Miten poliisi saa 4,5 kg kannabista 76 000 käyttöannosta?
Alle 0.06g per annos? 😂 Miten noin pienen palan edes pystyy mittaamaan? Vie kyllä täysin oikeuslaitoksen uskottavuuden, että tämmöiset menee läpi. Siellä on taas maalaisjunttikytät keksineet omiaan. Onneksi en itse asu tuolla perslävessä ja ymmärtää hyvin miksi nuoret muuttaa pois noilta alueilta.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?
Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.
Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.
Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?
Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?
Poliisi on osa jr-rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.
Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.
Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.
Vittuako se sulle kuuluu miten kannabikseni käytän. Aivan samalla tavalla kun tarjoan viskipaukut kavereilleni, tarjoan myös kannabiksen. Se on kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?
Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?
Poliisi on osa jr-rikollisuutta.
Ja sinulla on varmasti tietoa, kuinka iso osa? Kerro nyt, kun olet niin tietäväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.
Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.
Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.
Vittuako se sulle kuuluu miten kannabikseni käytän. Aivan samalla tavalla kun tarjoan viskipaukut kavereilleni, tarjoan myös kannabiksen. Se on kohteliasta.
Itsepähän tulit ulisemaan tänne pössyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.
Ei gramma ole mitään päivittäiskäytössä. Lääkekäyttäjät pystyvät polttamaan useita grammoja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.
Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa
Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.
Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!
Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.
Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.
Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?
Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?
Poliisi on osa jr-rikollisuutta.
Ja sinulla on varmasti tietoa, kuinka iso osa? Kerro nyt, kun olet niin tietäväinen.
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Ei varsinkaan siinä tilanteessa, jos sitä kasvattaa itse ja siksi kukkaa on yllin kyllin. Eri asia toki niillä, jotka maksavat kannabiksesta 20+ €/g. He varmaan pyrkivät maksimoimaan saatavan hyödyn nauttimalla pilvensä vapolla jne.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.
Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.
Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat.
Älä ragee. Ota chillii. Keksit kyllä jotain merkitystä elämällesi, kun jaksat yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..
Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.
Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat.
Älä ragee. Ota chillii. Keksit kyllä jotain merkitystä elämällesi, kun jaksat yrittää.
Mun elämä on hyvällä mallilla, toisin kuin sinun kun sun täytyy puuttua muiden elämään.
Vierailija kirjoitti:
No sitä voi jokainen miettiä että mikä on yksi alkoholiannos ja kuinka tyytyväinen keskimääräinen käyttäjä on siihen yhteen.
Niin yhdellä annoksella on vaikutusta sen ja sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.
Eli olet pöllyssä 24/7.
Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.
10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.
Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.
Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.
Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.
Kasvatuksesta tulee helposti sen verran että voi tarjota kavereille. Siinä on se vaara että joistakin tulee savujen pummaajia. Silloin raskii tarjota kun sitä on reilummin mutta ei sitä aina ole paljoa jos on tosiaan pieni omaan käyttöön kasvatus.
Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.