Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (1627)

Vierailija
1621/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mälsä tuomaristo, töhritty nainen juontajana ja tanssioppilaat jokseenkin tuntemattomia tyyppejä. 

Ei nappaa!

Tuomarit ovat huippuammattilaisia, siitä ei ole kahta sanaa

Vierailija
1622/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Jani Rasimus on ollut tanssinopettajana sarjassa vuodesta 2008 alkaen yhdeksällä tuotantokaudella. 

Miten mä en muista tällaista kakkamyrskyä hänen tatuoinneistaan? 

Hänellähän on tatuoidut käsivarret. 

Onko tää taas tätä, että naisille ja miehille eri säännöt?

No ainahan miehille ja naisille on eri säännöt, ihan elämässä, yhteiskunnassa ja varsinkin Vauvapalstalla. 

Miehen pitää olla totaalisairas seksuaalisadisti ja pahoinpitelijä saadakseen osakseen edes puolet siitä inhosta mitä saa Vappu, Veronica, urheilijanaiset, laulajat... kaikki. 

Joo näin on, mutta eiköhän nää julkkikset tän tiedä ja osaavat olla välittämättä/lukematta tällaisia. Aniharva on niin herkkä, että reagoi. Tosin yksikin on liikaa, tästä esimerkkinä Jasmin Voutilainen. Olen todella sitä mieltä, että syytteitä kuolemantuottamuksesta olisi pitänyt tulla tässä tapauksessa. Muissa tapauksissa kunnianloukkauksista. Nää kirjoittelut on menneet ihan överiksi. Eikö nää julkimot voisi päättää, että rikosilmoo heti, eivät nää herjaajat muuten opi käyttäytymään. Se, mikä ei varmaan toteudu:nimi ja naama näytille. Olis kyllä ihan oikein.Voisivat keskenään arvostella toisiaan.

Katselin eilen Vain elämää- sarjan ekaa jaksoa. Siellä on mm. Nelli Matula, täydellinen "paketti". Hänestä ei varmaan keksisi kukaan mitään moitittavaa. Olen kuunnellut myös Jannan musiikkia paljon viime aikoina: ylvään kaunis ja lahjakas muusikko.

Googletin molempien nimet+keskustelu. No, kyllä vaan. Jos ihmisellä on itsensä kanssa paha olo, keksii se vaikka tyhjästä moitittavaa.

Kateus on kamala tauti.

Mitä sillä on kateuden kanssa tekemistä, jos ei pidä tatuoidusta ja lautaset  korvissa  kulkevan   ihmisen ulkonäöstä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juontajasta pitää tehdä niin suuri numero? Hehän ovat sivuosassa ja tanssijat pääosassa.

No enemmmän ne on esillä  läpättämässä kuin kukaan noista yksittäisistä tanssijoista

Yksi juontaja riittäisi

Vierailija
1624/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osa katsojista nyt katoaa niin tilalle tulee kyllä niitä jotka ei ole katsoneet edellisen juontajan aikaan ....

Esim. Masterchef Suomea ei pysyt enää katsomaan kun entinen tt-juontaja meni sinne päsmäröimään ... yök  

En kyllä pysty tätäkään katsomaan. Mistä ne näitä oikein kaivaa? Katsojien aliarvioimista.

Vierailija
1625/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Jani Rasimus on ollut tanssinopettajana sarjassa vuodesta 2008 alkaen yhdeksällä tuotantokaudella. 

Miten mä en muista tällaista kakkamyrskyä hänen tatuoinneistaan? 

Hänellähän on tatuoidut käsivarret. 

Onko tää taas tätä, että naisille ja miehille eri säännöt?

No ainahan miehille ja naisille on eri säännöt, ihan elämässä, yhteiskunnassa ja varsinkin Vauvapalstalla. 

Miehen pitää olla totaalisairas seksuaalisadisti ja pahoinpitelijä saadakseen osakseen edes puolet siitä inhosta mitä saa Vappu, Veronica, urheilijanaiset, laulajat... kaikki. 

