Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on koko ajan jotain valittamista, niin miksi katsotte? Ekasta jaksosta valitettiin että on turha. Minusta oli kiva tutustua kilpailijoihin. Sunnuntaina alkaa taas se valitus, että jaksot on liian pitkiä. Minusta taas on ihanaa, kun jakso ei lopu kesken. Ihmetyttää vaan että miksi te katsotte tätä jotka valitatte kaikesta?
Kiva, että sunnuntain jakso on sen pituinen kuin on. Saa kunnolla rauhassa keskittyä tansseihin ja ihmisiin. Odotan jo.
Samoin.
Mä ostin varta vasten sen Remix Collab pussin sunnuntain lähetystä varten. Voi sitten samalla pitää pientä makuraatia perheen kanssa kun katsotaan tansseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica tapaamassa tanssijoita:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ttk-kilpailijat-tapasivat-ohjelman-…
On ihan söpön näköinen kun kädet on piilotettu pitkien hihojen alle. Kasvoissa ei oo mitään vikaa.
Viisainta esiintyä kädet ja jalat peittävissä asuissa, jotta kansa ei vihastu. On paljon ihmisiä jotka eivät ikinä totu tuollaisiin isoihin tatuointeihin. Sekin mies joka on tanssikilvassa joutaa heti pois, niin tuntuivat monet olevan sitä mieltä.
Seuraava juontaja voiskin olla muslimi burkhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, yli 1500 viestiä ja 1450 keskittyy juontajien, sekä uuden että vanhan arvosteluun - pääasiassa negatiiviseen sävyyn.
Hohhoijaa! Ohjelmaa pitäisi tehdä yleisöä/ katsojia varten, eikä juontajaa varten. Joten katsojilla on oikeus mielipiteeseensä, mitä tai ketä haluaa katsoa. Ja vieläpä on Suomessa sanan- ja mielipiteen vapaus!
Hohhoijaa! Ei ole olemassa juontajaa tai kilpailijaa, jos "yleisö" eli kaikki tykkäisi. Toki on oikeus mielipiteeseen, mutta sillä ei ole uskottavuutta jos arvostellaan ennen ensimmäistäkään suoraa lähetystä. Arvostelu on vain lapsellista kiukuttelua. Tiedoksi muuten: Melko monella on off-nappula tv:ssä...
Ohjelmaa täytyisi tehdä miellyttääkseen enemmistöä katsojista, tuo ei ole mikään fiksu mielipide ehdottaa off nappulaa. Uskon että tämä salailu juontajasta oli vain siksi koska ketään ei varmuudella olisi saatu lupautumaan mukaan mutta sitten tärppäs. Veronica on vaihtanut työpaikkaa usein ja nyt oli vapaana, siispä hän valikoitui.
Se prosessi alkoi loppuvuodesta 2025 ( uuden juontajan haku siis ) ja keväällä 2026 Veronica sai tietää saaneensa pestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica on ehkä kokenut juontaja joissakin ohjelmissa. Ovat olleet toisentyyppisiä ja monet nauhoitettuja. Mutta nyt on suorat lähetykset ja on opeteltava juonnot ulkoa ilman juontokortteja, niin olen jostain lukenut. Suora lähetys vaatii ihan eri tavalla, pitää olla luonteva, puhua eri sanapainoilla, tässä mielestäni opittavaa, muistaa vuorosanansa ilman, että vaikuttaa ulkoa opitulta litanialta ja varautua myös yllättäviin tilanteisiin, olla siinäkin sanavalmis ja rutinoitunut miltei mihin vaan. Toivotaan parasta, mutta luulen, että monet odottivat kuitenkin viellä kokeneempaa juontajaa. Se ei ole hyvä, että katsojat joutuvat jännittämään juontajan puolesta tai joku häiritsee. Kaikista onnistunein kokonaisuus luodaan, kun katsoja voi rauhassa keskittyä ohjelman katsomiseen sen kaikilta osin. Sen luulisi olevan myös ohjelman tekijöiden ajatus ja pitää katsojat mukana. Eihän kai ole tarkoitus MTV:llä, kuten monet täällä ovat kehoittaneet, että voi siirtyä katsomaan toista kanavaa tai painaa off-nappulaa. Ihan tyhmää edes kommentoida tuollaista koska televisio-ohjelmien tarkoitus on, että niitä katsotaan. Eikä niin, että katsojat siirtyvät johonkin muualle.
