Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseuroista: Voiko joku vaan uskoa synnit anteeksi?

Vierailija
28.06.2026 |

Ja saadakin? 

Kommentit (261)

Vierailija
141/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tarvita ihmistä väliin antamaan synninpäästöä. Miljoonat ihmiset on pelastuneet ilman välikäsiä. Se on ihmisen ja Jeesuksen välinen asia, mutta toki siitä tulee sellainen vahvistettu olo kun joku julistaa synnit anteeksi. Itse olen siihen tarvinnut 1 kerran toisen ihmisen, mutta muutoin rukoilen päivittäin Jumalaa antamaan synnit anteeksi.

 

Tosi tärkeää on myös antaa anteeksi, ettei katkeruus blokkaa meidän rukouksia.

Kyllä parannuksen tekoon tarvitaan se ihminen, jolta saa sen elävän ”Pyhän Hengen”.

Kuulkaa kun Herran Henki tulee kasteessa .  Lopettakaa nyt jo kaikki huulluus ja budhat. 

Vierailija
142/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Jatkuu.

Hän sanoi minulle näin:

"Jos joudun sairaalaan, tuutko sitten saarnaamaan mulle synnit anteeksi?"

..

Minä vastasin, että tietenkin tulen.

Olin surullinen, koska tiesin, että silloin kun ihmisellä on etsikkoaika, parannuksen tekoa ei saisi siirtää.

 ...

Elämä meni eteenpäin.

Kunnes kuulin, että hän oli saanut sairauskohtauksen ja hänet oli viety keskussairaalaan, kauas paikkakunnalta.

Hän oli elänyt vielä muutaman päivän, mutta ei enää ns. ollut tässä maailmassa. Hän kuoli.

En enää ehtinyt saarnata hänelle syntejä anteeksi kuten olin luvannut.

3. Olin täysin järkyttynyt. Vielä tämäkin: kun hän oli ollut  ensiavussa, olin itse myös parhaillani samassa terveyskeskuksessa enkä tiennyt, että myös hän on siellä.

Jos olisin tiennyt, olisin heti mennyt saarnaamaan hänelle synnit anteeksi.

..

Älä siirrä parannusta. Älä kulje etsikkoaikasi ohi. Sinulle ei ehkä enää Jumala anna uutta mahdollisuutta.

Olemme tekemisissä elämän kaikkein vakavimman asian kanssa.

Paskan synnit kun Jeesuksessa ne on jo sovitettu . Etkä saarnaa mitään saarnaa itsellesi . Sinä et edes päätä kenet Jeesus pelastaa.  Sanot ystävällisesti että älä murehdi syntisi sovitettiin jo ristillä ristiin naulitussa .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisuus on vain pieni luterilaisen kirkon haara täällä Pohjolassa. Se ei ole kuin pieni promille kristillisyydestä, toki kunnioitan heidän haluaan elää kristillisesti.

Siihen kuuluu eriseuraisuus (luullaan olevansa ainoa oikea seurakunta), pakonomainen toisen uskovan tekemä syntien anteeksijulistaminen sekä lähes pakonomainen lapsenteko, mikä ei löydy Raamatusta.

 

Maailmalla Jumala toimii elävämmin esim.helluntaissa ja babtisteilla. Jeesus uudestisynnyttää, uudistaa, armolahjatkin toimii. 

Menkää hellareille ja vapikselle, niin Uusi Testamentti muuttuu eläväksi.

Vierailija
144/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnatkaa parannusta.

Uskovainen ihminen ei saarnaa syntejä anteeksi omalla valtuutuksellaan, vaan Jeesuksen valtuutuksella.

Jeesuksen nimessä ja veressä.

Vierailija
145/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit on yksi ryhmä vaparit jotka käy kristittyjen kimppuun käännyttään kuin jehovat . Kivet kourassa. 

Vierailija
146/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Jatkuu.

Hän sanoi minulle näin:

"Jos joudun sairaalaan, tuutko sitten saarnaamaan mulle synnit anteeksi?"

..

Minä vastasin, että tietenkin tulen.

Olin surullinen, koska tiesin, että silloin kun ihmisellä on etsikkoaika, parannuksen tekoa ei saisi siirtää.

 ...

Elämä meni eteenpäin.

Kunnes kuulin, että hän oli saanut sairauskohtauksen ja hänet oli viety keskussairaalaan, kauas paikkakunnalta.

Hän oli elänyt vielä muutaman päivän, mutta ei enää ns. ollut tässä maailmassa. Hän kuoli.

En enää ehtinyt saarnata hänelle syntejä anteeksi kuten olin luvannut.

3. Olin täysin järkyttynyt. Vielä tämäkin: kun hän oli ollut  ensiavussa, olin itse myös parhaillani samassa terveyskeskuksessa enkä tiennyt, että myös hän on siellä.

Jos olisin tiennyt, olisin heti mennyt saarnaamaan hänelle synnit anteeksi.

..

Älä siirrä parannusta. Älä kulje etsikkoaikasi ohi. Sinulle ei ehkä enää Jumala anna uutta mahdollisuutta.

Olemme tekemisissä elämän kaikkein vakavimman asian kanssa.

Paskan synnit kun Jeesuksessa ne on jo sovitettu . Etkä saarnaa mitään saarnaa itsellesi . Sinä et edes päätä kenet Jeesus pelastaa.  Sanot ystävällisesti että älä murehdi syntisi sovitettiin jo ristillä ristiin naulitussa .  

Se että Jeesus hommasi syntien anteeksisaamisen, on lahja mikä pitää vastaanottaa, ja ylipäätään vastaanottaa Jeesus elämään ja sydämeen. Muuten se lahja menee hukkaan.

 

Ei se toimi automaationa, että pistänpäs bordellin pystyyn/lahtaan kaikki naapurit ja hei, pääsen Taivaaseen koska Jeesuksen anteeksisaamis-automaatti, ja toistan sitä joka päivä.

 

Vaan pitää nöyrtyä. Katua. Pyytää anteeksi, haluta jättää ne synnit taa. Ottaa Jeesus ja pelastus vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarnatkaa parannusta.

Uskovainen ihminen ei saarnaa syntejä anteeksi omalla valtuutuksellaan, vaan Jeesuksen valtuutuksella.

Jeesuksen nimessä ja veressä.

Lopeta toi veren SOSIAALISESSA MEDIASSA TOLLASTA !  KEHTAATKIN.   ON AISIOITA MISTÄ SINUN PITÄÄ TEHDÄ PARANNUS JA TÄMÄ ON YKSI . JUORUAMINEN ON TOINEN. SYNTEJÄ EI SAARNATA SAARNA ON IHAN ERI ASIA .     

Vierailija
148/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan hyvyys vetää parannukseen. Hyvyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin ketjut täällä vauvapalstalla voivat olla viimeisiä kutsuja Jumalan valtakuntaan.

Se on järkyttävää.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi ennen kuin on liian myöhäistä!

kesäseuraradio.fi

Vieläkin kuuluu Suviseurat netistä ja radiosta.

Vierailija
150/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pelastaa Afrikassa, latinalaisessa Amerikassa, Kiinassa...jossa ei ole lestadiolaisen lestadiolaista. Ihmiset itkevät syntejään ja iloitsevat kun Jeesus antaa niitä anteeksi. Ihmeitä tapahtuu muslìmienkin keskuudessa. Joku rikollisliigan pomo Meksikossa saattaa muuttua sekunneissa, kun antaa Jeesukselle elämänsä.

 

Seurakuntia on monenlaisia, mutta ne ei Jumalaa kahlitse. 

Eri asia jos jossain on selkeesti synnillinen seurakunta, siellä Jumala ei pysty toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin ketjut täällä vauvapalstalla voivat olla viimeisiä kutsuja Jumalan valtakuntaan.

Se on järkyttävää.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi ennen kuin on liian myöhäistä!

kesäseuraradio.fi

Vieläkin kuuluu Suviseurat netistä ja radiosta.

Olen hellari-vapaakirkollinen. 

Olette lestadiolaiset kivoja. Mutta avartukaa, Jeesus toimii muuallakin kuin teidän keskuudessanne. :)

 

Ja olen 101 % uudestisyntynyt ja uskossa.

Vierailija
152/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan hyvyys vetää parannukseen. Hyvyys. 

Olen uskonnottomasta kodista.

Minut veti parannukseen järkyttävä kuolemantapaus ( ei vielä se mistä kerroin ) vaan jo aiemmin tapahtunut. Jumala otti minut kiinni näin kauhealla tavalla.

Mutta Jumalan lasten rakkaus veti minua parannukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vanhoillislestadiolaiset uskomme, että meidän tehtävämme ei ole tuomita ketään kadotukseen tämän ajallisen elämän aikana, koska Jumala yksin päättää kunkin ihmisen kohtalon viimeisellä tuomiolla, mutta me voimme muistuttaa, että usko ilman ”hengen hedelmiä” (eli Jumalan tahdon noudattamista) on kuollut. Voiko sellainen ihminen olla oikein uskova, joka ei edes yritä välttää syntiä elämässään? Tai sellainen ihminen, joka näkee Raamatusta, että tietyt asiat ovat siellä kiellettyjä, mutta hän ei halua noudattaa niitä, koska ”on aika viimeinkin tulla 2020-luvulle ja Raamatun ohjeet eivät ole tätä päivää”? 

 

Matteus 7:21 

”Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.” 

Matteus 12:50 

”Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini." 

Jaakobin kirje 2:24 

”Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.” 

Jaakobin kirje 2:17 

”Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.” 

2. Timoteuskirje 2:22 

”Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.” 

Roomalaiskirje 3:20 

"sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto."

Apostolien teot 15:22 

"Silloin apostolit ja vanhimmat ja koko seurakunta näkivät hyväksi valita keskuudestaan muutamia miehiä ja lähettää heidät Antiokiaan Paavalin ja Barnabaan mukana, nimittäin Juudaan, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, ja Silaan, jotka olivat johtavia miehiä veljien joukossa;"

Matteus 7:13 

"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;"

Matteus 7:14 

"mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

Just ja hengen hedelmä on ilo rauha RAKKAUS .  LÖYTYYKÖ ? 

Vierailija
154/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja se Portti on Jeesus .  Monelle se tosiaan on kieltämisen asia .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.srk.fi/fi/nain-me-uskomme/nain-me-uskomme/


https://kesaseuraradio.fi/

Luin netistä nuoren vl-miehen haastattelun suviseuroilta. Tällä nuorukaisella on VIIKSET. Kysymys ainoalle oikealle uskonlahkolle: Ennen vl-miehillä ei viiksiä ollut Mistä lähtien on ollut lupa kasvattaa viikset,eli milloin tuo on poistettu sääntökirjasesta??

 

Vastausta odottaen..

Vierailija
156/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan hyvyys vetää parannukseen. Hyvyys. 

Olen uskonnottomasta kodista.

Minut veti parannukseen järkyttävä kuolemantapaus ( ei vielä se mistä kerroin ) vaan jo aiemmin tapahtunut. Jumala otti minut kiinni näin kauhealla tavalla.

Mutta Jumalan lasten rakkaus veti minua parannukseen.

Et sä pelastu kuitenkaan pelkällä parannuksella . Pitää tunnustaa Jeesus Jumalan poika ihmiseksi syntynyt ja ristin naulitseminen sovituksen tähden .  

Vierailija
157/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.srk.fi/fi/nain-me-uskomme/nain-me-uskomme/


https://kesaseuraradio.fi/

Luin netistä nuoren vl-miehen haastattelun suviseuroilta. Tällä nuorukaisella on VIIKSET. Kysymys ainoalle oikealle uskonlahkolle: Ennen vl-miehillä ei viiksiä ollut Mistä lähtien on ollut lupa kasvattaa viikset,eli milloin tuo on poistettu sääntökirjasesta??

 

Vastausta odottaen..

Ulkonäköasiat kuuluu ehdonvallan alle ja ne liittyy tapakulttuuriin. Tavat voivat muuttua, itse uskonasiat ei.

Vierailija
158/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus pelastaa Afrikassa, latinalaisessa Amerikassa, Kiinassa...jossa ei ole lestadiolaisen lestadiolaista. Ihmiset itkevät syntejään ja iloitsevat kun Jeesus antaa niitä anteeksi. Ihmeitä tapahtuu muslìmienkin keskuudessa. Joku rikollisliigan pomo Meksikossa saattaa muuttua sekunneissa, kun antaa Jeesukselle elämänsä.

 

Seurakuntia on monenlaisia, mutta ne ei Jumalaa kahlitse. 

Eri asia jos jossain on selkeesti synnillinen seurakunta, siellä Jumala ei pysty toimimaan.

Tuolla on paljon ihmisiä saanut parannuksen armon vl - saarnasta.

Afrikassa, Lähi - idässä, Aasiassa.

Vl - uskovaisia on myös Etelä Amerikassa, Pohjois - Amerikassa, Kanadassa, Euroopassa, Skandinaviassa, Venäjällä jne.

Evankeliumi saarnataan kaikille kansoille todistukseksi. Ja sitten tulee loppu.

Vierailija
159/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus pelastaa Afrikassa, latinalaisessa Amerikassa, Kiinassa...jossa ei ole lestadiolaisen lestadiolaista. Ihmiset itkevät syntejään ja iloitsevat kun Jeesus antaa niitä anteeksi. Ihmeitä tapahtuu muslìmienkin keskuudessa. Joku rikollisliigan pomo Meksikossa saattaa muuttua sekunneissa, kun antaa Jeesukselle elämänsä.

 

Seurakuntia on monenlaisia, mutta ne ei Jumalaa kahlitse. 

Eri asia jos jossain on selkeesti synnillinen seurakunta, siellä Jumala ei pysty toimimaan.

Tuolla on paljon ihmisiä saanut parannuksen armon vl - saarnasta.

Afrikassa, Lähi - idässä, Aasiassa.

Vl - uskovaisia on myös Etelä Amerikassa, Pohjois - Amerikassa, Kanadassa, Euroopassa, Skandinaviassa, Venäjällä jne.

Evankeliumi saarnataan kaikille kansoille todistukseksi. Ja sitten tulee loppu.

Mä uskon että teilläkin Jumala toimii.

 

Mutta sorry, 99,999 maailmalla tapahtuneista uskoontuloista ei ole ollut lestadiolaiset asialla. ;)

 

En tiedä, taidatte takertua johonkin yhteen ainoaan Raamatun lauseeseen "Pohjolan periltä herätän kansan(i)?" Oliko se tää? 

Kun ei se tarkoita, että muualla ei tapahdu mitään. 

Vierailija
160/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus pelastaa Afrikassa, latinalaisessa Amerikassa, Kiinassa...jossa ei ole lestadiolaisen lestadiolaista. Ihmiset itkevät syntejään ja iloitsevat kun Jeesus antaa niitä anteeksi. Ihmeitä tapahtuu muslìmienkin keskuudessa. Joku rikollisliigan pomo Meksikossa saattaa muuttua sekunneissa, kun antaa Jeesukselle elämänsä.

 

Seurakuntia on monenlaisia, mutta ne ei Jumalaa kahlitse. 

Eri asia jos jossain on selkeesti synnillinen seurakunta, siellä Jumala ei pysty toimimaan.

Tuolla on paljon ihmisiä saanut parannuksen armon vl - saarnasta.

Afrikassa, Lähi - idässä, Aasiassa.

Vl - uskovaisia on myös Etelä Amerikassa, Pohjois - Amerikassa, Kanadassa, Euroopassa, Skandinaviassa, Venäjällä jne.

Evankeliumi saarnataan kaikille kansoille todistukseksi. Ja sitten tulee loppu.

Jumalan valtakunta on muistaakseni nimetty ”anteeksiantamuksen kirkoksi” Afrikassa.

https://kingdomofpeace.net/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän