Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän naisena ole mikään pakko ajaa ihokarvoja tai meikata

Vierailija
28.06.2026 |

Kuka nämä jutut ovat oikein keksineet?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hielle haiseva nainen on kiihottava 

Vierailija
42/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joiihinkin naisiin on aivopesty tää ihan nuoresta, että karvat on pakko ajella. Olin kerran tyttöporukassa ja itse en oo siis sheivannut koskaan. Ne puhui kaikista sheivaus välineistä, ja että kamalaa kun on ollut vaikka viikon ajamatta. Tuli itselle vähän sellainen olo, että mitä ihmettä. Kun nuorena mulle ei opetettu mitään että pitäisi alkaa sheivata. Tuli sellainen olo, että teenkö nyt jotain väärää ja pitikö munkin olla hankkimassa jotain sheivaus välineitä. Tuli myös vähän kiusallinen olo, että miks heidän täytyy tehdä noin ja mun ei. En oikein tiedä mitä siinä tilanteessa ois pitänyt sanoa/tehdä. En sitten tiedä pitikö ne mua oksettavana, koska oli jalkakarvoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.

Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?

En mä säärikarvoihin koske, ne on niin olemattomat ettei näe edes valoa vasten. Jalkoväli ja kainalot sokeroidaan, ja kunhan saan aikaiseksi, laseroidaankin vielä joku päivä.


Mun perheessä oltiin hyvin luomuina, ei tule kotoa tämä vaan omasta mukavuudesta. Sori nyt kun sun olkiukko meni hukkaan.

Vierailija
44/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ajele karvojani, mutta hygieniastani huolehdin kyllä. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaani. Vaatteeni ovat puhtaat ja ehjät. Kotona olen kotivaatteilla, jotka ovat rennot ja mukavat päällä. Töihin laitan työvaatteet ja juhliin juhlavaatteet.

Kainalokarvani ovat max 5 cm pitkät. Ei ne sen pidemmiksi kasva. 

Huvittaa ne kainalokarvojen ajelijoiden kuvitelmat, että ne karvat roikkuisivat lopulta polvissa asti, jos niitä ei leikkaa. En käytä myöskään deodoranttia tai mitään.

No tietenkin ne roikkuu! Ihan samoin kuin kaikkien hiukset roikkuu varpaissa ja samoin miesten parrat yltää nilkkoihin.

Vierailija
45/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen painaa noin 40 kg

 

Tiedoksi 

Vierailija
46/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen painaa noin 40 kg

 

Tiedoksi 

Katso miltä k-pop tähdet näyttää ja minkä kokoisia he ovat. Heistä joku saattaakin olla 40 kg, suurin osa varmaan 50 kg kuitenkin. Taitavat alle 160 cm tyttösiäkin olla. Jokunen varmaan alle 150 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joiihinkin naisiin on aivopesty tää ihan nuoresta, että karvat on pakko ajella. Olin kerran tyttöporukassa ja itse en oo siis sheivannut koskaan. Ne puhui kaikista sheivaus välineistä, ja että kamalaa kun on ollut vaikka viikon ajamatta. Tuli itselle vähän sellainen olo, että mitä ihmettä. Kun nuorena mulle ei opetettu mitään että pitäisi alkaa sheivata. Tuli sellainen olo, että teenkö nyt jotain väärää ja pitikö munkin olla hankkimassa jotain sheivaus välineitä. Tuli myös vähän kiusallinen olo, että miks heidän täytyy tehdä noin ja mun ei. En oikein tiedä mitä siinä tilanteessa ois pitänyt sanoa/tehdä. En sitten tiedä pitikö ne mua oksettavana, koska oli jalkakarvoja jne.

Saattoi pitääkin.

Mullekin on jostain tullut tuo ajatus, että naisella ei saisi olla näkyviä karvoja tietyissä paikoissa, etenkään jos ne on tummat. En usko kuulleeni tuota vanhemmiltani. Minua ei kuitenkaan ällötä toisten karvat, ainoastaan omani. Itse asiassa ihailen naisia, jotka antavat karvojensa kasvaa vapaana. Tiedän kyllä että minun ei tarvitse oikeasti ajella karvoja ja jätän ne talvisin ajelemattakin. Kesällä kuitenkin väkerrän päivittäin säärieni parissa.

Varmaan, kun on tottunut lapsesta asti näkemään vain naisia, joilla ei ole näkyviä säärikarvoja, niin on alkanut ajatella sen olevan normi. Plus kaikki mainokset ja muut.

Vierailija
48/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joiihinkin naisiin on aivopesty tää ihan nuoresta, että karvat on pakko ajella. Olin kerran tyttöporukassa ja itse en oo siis sheivannut koskaan. Ne puhui kaikista sheivaus välineistä, ja että kamalaa kun on ollut vaikka viikon ajamatta. Tuli itselle vähän sellainen olo, että mitä ihmettä. Kun nuorena mulle ei opetettu mitään että pitäisi alkaa sheivata. Tuli sellainen olo, että teenkö nyt jotain väärää ja pitikö munkin olla hankkimassa jotain sheivaus välineitä. Tuli myös vähän kiusallinen olo, että miks heidän täytyy tehdä noin ja mun ei. En oikein tiedä mitä siinä tilanteessa ois pitänyt sanoa/tehdä. En sitten tiedä pitikö ne mua oksettavana, koska oli jalkakarvoja jne.

Saattoi pitääkin.

Mullekin on jostain tullut tuo ajatus, että naisella ei saisi olla näkyviä karvoja tietyissä paikoissa, etenkään jos ne on tummat. En usko kuulleeni tuota vanhemmiltani. Minua ei kuitenkaan ällötä toisten karvat, ainoastaan omani. Itse asiassa ihailen naisia, jotka antavat karvojensa kasvaa vapaana. Tiedän kyllä että minun ei tarvitse oikeasti ajella karvoja ja jätän ne talvisin ajelemattakin. Kesällä kuitenkin väkerrän päivittäin säärieni parissa.

Varmaan, kun on tottunut lapsesta asti näkemään vain naisia, joilla ei ole näkyviä säärikarvoja, niin on alkanut ajatella sen olevan normi. Plus kaikki mainokset ja muut.

Eikös suomalaisilla oo vaaleat karvat yleensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.

Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?

En mä säärikarvoihin koske, ne on niin olemattomat ettei näe edes valoa vasten. Jalkoväli ja kainalot sokeroidaan, ja kunhan saan aikaiseksi, laseroidaankin vielä joku päivä.


Mun perheessä oltiin hyvin luomuina, ei tule kotoa tämä vaan omasta mukavuudesta. Sori nyt kun sun olkiukko meni hukkaan.

Kai sä ymmärrät, että etenkin jalkopääkarvat on olemassa ihan hygieniasyystä. 

Vaikea uskoa, että mukavuussyistä aiot laseroittaa karvasi. Paitsi jos se mukavuussyy on ettei niitä tarvi enää ajella itse.

Vierailija
50/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen painaa noin 40 kg

 

Tiedoksi 

No ei paina, ellei ole 150cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta kannattaa kuitenkin ajaa

Vierailija
52/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joiihinkin naisiin on aivopesty tää ihan nuoresta, että karvat on pakko ajella. Olin kerran tyttöporukassa ja itse en oo siis sheivannut koskaan. Ne puhui kaikista sheivaus välineistä, ja että kamalaa kun on ollut vaikka viikon ajamatta. Tuli itselle vähän sellainen olo, että mitä ihmettä. Kun nuorena mulle ei opetettu mitään että pitäisi alkaa sheivata. Tuli sellainen olo, että teenkö nyt jotain väärää ja pitikö munkin olla hankkimassa jotain sheivaus välineitä. Tuli myös vähän kiusallinen olo, että miks heidän täytyy tehdä noin ja mun ei. En oikein tiedä mitä siinä tilanteessa ois pitänyt sanoa/tehdä. En sitten tiedä pitikö ne mua oksettavana, koska oli jalkakarvoja jne.

Saattoi pitääkin.

Mullekin on jostain tullut tuo ajatus, että naisella ei saisi olla näkyviä karvoja tietyissä paikoissa, etenkään jos ne on tummat. En usko kuulleeni tuota vanhemmiltani. Minua ei kuitenkaan ällötä toisten karvat, ainoastaan omani. Itse asiassa ihailen naisia, jotka antavat karvojensa kasvaa vapaana. Tiedän kyllä että minun ei tarvitse oikeasti ajella karvoja ja jätän ne talvisin ajelemattakin. Kesällä kuitenkin väkerrän päivittäin säärieni parissa.

Varmaan, kun on tottunut lapsesta asti näkemään vain naisia, joilla ei ole näkyviä säärikarvoja, niin on alkanut ajatella sen olevan normi. Plus kaikki mainokset ja muut.

Eikös suomalaisilla oo vaaleat karvat yleensä?

ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haista myös 🥵

Vierailija
54/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta saa jos haluaa. Mä haluan.

Ja sitten pitäisi miettiä, että miksi sä haluat? Oisko, koska lapsesta asti sulle on kerrottu, että naisten jalkojen pitää olla sileitä?

En mä säärikarvoihin koske, ne on niin olemattomat ettei näe edes valoa vasten. Jalkoväli ja kainalot sokeroidaan, ja kunhan saan aikaiseksi, laseroidaankin vielä joku päivä.


Mun perheessä oltiin hyvin luomuina, ei tule kotoa tämä vaan omasta mukavuudesta. Sori nyt kun sun olkiukko meni hukkaan.

Kuka väitti, että tuo karvattomuusajatus tulisi kotoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako monet naiset ihan käsikarvat siis kesäisin? En ole katsellut naisten käsikarvoja kiinnosti vaan

Vierailija
56/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sairastunut vakavasti,syöpä kasvain joku??? Selviänkö

Vierailija
57/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL moni nainen miltei mieluummin kuolee, kun näyttää meikittömän naamansa maailmalle. Naiset hyötyvät meikistä hyvin paljon ja sen myös itse tietävät. 

Vierailija
58/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta nainen haluaa ja siitä myös kovasti hyötyy. Ihan itse naiset teettävät tätä kaikkea itselleen. 

Vierailija
59/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisistä tullut ihan ääliötä, ettei voi elää ja olla niinkuin itse haluaa? Kaikki, ihan henk.koht asiatkin pitää hyväksyttää jollain keskustelupalstalla jossa jokainen on eri mieltä kun itse olet. Voimaantuminen tarkoittaa juurikin sitä, että et anna muitten vaikuttaa sinun mielipiteisiin ja tekemisiin. Tämä koskee sekä naisia että miehiä. 

Vierailija
60/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL moni nainen miltei mieluummin kuolee, kun näyttää meikittömän naamansa maailmalle. Naiset hyötyvät meikistä hyvin paljon ja sen myös itse tietävät. 

Varsinkin suomalaiset naiset joilla ei edes ole mitään kulmakarvoja ilman meikkiä. Pelkät vaaleat pienet karvat siinä silmien yläpuolella meikittömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä