Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
401/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö tuo Lauri edes töissä?

Tuskin. Liian vaikeaa sille.

Vierailija
402/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Vappujuhlissa olisi syytä laulaa, ihan vain suomalaisen kulttuurin ja perinteiden vuoksi:

Hyvä biisi, hienot ja puhuttelevat sanat. Eivät varmasti loukkaisi ketään myöskään kevätjuhlissa. Suvivirsi voitaisiin korvata tällä.

Vierailija
404/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan toivottaa Laurille Jumalan siunausta kun hänen ohi kuljen.

Vierailija
405/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut. 

Terapia ei ilmeisesti enää tehonnut. Piti tulla julkisuuteen itkua tuhertamaan.

Vierailija
406/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta. 

Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏

Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.

Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.

Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa! Kylläpä on hirveetä tuputtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laurin sananvapaus ei maistu uskovaisille ja muille hihhuleille? 

Sehän on ihan vapaasti saanut sanoa asiansa. Maistuuko Laurille muitten oikeus kuunnella suvivirttä?

2020-luvulla enemmistön on elettävä vähemmistön ehdoilla. Vähemmistön ei tarvitse suvaita mitään.

Vierailija
408/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laurin sananvapaus ei maistu uskovaisille ja muille hihhuleille? 

Älä kysy liian vaiketa. Ei tähän vastausta saada. 

Kysymys itsessään roikkui ilmassa ilman konkretaa, eikä siihen voi saada sitä mieluista vastausta,  kun ei vaan suostuta ymmärtämään, että voi jatkaa öyhötystä. Tyypillinen friikin asettama "pulma".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
409/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!

Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty. 

Päivi on tuomittu rikollinen, kuka sellaisen höpinöille lotkauttaa muutenkaan korvaansa.

Hän on kunnon kristitty joka ei käännä takkiaan vaan pysyy uskossaan vaikka häntä vihataan todella kiihkeästi. Ja vaikka joutuisi vainotuksi uskonsa tähden. Siinä sinullekin hyvää esimerkkiä, otappa oppia

 

 

 

 

Johan vitsin murjaisit. En todellakaan ota oppia tuomitusta rikollisesta joka vainoaa seksuaalivähemmistöjä. huh huh

Oikein vainoaa. No huhhuh !

Vierailija
410/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta. 

Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏

Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.

Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.

Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa!  Jo on hirveetä tuputtamista!

Montako säkeistöä kuunnellaan Kansainvälistä lukukauden aikana? Eihän se nyt mitään hirveetä tuputtamista ole? Eihän?

https://youtu.be/pbLP-stgog0?si=6_39LQ3rkOS4Hp6o 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
411/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö tuo Lauri edes töissä?

Tiedämme vain sen, että sinä et käy.

Vierailija
412/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Vappujuhlissa olisi syytä laulaa, ihan vain suomalaisen kulttuurin ja perinteiden vuoksi:

Hyvä biisi, hienot ja puhuttelevat sanat. Eivät varmasti loukkaisi ketään myöskään kevätjuhlissa. Suvivirsi voitaisiin korvata tällä.

Ei vanhoja virsiä saa korvata millään. Se on tekijän oikeuksien loukkaus ja loukkaus perinteille ja siitä pitäville. Pitää tehdä joku oma loilotus jos jotain pitää saada. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
413/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö tuo Lauri edes töissä?

Tiedämme vain sen, että sinä et käy.

Osuiko?

Vierailija
414/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelättävää suvivirressä muka on 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
415/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta. 

Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏

Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.

Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.

Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa!  Jo on hirveetä tuputtamista!

Montako säkeistöä kuunnellaan Kansainvälistä lukukauden aikana? Eihän se nyt mitään hirveetä tuputtamista ole? Eihän?

https://youtu.be/pbLP-stgog0?si=6_39LQ3rkOS4Hp6o 

Miksi perinteistä tehdään ongelmia? Länsimaat ovat rappiolla ja tuhon tiellä, jos vanhat arvot heitetään kerralla romukoppaan. Miksi Suomea pitäisi puolustaa, jos suomalaista kulttuuria ei tarvitse arvostaa eikä säilyttää?

Vierailija
416/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteen mies. 

Vierailija
417/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.

 

Vierailija
418/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut. 

Käytti nyt lastaan hyväkseen ja agendan apuna. 

Vierailija
419/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelättävää suvivirressä muka on 

Lumihiutaleille helppo maalituksen kohde. Mukaan saa aina wokehenkisen yhdenvertaisuusvaltuutetun lässyttämään moniarvoisuudesta ja poikkeavien oikeuksista. Enemmistön arvoilla ja oikeuksilla ei ole merkitystä.

Vierailija
420/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.

 

Voi että