Eihän naisena ole mikään pakko ajaa ihokarvoja tai meikata
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikään ei ärsytä näitä voimaantuneita feministinaisia enempää kuin nainen, jonka ei tarvitse voimaantua, vaan joka nauttii naiseudestaan ja seksistä useiden miesten kanssa. Ihan vaan siksi koska voi.
Siis mitäh?
Se on vähän pilalla. Välillä ne on ne feministinaiset jotka voimaantuu ja harrastaa paljon seksiä, välillä näemmä näin päin.
No, kaikesta naisten hurjasta seksimäärästä huolimatta hän ei itse saa seksiä 😁
Olet todella sekaisin.
Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.
Khyl mut se on ihan keksitty juttu että kukaan pakottaisi sua niin tekemään
Vierailija kirjoitti:
Olen useamman kerran haistanut huoneilmassa ystävättärenieni pillun hajun. Suosittelisin heidän kohdallaan, että enemmän kuin kaksi kertaa päivässä vaihtaisi ne pikkuhousut.
https://gekkonen.net/niko-saarinen-puhui-naisten-pllun-hajusta-radiossa…
Jep
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikään ei ärsytä näitä voimaantuneita feministinaisia enempää kuin nainen, jonka ei tarvitse voimaantua, vaan joka nauttii naiseudestaan ja seksistä useiden miesten kanssa. Ihan vaan siksi koska voi.
Miehiähän toi ärsyttää eikä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
No ihan parisuhteessa olen. En ole ajakanut karvoja koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
Haiseeko se muka voimakkaammin jos on karvat? En siis ole testannut
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihan itse tekevät kaikki jutut pakottamatta. Oma työkaveri (nainen) sanoi juuri viime viikolla että kävi botox-piikkejä ottamassa. Mietin vain että miten ja jaksaa. Kävelevät epämukavilla kengillä että perse näyttäisi paremmalta ja samalla vinkuvat ulkonäköpaineista. Niin, itse teette kaiken itsellenne.
On sosiaalinen normi, että naisten odotetaan ajavan karvansa. Kyse ei ole pakottamisesta eikä yleensä edes suorasta painostamisesta, vaan epäsuorasta ohjauksesta, jossa karvojen esitetään olevan epähygieenisiä tai epänaisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.
Khyl mut se on ihan keksitty juttu että kukaan pakottaisi sua niin tekemään
No niinhän mä just kirjoitin? Lukutaidoton much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen painaa vähintään 80 kg. Tiedoksi inceleille, jotka varmasti kuvittelevat hänen painavan 40 kg.
Ei paina, ellei ole vähintään 2 metriä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
En tietenkään ajele vaan omasta halusta. Ei mulla mitään miestä ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.
Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.
Khyl mut se on ihan keksitty juttu että kukaan pakottaisi sua niin tekemään
No ei kai kukaan ole ase ohimolla ketään ollut pakottamassakaan. On vääristelyä sanoa, että naisia pakotetaan ajamaan karvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
No ihan parisuhteessa olen. En ole ajakanut karvoja koskaan.
Mä taas olen ikisinkku ja sokeroin posliiniksi :D vissiin rikotaan jonkun streotypioita nyt ihan urakalla
Minä en ajele karvojani, mutta hygieniastani huolehdin kyllä. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaani. Vaatteeni ovat puhtaat ja ehjät. Kotona olen kotivaatteilla, jotka ovat rennot ja mukavat päällä. Töihin laitan työvaatteet ja juhliin juhlavaatteet.
Kainalokarvani ovat max 5 cm pitkät. Ei ne sen pidemmiksi kasva.
Huvittaa ne kainalokarvojen ajelijoiden kuvitelmat, että ne karvat roikkuisivat lopulta polvissa asti, jos niitä ei leikkaa. En käytä myöskään deodoranttia tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ajako karvoja jonkun äijän retaleen mieliksi. Korkeintaan kainalot, ettei hiki haise.
Haiseeko se muka voimakkaammin jos on karvat? En siis ole testannut
No ei, jos pitää hygieniastaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ajele karvojani, mutta hygieniastani huolehdin kyllä. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaani. Vaatteeni ovat puhtaat ja ehjät. Kotona olen kotivaatteilla, jotka ovat rennot ja mukavat päällä. Töihin laitan työvaatteet ja juhliin juhlavaatteet.
Kainalokarvani ovat max 5 cm pitkät. Ei ne sen pidemmiksi kasva.
Huvittaa ne kainalokarvojen ajelijoiden kuvitelmat, että ne karvat roikkuisivat lopulta polvissa asti, jos niitä ei leikkaa. En käytä myöskään deodoranttia tai mitään.
Vihdoin! Nyt elämä on mukavaa ja rentoa. Saa haista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen painaa vähintään 80 kg. Tiedoksi inceleille, jotka varmasti kuvittelevat hänen painavan 40 kg.
Ei paina, ellei ole vähintään 2 metriä pitkä.
Voi se olla 180cm pitkä ja 80kg eli normaalipainoinen.
Totta. T. naine