Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1623)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä TODELLA toivon että Verho saa panikki kohtauksen ja juoksee pois verhojen taakse Sunnuntaina.
Olisi kiva tietää oliko muita hakijoita juontajaksi,vastaus tuskin on ollut.
Erkku juonsi Radio Gaalan verhon kanssa ja sen jälkeen suositteli verhoa juontajaksi,hän tämän myönsi
haastattelussa.
Pimiän kanssa lounastetaan tosin silloin varmasti oli jo valinta tehty.
Youtube tähden kanssa valitaan namusia karkkipussiin,hänen naama on joka paikassa.
Meillä on ihana työporukka kokonuuttiin aina Sunnuntaisin katsomaan TTK,nyt ei tarvitse mutta ei voi mitään.
Pitää odotella jos Verho lanseeraa seuraavaksi kuohuviinin,niin sen voimalla ehkä voi katsoa.
Pysähdypä hetkeksi miettimään, minkälainen ihminen toivoo toiselle ihmiselle pahaa. Mikä saa sinut toivomaan paniikkikohtausta ihmiselle, joka ei varmasti ole sinulle henkilökohtaisesti ole tehnyt mitään muuta kuin ollut olemassa? Mikä sinun elämässäsi on niin pahasti pielessä, että sinulle tulee mieleen tällainen toivomus ja vielä haluat sitä julkisesti julistaa keskustelupalstalla? Tee sille asialle jotain.
Miksi MTV ei arvosta ammattitaitoa, koulutusta, osaamista, kaunista puheääntä ja ulkonäköä. Niin, onhan Suomi pieni maa ja vähän mistä valita. Jos osaavilla on jo muita töitä, joissa kasvot eivät kulu, jonka jälkeen ei kaikkia muita töitä voisi saadakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä " eleganttina " just ennen kuin aloitti TTK:ssa:
Miten se luikerteli median palkkalistoille, varmaan sen sai halvalla palkattua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sopii tatuoinnit mekkoon.
Ei sitten niin vähääkään sovi, makunsa kullakin.
Tatuointi-Veronican valinta oli väärä, ja nyt meni Ernestistäkin hyvät fiilikset lopullisesti, on suostunut juontamaan typerääkin typerämpää "Tämä on tämä" -ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä TODELLA toivon että Verho saa panikki kohtauksen ja juoksee pois verhojen taakse Sunnuntaina.
Olisi kiva tietää oliko muita hakijoita juontajaksi,vastaus tuskin on ollut.
Erkku juonsi Radio Gaalan verhon kanssa ja sen jälkeen suositteli verhoa juontajaksi,hän tämän myönsi
haastattelussa.
Pimiän kanssa lounastetaan tosin silloin varmasti oli jo valinta tehty.
Youtube tähden kanssa valitaan namusia karkkipussiin,hänen naama on joka paikassa.
Meillä on ihana työporukka kokonuuttiin aina Sunnuntaisin katsomaan TTK,nyt ei tarvitse mutta ei voi mitään.
Pitää odotella jos Verho lanseeraa seuraavaksi kuohuviinin,niin sen voimalla ehkä voi katsoa.
Pysähdypä hetkeksi miettimään, minkälainen ihminen toivoo toiselle ihmiselle pahaa. Mikä saa sinut toivomaan paniikkikohtausta ihmiselle, joka ei varmasti ole sinulle henkilökohtaisesti ole tehnyt mitään muuta kuin ollut olemassa? Mikä sinun elämässäsi on niin pahasti pielessä, että sinulle tulee mieleen tällainen toivomus ja vielä haluat sitä julkisesti julistaa keskustelupalstalla? Tee sille asialle jotain.
Miksi MTV ei arvosta ammattitaitoa, koulutusta, osaamista, kaunista puheääntä ja ulkonäköä. Niin, onhan Suomi pieni maa ja vähän mistä valita. Jos osaavilla on jo muita töitä, joissa kasvot eivät kulu, jonka jälkeen ei kaikkia muita töitä voisi saadakaan.
Maikkarilla ei ole rahaa. Siksi pitää palkata halvempi juontaja, joka ei ota Vappu Pimiän tyylisiä huippuliksoja. Tämän huomasin myös Maajussille Morsian ohjelmassa. Aikaisemmin Vappu ajoi maajussien pihaan hienolla Bmw:llä, kun tällä kaudella hän ajoi pyörällä. Huvittavaa katsoa, kun kuvataan kuinka hän polkee sieltä kaukaa sellaista puoliromua pyörää ja vie kirjeitä maajusseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä " eleganttina " just ennen kuin aloitti TTK:ssa:
Miten se luikerteli median palkkalistoille, varmaan sen sai halvalla palkattua.
Niin wt ja hirvee jankuttaja.
Veronikalla ja Jerkulla on miäletön energia.
T.Jamppa
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tanssia ei ole tanssittu, yhtään juontoa ei ole tullut, mutta kaikki on jo haukuttu. Koskaan ei tule olemaan juontajaa, tanssijoita, tuomaria, jotka kaikkia miellyttäisi. Jos ohjelma ei miellytä, vanha hyvä neuvo: vaihtakaa kanavaa.
Ei, vaan lopettakaa koko paska ohjelma!
Kiva, että ohjelma alkaa! Verkku vaikuttaa ihan hyvältä valinnalta. Katsotaan miten sunnuntaina käy. Valitettavasti hänellä on melko manipuloiva pari radiossa, jossa he mm. Ovat dissaneet omia fanejaan. Onneksi Erkku on hyvätapainen ja kohtelias ja maalaisjärjen omaava juontopari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica tuo vähän nuorekkuutta ja rock-asennetta tähän kaavoihin kangistuneeseen formaattiin, mikä mun mielestä on ihan positiivinen asia. Sais laittaa nahkamekon joskus päälle johonkin lähetykseen. 🤩
Ja oon n44, tykkään Veronicasta. Vappu oli vähän liian tätimäinen.
Ainakin loppuvaiheessa alkoi olla jo aika tätimäinen. Tällainen raikas tuulahdus, minkä Veronica tuo mukanaan on mun mielestä ihan tervetullut uudistus ohjelmaan.
Tämä Verho on yhtä raikas tuulahdus kuin vanha, tunkkainen, pölyttynyt samettiverho.
Olen seurannut Mediasta tätä TTK juontaja keskustelua,Maikkari mokasi ja kunnolla.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä
aikaa pohtia ketä se kiinostaa tai ärsyttää.
Suomen mittakaavassa TTK on suosittu ohjelma,joka herättää tunteita joka suuntaan.
Jos he haluavat pitää katsojat olisiko ollut mahdotonta heitä myös kunnioittaa,mutta ei niin ei.
Olen nähnyt monta kertaa tulevan juontajan,en tunne henkilökohtaisesti mutta se kuva minkä olen luonut on vain
ja ainoastaan negatiivinen.
Suomessa on pienet kuviot ja julkkikset tunnistetaan,hän on ollut ylimielinen vaikka yrtittää niin esittää ihan
tavallista rempseää.
Vappu Pimiä ja Erkku hommasivat tämän paikan hänelle,toki kävi koekuvauksissa,
Koekuvauksiin oli menossa myös toinen juontaja ,mutta oli todennut turha sinne on mennä se paikka on
jo varmistettu Verholle.
Kuulkaa ne on myös täällä pienet piirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tanssia ei ole tanssittu, yhtään juontoa ei ole tullut, mutta kaikki on jo haukuttu. Koskaan ei tule olemaan juontajaa, tanssijoita, tuomaria, jotka kaikkia miellyttäisi. Jos ohjelma ei miellytä, vanha hyvä neuvo: vaihtakaa kanavaa.
Ei, vaan lopettakaa koko paska ohjelma!
Ei vaan lopettakaa katsominen jos ette tykkää. Tv:stä näkyy nykyään monta kanavaa ja sen päälle vielä maksukanavia jotka suoltaa ohjelmaa niin eiköhän sieltä nyt löydy jotain katsottaa joka ei ärsytä ja jos kaikki ärsyttää on parasta katsoa peiliin ja keksiä elämään muuta tekemistä, kuin tv:n katsominen.
Itse en kyllä katso yhtään ohjelmaa, josta en tykkää tai siellä ärsyttää jokin/joku.
Miksi jotkut on niin typeriä, etteivät tajua, että kun lakkaavat katsomasta ohjelmia joista eivät pidä ja kun lakkaavat katsomasta ohjelmia jpoissa on juonttajana ihminen jota ei voi sietää, elämä helpottuu kummasti.
Täälläkin on kohta 100 sivua vinguttu ja huudettu tatuoinneista. Sulkekaa tv kun TTK alkaa tai vaihtakaa kanavaa ja elämänne on yhtä juhlaa, kun ei tarvitse katsoa ohjelmaa joka saa otsasuonen pullistumaan ja aiheuttaa teille vielä aivoverenvuodon.
