Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poliisi saa 4,5 kg kannabista 76 000 käyttöannosta?

Vierailija
28.06.2026 |

Alle 0.06g per annos? 😂 Miten noin pienen palan edes pystyy mittaamaan? Vie kyllä täysin oikeuslaitoksen uskottavuuden, että tämmöiset menee läpi. Siellä on taas maalaisjunttikytät keksineet omiaan. Onneksi en itse asu tuolla perslävessä ja ymmärtää hyvin miksi nuoret muuttaa pois noilta alueilta.

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012103265.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Vierailija
2/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

🤣😂😅 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Vierailija
4/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarnio on niitä harvoja jotka jäivät kinni. Poliisit suojelevat omiaan.

Vierailija
5/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Vierailija
6/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla pilkkuvirhe 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.

Vierailija
8/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.

Linnaan pilvestä? 😂 Saa rakennella jokusen vankilan lisää että kaikki Suomen pilven käyttäjät saadaan kiven sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.

Linnaan pilvestä? 😂 Saa rakennella jokusen vankilan lisää että kaikki Suomen pilven käyttäjät saadaan kiven sisään.

4,5kg. Ei muuta kuin linnaan :) Mitäs piilotteli noin paljon. Johonkin skeittipuistoon, tirsk.

Vierailija
10/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pilvipäissään laskettua väärin. Sori siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Vierailija
12/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Vierailija
14/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

Vierailija
16/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Vierailija
17/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä voi jokainen miettiä että mikä on yksi alkoholiannos ja kuinka tyytyväinen keskimääräinen käyttäjä on siihen yhteen.

Vierailija
18/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Vierailija
19/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Vierailija
20/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi