Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa
Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva
Näin meihin vaikutetaan
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suviseuroista kirjoitetaan, lehdestä löytyy myös juttu ex-suviseuralaisesta, joka kertoo miten hirveän kurjaa elämä oli. Kun kirjoitetaan Pridestä, ei löydy vastaavaa juttua esim. detransitioituneesta tyypistä.
Mun puolesta molemmat porukat saavat juhlia ihan vapaasti, mutta median hyvin yksiääninen vaikuttaminen on ilmiönä erittäin kiinnostava. Pistää miettimään, mitä kaikkia muita asioita meille kerrotaan vastaavan suodattimen läpi.
Aika monta aihetta tulee mieleen ihan heti joita on suodatettu/ suodatetaan.
Siksi syntyi riippumaton journalismi aikoinaan.
Missä näet nykyisin riippumatonta journalismia? Suomessa?
Eikä median menoon,sieltä pitää osata poimia totuus.
Vierailija kirjoitti:
Mites noi sukupuolitaudit uskovaisten piireissä? Ei kai lahkolaisuus suojaa hiviltä, kupalta, tippurilta?
Kyllä korkea sukupuolimoraali suojaa. Kun mennään parikymppisenä, mahdollisesti jopa neitsyenä naimisiin ja pysytään yhdessä koko lopun elämän, niin ei kuppa pääse runtelemaan, eikä tarvitse tehdä aborttimurhia kun ehkäisy pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta.
Minusta asia on ihan päinvastoin. Vuosia olen kaivannut suviksista kriittistä journalismia päänsilitysjuttujen sijasta: noin paljon ihmisiä, ooh, miljoona litraa lihakeittoa ah, ziljoona jätskituuttia, voih. Vain määrien ihastelua. Ei yhtään kriittistä artikkelia liikkeen opista, ehkäisykiellosta, naisten asemasta, liikkeen hyväveli- verkostosta, tapakieltojen älyttömyydestä. Aiheita piisaisi.
Älä hulluja puhu.
Et voi arvostella uskontoon liityviä asioita. Siitä voi joutua käräjille.
Pikemminkin käräjille joutuu, jos tunnustaa, ääneen sanoo, ja pitää kiinni uskostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Ei uskovien kadotukseen joutumista tarvitse pelätä, toisin kuin ateistien.
Eihän niitä voi verrata mitenkään.
Suviseuroissa rakennetaan kokonainen kaupunki ja sen infra, ja siellä asuu lähes 100 000 ihmistä sen 5 vrk.
Pride kestää muutaman tunnin ja muutaman kilometrin (?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?
Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä voi verrata mitenkään.
Suviseuroissa rakennetaan kokonainen kaupunki ja sen infra, ja siellä asuu lähes 100 000 ihmistä sen 5 vrk.
Pride kestää muutaman tunnin ja muutaman kilometrin (?).
Pride kuukausi on yrityksissä kuukauden. Kävin laboratoriossa, sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?
Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.
Just tuommoista syötetään ihan taaperosta alkaen ja helvettiin joutuu, jollei...
Henkistä väkivaltaa.
Toimittajat itse ovat pääosin uusmarxilaisia, joten mikäpä ihme se on, että omat pridetyypit näytetään hyvässä valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suviseuroista kirjoitetaan, lehdestä löytyy myös juttu ex-suviseuralaisesta, joka kertoo miten hirveän kurjaa elämä oli. Kun kirjoitetaan Pridestä, ei löydy vastaavaa juttua esim. detransitioituneesta tyypistä.
Mun puolesta molemmat porukat saavat juhlia ihan vapaasti, mutta median hyvin yksiääninen vaikuttaminen on ilmiönä erittäin kiinnostava. Pistää miettimään, mitä kaikkia muita asioita meille kerrotaan vastaavan suodattimen läpi.
Aika monta aihetta tulee mieleen ihan heti joita on suodatettu/ suodatetaan.
Siksi syntyi riippumaton journalismi aikoinaan.
Missä näet nykyisin riippumatonta journalismia? Suomessa?
Etsivä löytää. Tosin riippumaton journalismi on demonisoitu laajempilevikkeisten toimesta.
Suviseurat pilaa sen maaperän, jossa se järjestetään. Siksi ne pidetäänkin asfaltoidulla Kauhavan lentokentällä jatkossa. Meni pellot pilalle esim. Äänekosken Konginkankaalla.
No, toisen perustana on taikauskoon pohjautuva ahdasmielisyys ja toisen perustana ihmisten välinen yhdenvertaisuus. Hankala noita on muuten esittää, ellei valehdella halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?
Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.
Tai näin leipäpappi kertoo, jotta saataisiin lapsikaste myytyä ja verotulot varmistettua..
Todellisuudessahan lapsi ei edes erota oikeaa ja väärää joten ei voi vääryyttä tehdäkään. Aikoinaan kirkkoon otettiin vain uudestisyntyneet, eli uskoon tulleet ja parannuksen tehneet.
Jos se olisi totta että kasteessa lapsi saa uskon lahjaksi, niin koko kansa olisi uskovaisia, koska vielä joku aika sitten kirkon jäsenyys olis >90 % kansasta. Eli täyttä tuubaa että lapsi muuttuisi uskovaiseksi kastelemalla vauvan päätä vedellä. Eikä ole mitään riparia sitten koko Raamatussa, joten peppu edellä puuhun mennään siinäkin. Että ensin kastetaan ja sitten 15 vuotta myöhemmin yritetään vakuuttaa nuorta uskovaiseksi... Aivan väärin päin ja vastoin Raamatun sanaa. Ensin uudestisyntymä ja parannus, sitten kaste, ja vain sellaiselle joka sitä itse pyytää ja tietää mihin on ryhtymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.
Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa.
Synnit saa anteeksi.
Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?
Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.
Just tuommoista syötetään ihan taaperosta alkaen ja helvettiin joutuu, jollei...
Henkistä väkivaltaa.
Plääh. En muista helvettiä lapsuudestani vaikka seuroissa kävin.
Perus kristinuskon eetosta että kohti taivasta matkalla ja koetetaan elää mahdollisimman nuhteettomasti. Eikai siinä ollut mitään pelättävää
Vierailija kirjoitti:
Suviseurat pilaa sen maaperän, jossa se järjestetään. Siksi ne pidetäänkin asfaltoidulla Kauhavan lentokentällä jatkossa. Meni pellot pilalle esim. Äänekosken Konginkankaalla.
Milla tavalla?
Aika monta aihetta tulee mieleen ihan heti joita on suodatettu/ suodatetaan.
Siksi syntyi riippumaton journalismi aikoinaan.