Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poliisi saa 4,5 kg kannabista 76 000 käyttöannosta?

Vierailija
28.06.2026 |

Alle 0.06g per annos? 😂 Miten noin pienen palan edes pystyy mittaamaan? Vie kyllä täysin oikeuslaitoksen uskottavuuden, että tämmöiset menee läpi. Siellä on taas maalaisjunttikytät keksineet omiaan. Onneksi en itse asu tuolla perslävessä ja ymmärtää hyvin miksi nuoret muuttaa pois noilta alueilta.

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012103265.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.

Vierailija
22/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?

Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.

 

Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.

Vierailija
24/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?

Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?

Poliisi on osa jr-rikollisuutta.

Vierailija
25/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.

 

Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.

Vittuako se sulle kuuluu miten kannabikseni käytän. Aivan samalla tavalla kun tarjoan viskipaukut kavereilleni, tarjoan myös kannabiksen. Se on kohteliasta.

Vierailija
26/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?

Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?

Poliisi on osa jr-rikollisuutta.

 

Ja sinulla on varmasti tietoa, kuinka iso osa? Kerro nyt, kun olet niin tietäväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.

 

Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.

Vittuako se sulle kuuluu miten kannabikseni käytän. Aivan samalla tavalla kun tarjoan viskipaukut kavereilleni, tarjoan myös kannabiksen. Se on kohteliasta.

 

Itsepähän tulit ulisemaan tänne pössyttelijä.

Vierailija
28/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin laskettuhan tuo on, mutta vaikka se huumerikollinen käyttäisi itse gramman päivässä, niin 4,5kg riittäisi yli 10 vuodeksi. Eli iso määrä ja ei muuta kuin linnaan.

Ei gramma ole mitään päivittäiskäytössä. Lääkekäyttäjät pystyvät polttamaan useita grammoja päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisit ovat aina keksineet turhia syytteitä. Myyvät itse huumeita ja eivätkä halua kilpailua markkinoille.

Olet tainnut saada sakot tai tuomion kun nyt kiukuttaa 

Poliisien pyörittämä huunmekauppa on fakta.

Rikollisten pyörittämä on vielä kovempi fakta!

Poliisithan ovat niitä rikollisia, Aarnio toi kannabista tynnyreittäin Suomeen.

 

Ja rikolliset on vielä kovempia rikollisia. Aika moni muukin on tuonut ja tuo edelleen huumeita maahan.

Sun jutuissa ei ole mitään järkeä. Oletko huumeita myyvä poliisi vai miksi puolustelet poliisien huumekauppaa?

Miksi itse puolustelet rikollisten huumekauppaa? Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että poliisit tuo enemmän huumeita maahan kuin järjestäytynyt rikollisuus?

Poliisi on osa jr-rikollisuutta.

 

Ja sinulla on varmasti tietoa, kuinka iso osa? Kerro nyt, kun olet niin tietäväinen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Aarnio

Vierailija
30/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Ei varsinkaan siinä tilanteessa, jos sitä kasvattaa itse ja siksi kukkaa on yllin kyllin. Eri asia toki niillä, jotka maksavat kannabiksesta 20+ €/g. He varmaan pyrkivät maksimoimaan saatavan hyödyn nauttimalla pilvensä vapolla jne.

Vierailija
32/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.

Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat. 

Vierailija
34/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.

Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat. 

Älä ragee. Ota chillii. Keksit kyllä jotain merkitystä elämällesi, kun jaksat yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kuin tupakkaa, sitä menee sen verran kuin menee. Ei kukaan jaksa miettiä jotain grammoja..

Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi. Jotain tavoitteita.

Pida huoli omista asioistasi ja anna muiden elää kuten he haluavat. 

Älä ragee. Ota chillii. Keksit kyllä jotain merkitystä elämällesi, kun jaksat yrittää.

Mun elämä on hyvällä mallilla, toisin kuin sinun kun sun täytyy puuttua muiden elämään.

Vierailija
36/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä voi jokainen miettiä että mikä on yksi alkoholiannos ja kuinka tyytyväinen keskimääräinen käyttäjä on siihen yhteen.

Niin yhdellä annoksella on vaikutusta sen ja sen verran. 

Vierailija
37/37 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä tulee aina puoli kiloa yhdestä kaappi kasvatuksesta, pari kertaa vuodessa eli 1 kg. Omaan käyttöön menee. Onneksi täällä Helsingissä poliiseja ei asia kiinnosta toisin kuin tuolla junttilassa jossa hukataan resursseja tämmöisiin turhuuksiin.

Eli olet pöllyssä 24/7.

Viikonloppu käyttöä, vaikka mitäpä väliä sillä on.

10 grammaa joka viikonloppu. Nice. Aina pöllyssä.

Tai oikeastaan 20g joka viikonloppu, jos kilo menee vuodessa. Melkoinen addikti ja valtavat annokset.

Mistä kuvittelet, että yksin sen käyttäisin? Totta kai kaikki vieraat saavat vapaasti käyttää satoani, on kohteliasta tarjota myös kavereille.

 

Älä selitä. Huumepöllyissä olet aina. Sanoit, että omaan käyttöön. Nyt se onkin kavereiden käyttöön. Seuraavaksi se olikin myyntiin osa jne.

Kasvatuksesta tulee helposti sen verran että voi tarjota kavereille. Siinä on se vaara että joistakin tulee savujen pummaajia. Silloin raskii tarjota kun sitä on reilummin mutta ei sitä aina ole paljoa jos on tosiaan pieni omaan käyttöön kasvatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä