Miten poliisi saa 4,5 kg kannabista 76 000 käyttöannosta?
Alle 0.06g per annos? 😂 Miten noin pienen palan edes pystyy mittaamaan? Vie kyllä täysin oikeuslaitoksen uskottavuuden, että tämmöiset menee läpi. Siellä on taas maalaisjunttikytät keksineet omiaan. Onneksi en itse asu tuolla perslävessä ja ymmärtää hyvin miksi nuoret muuttaa pois noilta alueilta.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Aarnio on niitä harvoja jotka jäivät kinni. Poliisit suojelevat omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.
Linnaan pilvestä? 😂 Saa rakennella jokusen vankilan lisää että kaikki Suomen pilven käyttäjät saadaan kiven sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.
Linnaan pilvestä? 😂 Saa rakennella jokusen vankilan lisää että kaikki Suomen pilven käyttäjät saadaan kiven sisään.
4,5kg. Ei muuta kuin linnaan :) Mitäs piilotteli noin paljon. Johonkin skeittipuistoon, tirsk.
Tuli pilvipäissään laskettua väärin. Sori siitä...
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
No sitä voi jokainen miettiä että mikä on yksi alkoholiannos ja kuinka tyytyväinen keskimääräinen käyttäjä on siihen yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.