Jos tv:stä lopetettaisiin kaikki ohjelmat, joista av mamma ei tykkää, niin eihän sieltä tulisi mitään. Joten helpointa vaan kääntää kanava tai sulkea töllö jos ei tarjonta miellytä. Minä toivon, että Veronica tulee juontamaan TTK:n seuraavat 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Mediasta tätä TTK juontaja keskustelua,Maikkari mokasi ja kunnolla.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä
aikaa pohtia ketä se kiinostaa tai ärsyttää.
Suomen mittakaavassa TTK on suosittu ohjelma,joka herättää tunteita joka suuntaan.
Jos he haluavat pitää katsojat olisiko ollut mahdotonta heitä myös kunnioittaa,mutta ei niin ei.
Olen nähnyt monta kertaa tulevan juontajan,en tunne henkilökohtaisesti mutta se kuva minkä olen luonut on vain
ja ainoastaan negatiivinen.
Suomessa on pienet kuviot ja julkkikset tunnistetaan,hän on ollut ylimielinen vaikka yrtittää niin esittää ihan
tavallista rempseää.
Vappu Pimiä ja Erkku hommasivat tämän paikan hänelle,toki kävi koekuvauksissa,
Koekuvauksiin oli menossa myös toinen juontaja ,mutta oli todennut turha sinne on mennä se paikka on
jo varmistettu Verholle.
Kuulkaa ne on myös täällä pienet piirit.
Omia harhaisia kuvitelmia kerrotaan totena. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vappua tulee kyllä ikävä.
Tykkäsin Vapusta, mutta tykkään myös Veronicasta. Oli pirtsakka ja kiva jo Koko Suomi leipoo ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Veronica tuo vähän nuorekkuutta ja rock-asennetta tähän kaavoihin kangistuneeseen formaattiin, mikä mun mielestä on ihan positiivinen asia. Sais laittaa nahkamekon joskus päälle johonkin lähetykseen. 🤩
Oon vanhempi kuin sä ja mielestäni tuo ei oo rockia nähnytkään. On lähinnä tunkkainen wannabe-star.
Ella Kanninen olis ollut tyylikäs ammattilainen tähän pestiin. Olisin tykännyt seurata tanssien etenemistä hänen johdattamanaan. Nyt en oo varma; eka lähetyksestä riippuu paljon; se on sitten joko tai. Juontajalle tärkeintä olis luontevuus, aitous ja kyky laittaa itseään taka-alalle. ( katoavaa kansanperinnettä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkainen kellohame niin Jormakin tykkää. Muuten vaan kysyn miksi pitää väkisellä jonkun muka tulla uudistamaan formaattia rock asenteella. On katsojia joille ohjelma on just oikea ja mitä odottaa. Tangomarkkinoilla tuo ei onnistunut, vaan on vienyt katsojat. Lisäksi Veronica kuulosti lapselliselta kertoessaan että ei tule peittelemään tatuointeja, aikoo varmasti niitä näyttää jatkossa. Moitti katsojia tulemaan nykyaikaan. Hänen suuri omaisuutensakin oli jo saatettu tietoon. Ei suuret sanat suuta halkaise mutta tulevat viikot näyttää saako hän tai tuotanto hermoromahduksen, Veronicaa kun ylistettiin ettei tämä stressaa, ajattelee positiivisesti kaiken sujuvan kuin pitääkin, hyvä jos pärjää noin kepeällä asenteella, isoihin saappaisiin astuu ja tuollainen rentous kuulostaa jo ylimielisyydeltä.
Ei juontajatar ole vähääkään rock, vaan pelkästään naiivi ja äärimmäisen lapsellinen, tyhjäpää vailla ajatuksia.
Lihonut ainakin 20 kg, kun varmaan drinksut maistuvat! Hänhän ei muuta teekään kuin juhlii, lapseton kun on - ja pysyy, onneksi.
Mälsä tuomaristo, töhritty nainen juontajana ja tanssioppilaat jokseenkin tuntemattomia tyyppejä.
Ei nappaa!
Kamalaa suu auki poseeraamista, kuten uudessa MTV:n sarjan mainoksessakin. Ei osaa Ernestin kanssa edes hymyillä enää kauniisti, vaan tarjotaan kisarisoja kansalle. Niin rumaa, alkeellista, tyylitöntä. Näkeehän sen tuossakin, että miten kamalalta näyttää ihotuhouksineen. Vie huomion itse tanssilta, sehän siinä, sekin.