Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa
Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva
Näin meihin vaikutetaan
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on aina ollut.
Suomi on niin uskontovastainen maa.
Uskontovastaisuuteen ovat syyllisiä uskovaiset itse. Voisivat aloittaa maineen parannuksen vaikka kymmenen käskyn noudattamisesta.
Kumpi onkaan se moraaliton tapahtuma...
Homostelu on aitoa elämää ja oikea tapa näyttää seksualisuuttaan !
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Järjestörälssi,veropnmaksajien rahaa,poliittista pellilyä rkp ja kok elementissään viuhkat kaulassa arvaten.
Molemmat yhtä vastenmielistä aivopesua.
Katsoin nuorten haastatteluja suviksista. Tosi selkeäsanaisia ja reippaita. Ei kyllä välittynyt mitenkään ankea fiilis.
Aika harva kai on vanhoillislestadiolainen?
Tuntuu kummalta, että nyt se onkin ainoaa oikeaa uskovaisuutta ja hieno asia??
Kristilliskonservatiivisuus ja äärioikeisto on nousussa täälläkin. Tarkoittaa samaa kuin kaikissa ääriuskonnollisssa piireissä, kuten Afganistanissa ja kuten naxzivaltioussa.
Millä tavalla suviseurat esitetään negatiivisena tapahtumana? Laitatko linkin johonkin esimerkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Pride on täysin politisoitunut vasemmiston käsissä.
Molemmat ovat äärimmäisiä ja haitallisia liikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Pride on täysin politisoitunut vasemmiston käsissä.
Pride täysin politisoitunut vasemmiston käsissä? Ymmärsitkö itsekään mitä tarkoitit?
Pridellä on nyt sellainen asema että harva uskaltaa kritisoida julkisesti omalla naamalla ja nimellä. Jopa pidättäytyminen ottamasta kantaa tulkitaan epäsuvaitsevaisuudeksi.
Median "vastuullista journalismia" olla puolueellinen.
Kun suviseuroista kirjoitetaan, lehdestä löytyy myös juttu ex-suviseuralaisesta, joka kertoo miten hirveän kurjaa elämä oli. Kun kirjoitetaan Pridestä, ei löydy vastaavaa juttua esim. detransitioituneesta tyypistä.
Mun puolesta molemmat porukat saavat juhlia ihan vapaasti, mutta median hyvin yksiääninen vaikuttaminen on ilmiönä erittäin kiinnostava. Pistää miettimään, mitä kaikkia muita asioita meille kerrotaan vastaavan suodattimen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on aina ollut.
Suomi on niin uskontovastainen maa.
Uskontovastaisuuteen ovat syyllisiä uskovaiset itse. Voisivat aloittaa maineen parannuksen vaikka kymmenen käskyn noudattamisesta.
Ei uskonnossa mitään vikaa ole. Eihän se ole kuin yksi sosiaalinen standardi. Itse erosin kirkosta kun silloiset hyväksytyt standardit tulivat paheiksi ja silloiset paheet muutuivat kirkon silmissä hyveiksi.
Hyväksytyt sosiaaliset standardit (Ihanne ja normi)
- Ahkeruuden vaatimus: Oman elannon ansaitseminen rehellisellä työllä ja oman kutsumuksen täyttäminen yhteiskunnassa.
- Oman ristin kantaminen: Vastoinkäymisten, surun ja arjen vaikeuksien sietäminen hiljaa ja valittamatta.
- Kristillinen nöyryys: Konstailematon tavallisuus, ryhmään sulautuminen ja itsestään numeron tekemättömyys.
- Totuudellinen realismi: Oman vajavuuden ja arjen ongelmien myöntäminen suoraan ilman teeskentelyä.
- Omatunnonvapauden suominen: Naapurin yksityisyyden kunnioittaminen ja hänen antamisensa elää omassa rauhassaan.
- Yhteisöllinen lähimmäisenrakkaus: Lojaalius omalle työporukalle ja heikoimpien puolustaminen yhteisessä rintamassa.
Paheksutut sosiaaliset standardit (Kielto ja tabu)
- Synnillinen laiskuus: Velttoilu, toimettomuus ja tietoiseksi valinnaksi otettu muiden siivellä eläminen.
- Moraalinen avuttomuus: Vastuun pakoilu omasta elämästä ja turha yhteiskunnan tukien varaan heittäytyminen.
- Pröystäilevä ylpeys: Rahoilla elvistely, itsensä nostaminen muiden yläpuolelle ja herroittelu.
- Tekopyhä hurskastelu: Synnittömän kulissin pystyssä pito ja muiden edessä paremman ihmisen esittäminen.
- Moraalinen kyttäys: Toisten ihmisten elämän dumaaminen ja herkeämätön muiden asioihin sekaantuminen.
- Ahne itsekkyys: Oman edun tavoittelu muiden kustannuksella ja pyrkyryys ilman solidaarisuutta.
Suviksessa pitää sallia lasten hyväksikäyttö.
Ainakin suviseuroilla on parempi ja halvempi menu kuin pridessä, jossa lähinnä tarjotaan nakkia.
Tätähän se on aina ollut.
Suomi on niin uskontovastainen maa.