Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendie-sovellus. Onko nää kaikki profiilit jotain feikkejä kun kukaan ei ota kontaktia tai vastaa viesteihin?

Vierailija
28.06.2026 |

Näyttää ihan siltä kuin sovellus olisi suht aktiivisessa käytössä, meikäläisen pikkupaikkakunnallakin parikymmentä käyttäjää ja lähimmässä isossa kaupungissa kaiketi satoja. Mutta ainoa saamani viesti vaikutti joltain botilta ja kun itse laitoin pari viestiä niin toinen ei vastannut ja toinen ghostasi kahden viestin jälkeen. Mikä homma? Miten voi olla tuhansien ellei kymmenien tuhansien käyttäjien seuranhakusovellus, jossa ei kuitenkaan tapahdu mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt Kaverihaku.netistä. Sivustolle tulee ilmoituksia todella tiheään tahtiin ja silti ainoat sitä kautta saamani viestit olivat joltain seksiä vonkaavilta ukoilta, joilla ei itsellään ollut mitään ilmoitusta siellä. 

Vierailija
2/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Viesteistä ei tule ilmoituksia ja katson ne muutaman viikon välein. Sillon tullut lähinnä treffipyybtöjä miehiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että periaatteessa ihmiset etsivät seuraa, mutta eivät sitten kuitenkaan jaksa mitään ”moroooo” -keskusteluja.

Vierailija
4/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannalta nuo on huijaussivustoja, joissa jokainen viesti maksaa. Suurin osa naisista on botteja tai palvelussa töissä olevia miehiä, jotka yrittää saada käyttäjät (miehet) lähettämään maksullisia viestejä.


En tiedä miltä nuo näyttää naisten kannalta

Vierailija
5/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että periaatteessa ihmiset etsivät seuraa, mutta eivät sitten kuitenkaan jaksa mitään ”moroooo” -keskusteluja.

Mikä on "moroooo-keskustelu"? 

Vierailija
6/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannalta nuo on huijaussivustoja, joissa jokainen viesti maksaa. Suurin osa naisista on botteja tai palvelussa töissä olevia miehiä, jotka yrittää saada käyttäjät (miehet) lähettämään maksullisia viestejä.


En tiedä miltä nuo näyttää naisten kannalta

Miten niin maksaa? Noi on ilmaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannalta nuo on huijaussivustoja, joissa jokainen viesti maksaa. Suurin osa naisista on botteja tai palvelussa töissä olevia miehiä, jotka yrittää saada käyttäjät (miehet) lähettämään maksullisia viestejä.


En tiedä miltä nuo näyttää naisten kannalta

Sekoitat nämä nyt ilmeisesti johonkin deittisovellukseen. 

Vierailija
8/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendie - sovellus siitä on huono siitä, että siitä ei tule ilmoitusta, jos joku laittaa viestiä. Siellä on paljon heitä, jotka ovat olleet kuukausia ja eivät käy katsomassa viestejä. Syy varmaan siihen, miksi eivät vastaa. 

 

Itse olen kirjoitellut useammalle, mutta minulle on huonosti otettu ensimmäistä kontaktia. Tavannut olen useamman. Yhden hyvän ystävän olen saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendiessä kämäsintä on että käyttäjiä ei pysty seulomaan mitenkään järkevästi iän, kiinnostuksen kohteiden ja etäisyyden mukaan. Tai siis voit valita kerrallaan yhden kunnan, mutta et mitään maksimietäisyyttä niinkuin Tinderissä. Ja ne tunnisteet ei toimi käytännässä ollenkaan, se ei nosta sopivampia käyttäjiä niiden perusteella mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän