Lue keskustelun säännöt.
Suomen raja siirettävä lännessä Kalixjokeen ja idässä Uralille
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, kyllähän niitä suomensukuisia kansoja on tuolla alueella asunut kauan ja paljonkin ennenkuin Venäjästä tuli valtio, joka laittoi kaikki vääränheimoiset leireille. Mutta en nyt kuitenkaan sitä takaisin haluaisi, on se niin läpipaskottua seutua.
Antaa puten pitää omat pähkähullut kuvitelmansa historiallisiin rajanvetoihin perustuvasta suurvenäjästä, kyllä se niistä eroon pääsee, ennemmin tai myöhemmin. Viikatemies viimeistään vie ne mennessään.
kylä lähtee