Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1616)
Ww on saanut melkoisen määrän kuraa niskaansa ennenkö edes on nähty häntä ohjelmassa.
Jos osa katsojista nyt katoaa niin tilalle tulee kyllä niitä jotka ei ole katsoneet edellisen juontajan aikaan ....
Esim. Masterchef Suomea ei pysyt enää katsomaan kun entinen tt-juontaja meni sinne päsmäröimään ... yök
Enemmän mua ärsyttää se kun telkusta tulee uusintoja jatkuvasti.Pitäisi arvostaa katsojia ja laittaa muutakin kuin uusintoja. Eikös Veronika voisi olla hyvää vaihtelua Pimiälle jota edelleen näkyy paljon.
Veronica on muuten tehnyt ennenkin juontajan hommia ja onnistuneesti. Kyllä hän pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotattu daami iltapuvussa ei vaan voi olla tyylikäs.
Oi niitä aikoja kun ihmiset vielä näyttivät kauniilta juhla-asuissa.
Tämä! Ohjelmassa oli aiemmin glamouria, joka kyllä katosi Mikko Leppilammen lopetettua. Mikolla oli usein yllään juhlava smokki, Ernest sitten päätti pukeutua tylsiin pukuihin. Ja nyt eteemme tulee tämä nainen kaameine tatuointeineen. Lopettakaa koko ohjelma, alussa se oli upeaa viihdettä, lavasteissa oli kristallikruunuja jne. Nyt ohjelma on arkistakin arkisempi ja koko ajan pahenee tämän juontajavalinnan kera.
Minä katson tanssia enkä juontajan pukua. Antaa ohjelman jatkua vaan.
Miksi juontajasta pitää tehdä niin suuri numero? Hehän ovat sivuosassa ja tanssijat pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontajasta pitää tehdä niin suuri numero? Hehän ovat sivuosassa ja tanssijat pääosassa.
Ehkä ei tietyt ihmiset keksi vielä muuta haukuttavaa. Näiden vaan pitää keksiä aina joku kohde. Jaxuhaleja heille. Kohta tulee lisää haukuttavaa, kun ohjelma käynnistyy.
Hau hau hau...ei haavaa tee :)
Jos kerran Maikkarin juontajista pitää valita, olisin itse nähnyt Teresa Meriläinen-Ahon juontamassa. Olisi hyvä juonjata, on selkeä sanainen ja ei tee itsestään numeroa. Olisi eleganttikin kuten ohjelma ennen.
Vierailija kirjoitti:
Sotattu daami iltapuvussa ei vaan voi olla tyylikäs.
Oi niitä aikoja kun ihmiset vielä näyttivät kauniilta juhla-asuissa.
Tatuoinnit ovat rumia, varsinkin kun niillä peitetään isoja pinta-aloja ihosta.
Tatuointien ottaja pitää niitä itse varmasti tärkeinä ja henkilökohtaisinakin, mutta esim. minulle ne ovat pelkkää värisotkua iholla.
Verhokaan tuskin ajattelee miltä hänen kuvioitu ihonsa näyttää vuosikymmenten jälkeen haalistuneina ja ihon veltostuttua.
Lava olisi täynnä pelkkiä juontajia, jos kaikkien toiveet pitäisi toteuttaa. Sitten kaakatettaisi, ettei se oma suosikki päässyt riittävästi ääneen -> sekunttari käyntiin ja jokaiselle yhtä paljon juontoaikaa -> tanssiesitykset eivät mahdu enää ohjelmaan -> kaakatetaan siitä -> äänestetäänkin parasta juontajaa. Jessss
Ja Maajussille morsian-ohjelmassa sama juttu + vielä äänestys siitä, millä maailman kaikista kulkupeleistä kirjeet tuodaan. Voi, voi ei jäänyt jusseille ruutuaikaa, mutta syntyneet parit voisi vilauttaa viimeisessä jaksossa.
Ne joilla on koko ajan jotain valittamista, niin miksi katsotte? Ekasta jaksosta valitettiin että on turha. Minusta oli kiva tutustua kilpailijoihin. Sunnuntaina alkaa taas se valitus, että jaksot on liian pitkiä. Minusta taas on ihanaa, kun jakso ei lopu kesken. Ihmetyttää vaan että miksi te katsotte tätä jotka valitatte kaikesta?
Tänä vuonna on kivat kilpailijat! Monta voittajaehdokasta!
Robotithan nykyään tekee kaiken. Juontajaksi siis robotti.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Maikkarin juontajista pitää valita, olisin itse nähnyt Teresa Meriläinen-Ahon juontamassa. Olisi hyvä juonjata, on selkeä sanainen ja ei tee itsestään numeroa. Olisi eleganttikin kuten ohjelma ennen.
Monikin olisi ihana ja upea juontaja, kuten Teresa, mutta miksi nämä Teresat ja Joannat jättäisivät oikeat työnsä muutaman kuukauden pestin takia?
Vierailija kirjoitti:
Robotithan nykyään tekee kaiken. Juontajaksi siis robotti.
Älä anna ideoita :D
Erkku on aika söpö ja livenä vielä hotimpi.
Vierailija kirjoitti:
MTV itse teki siitä ison numeron. Tietenkin sitten herättää keskustelua kun nostettiin juontaja pesti isosti pramille.
Williamilla on turpa kaikista eniten auki joka kuvassa 🤣🤣🤣🤣🤣