Mene antamaan mallia. Siitä sitä juttua riittäisikin.
En ole ammatiltani juontaja ja olen jo liian vanhakin 😀. Totta puhuen monesti on tullut mieleen, että sanavalmiimpi ja tilannetajuisempi olisin monesti kuin nykyään jotkut. Harmittaa kun aikoinaan en hakeutunut alalle. Kerrohan mikä ei ole totta tai oli väärin kommentoitu kun kerroin suorista ohjelmista ja niiden juontamisesta? Oli sitten juontamassa ihan kuka tahansa ja kokonaisuutta ajatellen?
Verho on juontanut Venla gaalan 2021 Saariluoman kanssa ja Radiogaalan Lawsonin kanssa 2025. Eli kaksi isoa suoraa gaalaa.
Ei MTV ota TTK-juontajaksi ihmistä joka siitä ei suoriudu. Juontajan valintaprosessi alkoi loppuvuodesta 2025 ja Veronica sai tietää valinnastaan keväällä 2026. Siinä on varmasti testattu kaikin tavoin.
Kyllä mä ainakin luotan siihen että koko työryhmä osaa työnsä noin isossa tuotannossa.
Vappu ja Mikko Leppilampi....paras pari juontamaan oli kerran...silloin katsoi mielellään. Nyt ei haittaa vaikka jäisi iltavuoron piikkiin katsomatta. Tanssien voittaja kun on jo valittu etukäteen. Tänä vuonna se onse striimaaja vekkuli, en muista nimeä edes..se kuka luistelee musiikin tahtiin. Hän kun kaipaa lisää duuneja...
" Ohjelman juontajina toimivat alun perin Marco Bjurström ja Ella Kanninen. Kolmannella kaudella Bjurströmin parina nähtiin Vanessa Forsman, joka kuitenkin jätti sarjan yhden tuotantokauden jälkeen. "
Miss Suomi Vanessa Forsman tuskin oli tuolloin mikään kovin kokenut juontaja ja pärjäsi silti.
Ei tämä nyt sentään mitään rakettitiedettä ole.
Wikipedian mukaan Jani Rasimus on ollut tanssinopettajana sarjassa vuodesta 2008 alkaen yhdeksällä tuotantokaudella.
Miten mä en muista tällaista kakkamyrskyä hänen tatuoinneistaan?
Hänellähän on tatuoidut käsivarret.
Onko tää taas tätä, että naisille ja miehille eri säännöt?
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan Jani Rasimus on ollut tanssinopettajana sarjassa vuodesta 2008 alkaen yhdeksällä tuotantokaudella.
No ainahan miehille ja naisille on eri säännöt, ihan elämässä, yhteiskunnassa ja varsinkin Vauvapalstalla.
Miehen pitää olla totaalisairas seksuaalisadisti ja pahoinpitelijä saadakseen osakseen edes puolet siitä inhosta mitä saa Vappu, Veronica, urheilijanaiset, laulajat... kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainahan miehille ja naisille on eri säännöt, ihan elämässä, yhteiskunnassa ja varsinkin Vauvapalstalla.
Miehen pitää olla totaalisairas seksuaalisadisti ja pahoinpitelijä saadakseen osakseen edes puolet siitä inhosta mitä saa Vappu, Veronica, urheilijanaiset, laulajat... kaikki.
Joo näin on, mutta eiköhän nää julkkikset tän tiedä ja osaavat olla välittämättä/lukematta tällaisia. Aniharva on niin herkkä, että reagoi. Tosin yksikin on liikaa, tästä esimerkkinä Jasmin Voutilainen. Olen todella sitä mieltä, että syytteitä kuolemantuottamuksesta olisi pitänyt tulla tässä tapauksessa. Muissa tapauksissa kunnianloukkauksista. Nää kirjoittelut on menneet ihan överiksi. Eikö nää julkimot voisi päättää, että rikosilmoo heti, eivät nää herjaajat muuten opi käyttäytymään. Se, mikä ei varmaan toteudu:nimi ja naama näytille. Olis kyllä ihan oikein.Voisivat keskenään arvostella toisiaan.
Katselin eilen Vain elämää- sarjan ekaa jaksoa. Siellä on mm. Nelli Matula, täydellinen "paketti". Hänestä ei varmaan keksisi kukaan mitään moitittavaa. Olen kuunnellut myös Jannan musiikkia paljon viime aikoina: ylvään kaunis ja lahjakas muusikko.
Googletin molempien nimet+keskustelu. No, kyllä vaan. Jos ihmisellä on itsensä kanssa paha olo, keksii se vaikka tyhjästä moitittavaa.
Kateus on kamala tauti.
^Toisaalta moni julkkis-/poliitikkonainen ei ehtisi tehdä sitä varsinaista duuniaan jos alkaisi niitä rikosilmoja tehdä...
Tavoite kai on saada naiset takaisin lieden ääreen, sinne ei someviha niin yllä.
Eikö tosiaan ketään lesboa tai edes mamua löytynyt erkulle pariksi kikattelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica tapaamassa tanssijoita:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ttk-kilpailijat-tapasivat-ohjelman-…
On ihan söpön näköinen kun kädet on piilotettu pitkien hihojen alle. Kasvoissa ei oo mitään vikaa.
Viisainta esiintyä kädet ja jalat peittävissä asuissa, jotta kansa ei vihastu. On paljon ihmisiä jotka eivät ikinä totu tuollaisiin isoihin tatuointeihin. Sekin mies joka on tanssikilvassa joutaa heti pois, niin tuntuivat monet olevan sitä mieltä.
Seuraava juontaja voiskin olla muslimi burkhassa.
Välimuotojakin on, runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näin on, mutta eiköhän nää julkkikset tän tiedä ja osaavat olla välittämättä/lukematta tällaisia. Aniharva on niin herkkä, että reagoi. Tosin yksikin on liikaa, tästä esimerkkinä Jasmin Voutilainen. Olen todella sitä mieltä, että syytteitä kuolemantuottamuksesta olisi pitänyt tulla tässä tapauksessa. Muissa tapauksissa kunnianloukkauksista. Nää kirjoittelut on menneet ihan överiksi. Eikö nää julkimot voisi päättää, että rikosilmoo heti, eivät nää herjaajat muuten opi käyttäytymään. Se, mikä ei varmaan toteudu:nimi ja naama näytille. Olis kyllä ihan oikein.Voisivat keskenään arvostella toisiaan.
Katselin eilen Vain elämää- sarjan ekaa jaksoa. Siellä on mm. Nelli Matula, täydellinen "paketti". Hänestä ei varmaan keksisi kukaan mitään moitittavaa. Olen kuunnellut myös Jannan musiikkia paljon viime aikoina: ylvään kaunis ja lahjakas muusikko.
Googletin molempien nimet+keskustelu. No, kyllä vaan. Jos ihmisellä on itsensä kanssa paha olo, keksii se vaikka tyhjästä moitittavaa.
Kateus on kamala tauti.
Ei se ole välttämättä kateutta, vaan joku muu asia liittyy, että ei jostain henkilöstä tykkää. Itselle ei ainakaan kateus vaikuta millään lailla, jos teen jonkin päätelmän. Siis puhun nyt yleisesti, en kenestäkään nimetystä persoonasta. Huvittaa, kun monesti annetaan ymmärtää, että ei ole muuta syytä kuin kateus. Tulee mieleen, että silloin ehkä kommentoija itse on kova kadehtimaan muita kun tuollainen syy tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus on kamala tauti.
Ei se ole välttämättä kateutta, vaan joku muu asia liittyy, että ei jostain henkilöstä tykkää. Itselle ei ainakaan kateus vaikuta millään lailla, jos teen jonkin päätelmän. Siis puhun nyt yleisesti, en kenestäkään nimetystä persoonasta. Huvittaa, kun monesti annetaan ymmärtää, että ei ole muuta syytä kuin kateus. Tulee mieleen, että silloin ehkä kommentoija itse on kova kadehtimaan muita kun tuollainen syy tulee mieleen.
Jostain se paha olo lähtee, että pitää kirjoitella ihmisistä negatiivisesti. Yleensä kohteena on iloinen, onnelliselta vaikuttava, kaunis, menestynyt ja lahjakas nainen. Kateus lähinnä tulee mieleen.
En minäkään kaikista ihmisistä pidä: negatiivisista, pahansuovista riidankylväjistä, ilkeiden juorujen levittäjistä. Silti pyrin tämän kaltaistenkin kanssa ennemmin laihaan sopuun kuin lihavaan riitaan.
Kiva, että sunnuntain jakso on sen pituinen kuin on. Saa kunnolla rauhassa keskittyä tansseihin ja ihmisiin. Odotan jo.