Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen
Kommentit (432)
Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Vappujuhlissa olisi syytä laulaa, ihan vain suomalaisen kulttuurin ja perinteiden vuoksi:
Hyvä biisi, hienot ja puhuttelevat sanat. Eivät varmasti loukkaisi ketään myöskään kevätjuhlissa. Suvivirsi voitaisiin korvata tällä.
Minä alan toivottaa Laurille Jumalan siunausta kun hänen ohi kuljen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut.
Terapia ei ilmeisesti enää tehonnut. Piti tulla julkisuuteen itkua tuhertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta.
Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏
Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.
Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.
Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa! Kylläpä on hirveetä tuputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu uskovaisille ja muille hihhuleille?
Sehän on ihan vapaasti saanut sanoa asiansa. Maistuuko Laurille muitten oikeus kuunnella suvivirttä?
2020-luvulla enemmistön on elettävä vähemmistön ehdoilla. Vähemmistön ei tarvitse suvaita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu uskovaisille ja muille hihhuleille?
Älä kysy liian vaiketa. Ei tähän vastausta saada.
Kysymys itsessään roikkui ilmassa ilman konkretaa, eikä siihen voi saada sitä mieluista vastausta, kun ei vaan suostuta ymmärtämään, että voi jatkaa öyhötystä. Tyypillinen friikin asettama "pulma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!
Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty.
Päivi on tuomittu rikollinen, kuka sellaisen höpinöille lotkauttaa muutenkaan korvaansa.
Hän on kunnon kristitty joka ei käännä takkiaan vaan pysyy uskossaan vaikka häntä vihataan todella kiihkeästi. Ja vaikka joutuisi vainotuksi uskonsa tähden. Siinä sinullekin hyvää esimerkkiä, otappa oppia
Johan vitsin murjaisit. En todellakaan ota oppia tuomitusta rikollisesta joka vainoaa seksuaalivähemmistöjä. huh huh
Oikein vainoaa. No huhhuh !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta.
Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏
Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.
Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.
Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa! Jo on hirveetä tuputtamista!
Montako säkeistöä kuunnellaan Kansainvälistä lukukauden aikana? Eihän se nyt mitään hirveetä tuputtamista ole? Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Käykö tuo Lauri edes töissä?
Tiedämme vain sen, että sinä et käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Vappujuhlissa olisi syytä laulaa, ihan vain suomalaisen kulttuurin ja perinteiden vuoksi:
Hyvä biisi, hienot ja puhuttelevat sanat. Eivät varmasti loukkaisi ketään myöskään kevätjuhlissa. Suvivirsi voitaisiin korvata tällä.
Ei vanhoja virsiä saa korvata millään. Se on tekijän oikeuksien loukkaus ja loukkaus perinteille ja siitä pitäville. Pitää tehdä joku oma loilotus jos jotain pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö tuo Lauri edes töissä?
Tiedämme vain sen, että sinä et käy.
Osuiko?
Mitä pelättävää suvivirressä muka on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki uskovat joukolla rukoilemaan Laurin ja etenkin hänen lastensa puolesta.
Aamen, rukoilkaamme Laurille ja hänen perheelleen sekä kaikille ateisteille pelastusta ja armoa 🙏
Juuri näin meidän uskovaisten pitäisikin toimia.
Virsien pakkosyöttäminen koulussa on yksinomaan haitallista.
Virsien pakkosyöttö? Pari säkeistöä Suvivirttä kerran vuodessa Kevätjuhlassa! Jo on hirveetä tuputtamista!
Montako säkeistöä kuunnellaan Kansainvälistä lukukauden aikana? Eihän se nyt mitään hirveetä tuputtamista ole? Eihän?
Miksi perinteistä tehdään ongelmia? Länsimaat ovat rappiolla ja tuhon tiellä, jos vanhat arvot heitetään kerralla romukoppaan. Miksi Suomea pitäisi puolustaa, jos suomalaista kulttuuria ei tarvitse arvostaa eikä säilyttää?
Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä virren juhlassa mukana olo ole tullut yllätyksenä, jos kerran 10 vuotta siitä jo kohkannut.
Käytti nyt lastaan hyväkseen ja agendan apuna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää suvivirressä muka on
Lumihiutaleille helppo maalituksen kohde. Mukaan saa aina wokehenkisen yhdenvertaisuusvaltuutetun lässyttämään moniarvoisuudesta ja poikkeavien oikeuksista. Enemmistön arvoilla ja oikeuksilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.
Voi että
Tuskin. Liian vaikeaa sille.