Joo näin on, mutta eiköhän nää julkkikset tän tiedä ja osaavat olla välittämättä/lukematta tällaisia. Aniharva on niin herkkä, että reagoi. Tosin yksikin on liikaa, tästä esimerkkinä Jasmin Voutilainen. Olen todella sitä mieltä, että syytteitä kuolemantuottamuksesta olisi pitänyt tulla tässä tapauksessa. Muissa tapauksissa kunnianloukkauksista. Nää kirjoittelut on menneet ihan överiksi. Eikö nää julkimot voisi päättää, että rikosilmoo heti, eivät nää herjaajat muuten opi käyttäytymään. Se, mikä ei varmaan toteudu:nimi ja naama näytille. Olis kyllä ihan oikein.Voisivat keskenään arvostella toisiaan.

Katselin eilen Vain elämää- sarjan ekaa jaksoa. Siellä on mm. Nelli Matula, täydellinen "paketti". Hänestä ei varmaan keksisi kukaan mitään moitittavaa. Olen kuunnellut myös Jannan musiikkia paljon viime aikoina: ylvään kaunis ja lahjakas muusikko.

Googletin molempien nimet+keskustelu. No, kyllä vaan. Jos ihmisellä on itsensä kanssa paha olo, keksii se vaikka tyhjästä moitittavaa.

Kateus on kamala tauti.

Mitä sillä on kateuden kanssa tekemistä, jos ei pidä tatuoidusta ja lautaset  korvissa  kulkevan   ihmisen ulkonäöstä ?

Tatuoinnit ovat todella suosittuja, mutta harvempi sitä täällä kailottaa. 

Ketä kiinnostaa, jos sinä nyt et satu pitämään.

Korviksia vaihtelen minäkiin lähes päivittäin asun mukaan. Enpä tee mitään gallupkyselyä, kuka tykkää tai ei, vaikka paljon olen työssäni esillä. Riittää, että itse tykkään.

Täällä pitäisi keskustella tansseista ja tanssipareista.

Poikkesin tosiaan katsomaan keskustelua, mitä ihmiset ovat näistä mieltä. Ei h.vetti ei sanaakaan ja sivutolkulla p.skanlänkytystä juontajista!!!!!?

Goodbye

Vierailija
1626/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronica on ehkä kokenut juontaja joissakin ohjelmissa. Ovat olleet toisentyyppisiä ja monet nauhoitettuja. Mutta nyt on suorat lähetykset ja on opeteltava juonnot ulkoa ilman juontokortteja, niin olen jostain lukenut. Suora lähetys vaatii ihan eri tavalla, pitää olla luonteva, puhua eri sanapainoilla, tässä mielestäni opittavaa, muistaa vuorosanansa ilman, että vaikuttaa  ulkoa opitulta litanialta ja varautua myös yllättäviin tilanteisiin, olla siinäkin sanavalmis ja rutinoitunut miltei mihin vaan. Toivotaan parasta, mutta luulen, että monet odottivat kuitenkin viellä kokeneempaa juontajaa. Se ei ole hyvä, että katsojat joutuvat jännittämään juontajan puolesta tai joku häiritsee. Kaikista onnistunein kokonaisuus luodaan, kun katsoja voi rauhassa keskittyä ohjelman katsomiseen sen kaikilta osin. Sen luulisi olevan myös ohjelman tekijöiden ajatus ja pitää katsojat mukana. Eihän kai ole tarkoitus MTV:llä, kuten monet täällä ovat kehoittaneet, että voi siirtyä katsomaan toista kanavaa tai painaa off-nappulaa. Ihan tyhmää edes kommentoida tuollaista koska televisio-ohjelmien tarkoitus on, että niitä katsotaan. Eikä niin, että katsojat siirtyvät johonkin muualle. 

Mikä vika juontokorteissa on, jos sellaset haluaa? Toisaalta, samaa shittiähän nuo toistelee kaiken aikaa, eipä siinä juuri mitään kortteja tarvii ja napit korvissa muutenkin. 

Vierailija
1627/1627 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ohjelmaa viime vuonna. Muutenkin vähän telkkaria.

Eilen katsoin syke-elokuvan. Holopainen, voi mikä namu, pääosassa. Googletin ken on hän. Mm.viime vuoden ttk-voittaja. Voihan kökkö, mitä silmänruokaa olen menettänyt :/ .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi