Missä säilytät lakanoita?
Kommentit (37)
Toinen sängyssä ja toinen satsi vaatekaapissa/pyykissä.
Vaatehuoneessa on oma paikka lakanoille
Liinavaatekaapissa, joka minun tapauksessani on keittiön yläkaapissa.
Sängyssä, minulla on 5 lakanaa päällekkäin ja päällimmäisen laitan aina pesuun.
Mulla on liikaa liinavaatteita ja pyyheliinoja. Ei tarvisi olla kun kahdet kolmet lakanat jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikaa liinavaatteita ja pyyheliinoja. Ei tarvisi olla kun kahdet kolmet lakanat jne.
Kyllä ne kuluu, aika tekee tehtävänsä. Minulla repesi tänään kylpylakana vanhuuttaan. Äitini olisi tehnyt päistä vielä pesulappuja, mutta minä tuomitsin kokonaan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Liinavaatekaapissa, joka minun tapauksessani on keittiön yläkaapissa.
Eikö ne saa itseensä keittiön rasvapölyä? Sitä tulee erittäin helposti, jos tekee itse vähänkin ruokaa eli jotain muutakin kuin mirkroannoksia.
Mulla on varastotila jossa on vaan verhot, pyyhkeet ja liinavaatteet.
Isossa rottinkiarkussa makuuhuoneessa. Lakanoita on 4 paria.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä, minulla on 5 lakanaa päällekkäin ja päällimmäisen laitan aina pesuun.
Kerro lisää, mitä pestylle teet??
On mielenkiintoista, kuinka ihmisillä on asioita, joista he erityisesti pitävät. Joillekin ne ovat kengät, toisille käsilaukut, minulle yksi sellainen asia on liinavaatteet. Kaupoissa hakeudun aina lakanaosastolle ja katselen valikoimaa. En osta kuitenkaan lakanoita juuri koskaan, sillä liinavaatteille varattu kaappitila on kotonamme rajallista ja haluan lakanoiden olevan kaapissa aina hyvässä ojennuksessa. Katseleminen on silti hauskaa ja silloin harvoin, kun jotain ostan, se on sitäkin mieluisampaa.
Kaupassa, ostan uuden lakanan kerran vuodessa kun vaihdan uuden.
Ei minulla ole kuin yhdet. Eli sängyssä aina. Välillä pesukoneessa tai kuivurissa.
Liinavaatekaapissa ja käytössä olevia vuoteessa.