Olen ihmetellyt keskustelua aiheesta "miksi miehet eivät lähesty naisia"
Onko tämä jonkun mielestä sellainen asia, minkä pitäisi ehdottomasti olla Suomessa toisin? Pitäisikö miesten lähestyä heitä kiinnostavia naisia jatkuvasti esimerkiksi kaduilla ja kaupoissa? Tällaista keskustelua käydään paljon podcasteissa ja yleensä suomalaisia miehiä pilkataan kaikesta, mutta erityisesti tästä lähestymisasiasta.
Mielestäni suomalaiset miehet ovat fiksuja. He eivät halua turhaan häiritä naisia kaikkialla, koska mitä hyötyä siitä olisi? Ei kenenkään parisuhde ole alkanut tuolla tavalla, mitä ystäviltäni olen kysellyt. Vaikka ei puhuttaisikaan seksuaalisesta ahdistelusta, niin olisihan se järisyttävän häiritsevää, jos kaikki miehet alkaisivat keskeytellä naisten kävelemistä kaupungilla treffipyyntöjen kanssa.
Kommentit (32)
No eipä ole Suomessa kovin tavallista. En kaipaa tuollaisia lähestymisiä yhtään.
Kännissä ja netissä saa lähestyä. Eikä yleensä silloinkaan kannata.
Ei ole pelkoa, että juttelisin naisille noin vain. Tietenkin katselen, jos on hyvännäköisiä, mutta en alkaisi ikinä juttelemaan tuntemattomalle naiselle. Kaikki treffit ym. vain sovellusten kautta. Voi ainakin teoriassa yrittää suodattaa kaikki pahimmat psykoosit pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, että juttelisin naisille noin vain. Tietenkin katselen, jos on hyvännäköisiä, mutta en alkaisi ikinä juttelemaan tuntemattomalle naiselle. Kaikki treffit ym. vain sovellusten kautta. Voi ainakin teoriassa yrittää suodattaa kaikki pahimmat psykoosit pois.
Näin minäkin ajattelen, että sovellukset ovat korvanneet nuo muinaisajan baaripokailut. Kai nykyäänkin nuoret tapaavat bileissä ja koulussa, mutta aikuisiällä varmaan pitkälti pariutuminen keskittyy sovelluksiin tai joissain huonoissa tapauksissa työelämään.
-ap-
Kyllä ne valitettavasti lähestyy. Kohde vain on väärä. Katselkaapas ihan niitä ikäisiänne miehet. Ei mua kiinnosta yli-ikäiset ukot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne valitettavasti lähestyy. Kohde vain on väärä. Katselkaapas ihan niitä ikäisiänne miehet. Ei mua kiinnosta yli-ikäiset ukot.
Tuskin on kovin montaa naista, joita kiinnostaa ylipäätään randomit miehet kadulla. Syy voi olla ikä tai mikä tahansa.
Mitä ahdistelua se on jos lähestyy naista kaupassa, kadulla tai salilla? Onko baarit ja tinder muka ainoat hyväksyttävät paikat lähestyä ja baareissa/ravintoloissa ei enää saisi kuulemma lähestyä kun naiset ovat siellä vaan viettämässä iltaa.
Tinder pitäisi ampua Jupiteriin kuten kaikki deittisovellukset ja tilalle LIVE-KOHTAAMISIA!!
Itsellä homma lähti ihan siitä, kun juttelin työkaverin kanssa ja sitten yhden työpaikan illanvieton jälkeen vähän pidempään. En usko, että tepsii, jos kaduilla tai vaikka salilla alkaa tuijotella ja sitten tekee 'liikkeen'. Se on vähän latinotyylistä juttua ja toimii, jos pystyy esittämään sosiaalisesti haluttavaa, eli korkea sosiaalinen status tai varakkuus. Täällä kumpikaan ei yleensä toimi, koska naisilla on usein hyvä status ja varallisuutta, ellei sitten iske esimerkiksi työtöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ahdistelua se on jos lähestyy naista kaupassa, kadulla tai salilla? Onko baarit ja tinder muka ainoat hyväksyttävät paikat lähestyä ja baareissa/ravintoloissa ei enää saisi kuulemma lähestyä kun naiset ovat siellä vaan viettämässä iltaa.
Tinder pitäisi ampua Jupiteriin kuten kaikki deittisovellukset ja tilalle LIVE-KOHTAAMISIA!!
Mutta mitä, jos kaikki miehet tekisivät näin? Eihän tuosta tulisi mitään. Eivät ne välttämättä ainoat hyväksyttävät paikat ole, mutta en voi mitenkään uskoa, että missään muualla jostain random-kohtaamisesta tulisi yhtään mitään. Tai no jos nainen lähestyy miestä, niin seksiä voi tulla. Mutta miehen lähestyminen on yleensä ihan yhtä tyhjän kanssa, koska nainen hyvin todennäköisesti ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä näet, kenet haluat kohdata. Live-elämässä sinua lähestyvät sattumanvaraiset miehet, jotka tuskin ovat sinun mieleesi yhtään. Miksi kaipaat tällaisia livekohtaamisia?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoi naamaasi mistä olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on paljon helpompaa ilman naisia, joten parempi olla lähestymättä laisinkaan.
Ahaa. Sulla ei siis ole yhtään naispuolista sukulaista, ystävää, naapuria, kollegaa, etkä asioi edes naiskassoilla? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on paljon helpompaa ilman naisia, joten parempi olla lähestymättä laisinkaan.
Ahaa. Sulla ei siis ole yhtään naispuolista sukulaista, ystävää, naapuria, kollegaa, etkä asioi edes naiskassoilla? Ok.
No ei se elämä aina ole helppoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo pitäisi olla itsestään selvää. Ps. en pidä tatuoinneista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naislapsi ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ikä tuskin on ainoa vaatimuksesi. Mistä miehet voisivat tietää lähestyessään randomia naista, mistä tämä nainen on kiinnostunut? Tai no tietysti jotain voi päätellä, jos nainen on järjettömän kaunis, mutta muussa tapauksessa voi olla erittäin vaikeaa miehenä arvioida, kannattaako juuri tuota naista lähestyä ja riitänkö naiselle ulkoisesti.
Mulla eräs parisuhde alkoi juuri kaupungilla kävelystä, että sori vaan ap
Vierailija kirjoitti:
Eli mies lähestyi täysin tuntemattomana sinua kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies lähestyi täysin tuntemattomana sinua kadulla?
Ei vaan itse olen mies, ja hän nainen