väität et jos nainen on esim kasvoista nätti ja ei ajele karvoja, että ei ois kiinnostunutta miestä? 

Tosiaan. Ei ole kyse vain naisista ja tytöistä, joille on "opetettu" että naisten tulee olla karvattomia. Myös pojat ja miehet uskovat näin.

Kuule, mieluumin oisin yksin jos joku mies ei mua hyväksyisi ksska mulla kasvaa vaaleat karvat. Onneksi omaa miestä ei haittaa tippaakaan,, hän sanoi että se on ihan normaali asia. 

Kuule, niin minäkin. Kommentoin vain että miehetkin on aivopesty uskomaan että naisten tulee olla karvattomia.

Vierailija
99/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luovat itselleen ja toisille naisille ulkonäköpaineita.

Ei vain naiset, vaan koko yhteiskunta. Kyllä siinä on miehiäkin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi