Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tanssia ei ole tanssittu, yhtään juontoa ei ole tullut, mutta kaikki on jo haukuttu. Koskaan ei tule olemaan juontajaa, tanssijoita, tuomaria, jotka kaikkia miellyttäisi. Jos ohjelma ei miellytä, vanha hyvä neuvo: vaihtakaa kanavaa.
Ei, vaan lopettakaa koko paska ohjelma!
Ei vaan lopettakaa katsominen jos ette tykkää. Tv:stä näkyy nykyään monta kanavaa ja sen päälle vielä maksukanavia jotka suoltaa ohjelmaa niin eiköhän sieltä nyt löydy jotain katsottaa joka ei ärsytä ja jos kaikki ärsyttää on parasta katsoa peiliin ja keksiä elämään muuta tekemistä, kuin tv:n katsominen.
Itse en kyllä katso yhtään ohjelmaa, josta en tykkää tai siellä ärsyttää jokin/joku.
Miksi jotkut on niin typeriä, etteivät tajua, että kun lakkaavat katsomasta ohjelmia joista eivät pidä ja kun lakkaavat katsomasta ohjelmia jpoissa on juonttajana ihminen jota ei voi sietää, elämä helpottuu kummasti.
Täälläkin on kohta 100 sivua vinguttu ja huudettu tatuoinneista. Sulkekaa tv kun TTK alkaa tai vaihtakaa kanavaa ja elämänne on yhtä juhlaa, kun ei tarvitse katsoa ohjelmaa joka saa otsasuonen pullistumaan ja aiheuttaa teille vielä aivoverenvuodon.
Jos tv:stä lopetettaisiin kaikki ohjelmat, joista av mamma ei tykkää, niin eihän sieltä tulisi mitään. Joten helpointa vaan kääntää kanava tai sulkea töllö jos ei tarjonta miellytä. Minä toivon, että Veronica tulee juontamaan TTK:n seuraavat 10 vuotta.
Selvääkin selvempi, että katsojaluvut romahtavat. Kivaa kun telkkarissa on muitakin kanavia.
Sotattu daami iltapuvussa ei vaan voi olla tyylikäs.
Oi niitä aikoja kun ihmiset vielä näyttivät kauniilta juhla-asuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ella Kanninen olis ollut tyylikäs ammattilainen tähän pestiin. Olisin tykännyt seurata tanssien etenemistä hänen johdattamanaan. Nyt en oo varma; eka lähetyksestä riippuu paljon; se on sitten joko tai. Juontajalle tärkeintä olis luontevuus, aitous ja kyky laittaa itseään taka-alalle. ( katoavaa kansanperinnettä)
Sanopa muuta, olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tanssia ei ole tanssittu, yhtään juontoa ei ole tullut, mutta kaikki on jo haukuttu. Koskaan ei tule olemaan juontajaa, tanssijoita, tuomaria, jotka kaikkia miellyttäisi. Jos ohjelma ei miellytä, vanha hyvä neuvo: vaihtakaa kanavaa.
Ei, vaan lopettakaa koko paska ohjelma!
Ei vaan lopettakaa katsominen jos ette tykkää. Tv:stä näkyy nykyään monta kanavaa ja sen päälle vielä maksukanavia jotka suoltaa ohjelmaa niin eiköhän sieltä nyt löydy jotain katsottaa joka ei ärsytä ja jos kaikki ärsyttää on parasta katsoa peiliin ja keksiä elämään muuta tekemistä, kuin tv:n katsominen.
Itse en kyllä katso yhtään ohjelmaa, josta en tykkää tai siellä ärsyttää jokin/joku.
Miksi jotkut on niin typeriä, etteivät tajua, että kun lakkaavat katsomasta ohjelmia joista eivät pidä ja kun lakkaavat katsomasta ohjelmia jpoissa on juonttajana ihminen jota ei voi sietää, elämä helpottuu kummasti.
Täälläkin on kohta 100 sivua vinguttu ja huudettu tatuoinneista. Sulkekaa tv kun TTK alkaa tai vaihtakaa kanavaa ja elämänne on yhtä juhlaa, kun ei tarvitse katsoa ohjelmaa joka saa otsasuonen pullistumaan ja aiheuttaa teille vielä aivoverenvuodon.
Jos tv:stä lopetettaisiin kaikki ohjelmat, joista av mamma ei tykkää, niin eihän sieltä tulisi mitään. Joten helpointa vaan kääntää kanava tai sulkea töllö jos ei tarjonta miellytä. Minä toivon, että Veronica tulee juontamaan TTK:n seuraavat 10 vuotta.
Selvääkin selvempi, että katsojaluvut romahtavat. Kivaa kun telkkarissa on muitakin kanavia.
Noin se taitaa olla. Ei auta vaikka Helena iskeekin utareensa tiskiin tyrkylle. Ohjelma on menettänyt kiinnostavuutensa.
Miten yksi juontaja voi aiheuttaa tälläisen paska myrskyn,Vappu haukuttiin pystyyn ja hurratiin kun hän tajusi lopettaa.
Muistaako kukaan minkä vastaanoton Erkku sai kun leppilampi lopetti,ehkä meidän ihan jokaisen pitäisi pyytää
lupa juontaa yksi suora TTK lähetys.
Siinä voisi huumorin taju loppua hyvin lyhyeen,ja Maanantaina tämä jatkuu anteeksi jo Sunnuntaina.
Voi tyttö minkä olet mennyt tekemään,mutta minusta tuntuu että hän vaan sisuuntuu ja hoitaa hommansa.
Pitäisikö tämä palsta sulkea ja antaa pölyn laskeutua...
Nyt kaikille nautitaan tanssijoitten tansseista ja jos ottaa liian koville suljetaan se telkku.
Maailmassa on paljon muutakin kun tämä mitä nyt jauhetaan,sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mälsä tuomaristo, töhritty nainen juontajana ja tanssioppilaat jokseenkin tuntemattomia tyyppejä.
Ei nappaa!
Eikö enää löydy puhdasihoista naista Suomesta juontohommiin? Piirusteltua nahkaa iltapuvussa ei katso sikakaan vinkumatta, hyi! Ei jatkoon.
No niin, itse olet jo tarpeeksi vinkunut tällä palstalla. Siirry vaikka seuraavaan aiheeseen, sinun valittelut on jo nähty täällä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis.
Kamalaa suu auki poseeraamista, kuten uudessa MTV:n sarjan mainoksessakin. Ei osaa Ernestin kanssa edes hymyillä enää kauniisti, vaan tarjotaan kisarisoja kansalle. Niin rumaa, alkeellista, tyylitöntä. Näkeehän sen tuossakin, että miten kamalalta näyttää ihotuhouksineen. Vie huomion itse tanssilta, sehän siinä, sekin.
Miten kisarisoja tarjotaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Mediasta tätä TTK juontaja keskustelua,Maikkari mokasi ja kunnolla.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä
aikaa pohtia ketä se kiinostaa tai ärsyttää.
Suomen mittakaavassa TTK on suosittu ohjelma,joka herättää tunteita joka suuntaan.
Jos he haluavat pitää katsojat olisiko ollut mahdotonta heitä myös kunnioittaa,mutta ei niin ei.
Olen nähnyt monta kertaa tulevan juontajan,en tunne henkilökohtaisesti mutta se kuva minkä olen luonut on vain
ja ainoastaan negatiivinen.
Suomessa on pienet kuviot ja julkkikset tunnistetaan,hän on ollut ylimielinen vaikka yrtittää niin esittää ihan
tavallista rempseää.
Vappu Pimiä ja Erkku hommasivat tämän paikan hänelle,toki kävi koekuvauksissa,
Koekuvauksiin oli menossa myös toinen juontaja ,mutta oli todennut turha sinne on mennä se paikka on
jo varmistettu Verholle.
Kuulkaa ne on myös täällä pienet piirit.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä aikaa pohtia ketä se kiinostaa tai ärsyttää.
Itsekin ihmettelen että mitä Maikkari olisi menettänyt tuossa jos sen, että Veronica on uusi juontaja, olisi kerrottu heti kun Veronica vastasi myöntävästi juontopestiin?
Omasta mielestä Maikkari ei olisi menettänyt yhtään mitään ja katsojilla olisi ollut aikaa totutella ajatukseen että neiti Verho on uusi juontaja.
Täällä haukutaan Veronicaa, Maajussille morsian-ryhmässä Vappua. Mikään ei ole hyvä.
Kannattaisiko keskittyä laittamaan se oma elämä kuntoon sen sijaan, että suoltaa p.skaa ja purkaa pahaa oloaan kaikissa ryhmissä. Näin ei iloiset, positiiviset eikä menestyneet harmittaisi niin paljon. Voisi jopa hymyillä itsekkin eikä naama olisi norsunv.tulla kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Mediasta tätä TTK juontaja keskustelua,Maikkari mokasi ja kunnolla.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä
Suomen mittakaavassa TTK on suosittu ohjelma,joka herättää tunteita joka suuntaan.
Jos he haluavat pitää katsojat olisiko ollut mahdotonta heitä myös kunnioittaa,mutta ei niin ei.
Olen nähnyt monta kertaa tulevan juontajan,en tunne henkilökohtaisesti mutta se kuva minkä olen luonut on vain
Suomessa on pienet kuviot ja julkkikset tunnistetaan,hän on ollut ylimielinen vaikka yrtittää niin esittää ihan
tavallista rempseää.
Koekuvauksiin oli menossa myös toinen juontaja ,mutta oli todennut turha sinne on mennä se paikka on
jo varmistettu Verholle.
Jos olisivat jo keväällä julistaneet tämän Suomen suurimman ja varjelluimman salaisuuden,olis ollut kesä siitä aikaa pohtia ketä se kiinostaa tai ärsyttää.
Itsekin ihmettelen että mitä Maikkari olisi menettänyt tuossa jos sen, että Veronica on uusi juontaja, olisi kerrottu heti kun Veronica vastasi myöntävästi juontopestiin?
Omasta mielestä Maikkari ei olisi menettänyt yhtään mitään ja katsojilla olisi ollut aikaa totutella ajatukseen että neiti Verho on uusi juontaja.
Miten pärjäät elämässä, jos jo joku juontajan vaihtuminen mullistaa maailmasi.
Yllätykset ovat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Sotattu daami iltapuvussa ei vaan voi olla tyylikäs.
Oi niitä aikoja kun ihmiset vielä näyttivät kauniilta juhla-asuissa.
Tämä! Ohjelmassa oli aiemmin glamouria, joka kyllä katosi Mikko Leppilammen lopetettua. Mikolla oli usein yllään juhlava smokki, Ernest sitten päätti pukeutua tylsiin pukuihin. Ja nyt eteemme tulee tämä nainen kaameine tatuointeineen. Lopettakaa koko ohjelma, alussa se oli upeaa viihdettä, lavasteissa oli kristallikruunuja jne. Nyt ohjelma on arkistakin arkisempi ja koko ajan pahenee tämän juontajavalinnan kera.
Olen täysin samaa mieltä ohjelmassa oli Glamouria Leppilampi oli aina tyylikäs ja upea juontaja.
Aina ei tarvitse kaikkea muutaa,ohjelma on niitä harvoja mitä odotin joka Sunnuntai.
Kai se on tätä nykyä päivää onneksi voi ohjelmat tallentaa.
Ei tarvitse katsoa jatkuvia mainoksia,minä odotan Anna Hanskin ja Mikon tanssia.
Veronica ja Nico näyttävät omalla osaamisellaan,ansaitsevatko paikkansa ohjelmassa.
Ei heidän tatskat kehenkään tartu,kun eivät tee siitä itse mitään numeroa.
Veronica on kokenut juontaja ja vaikka sanoo ettei häntä hetkauta keskustelut, varmasti jossain tuntuu.
Täällä palstalla on ihan uskomattomia tarinoita,keksittyjä sen huomaa heti.
Nautitaan nyt ihan rauhassa ja kanavaa voi vaihtaa.
Ihanaa syksyä.
Jos olisikin 2 miesjuontajaa. Nyt etsimään jostain se Axl Smith. Tää sit kuvaisi salaa naisten pukkarissa ja saatais lisää mehukkaita uutisia.
Nooo, kyl Leppilampikin vois tulla naisia sinne lääpimään.
Miten olis Aku Hirviniemi vielä?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisikin 2 miesjuontajaa. Nyt etsimään jostain se Axl Smith. Tää sit kuvaisi salaa naisten pukkarissa ja saatais lisää mehukkaita uutisia.
Nooo, kyl Leppilampikin vois tulla naisia sinne lääpimään.
Miten olis Aku Hirviniemi vielä?
Unohtamatta Jarkko Suota :D . Koolla suomen edustavimmat miehet.
Veronica on ehkä kokenut juontaja joissakin ohjelmissa. Ovat olleet toisentyyppisiä ja monet nauhoitettuja. Mutta nyt on suorat lähetykset ja on opeteltava juonnot ulkoa ilman juontokortteja, niin olen jostain lukenut. Suora lähetys vaatii ihan eri tavalla, pitää olla luonteva, puhua eri sanapainoilla, tässä mielestäni opittavaa, muistaa vuorosanansa ilman, että vaikuttaa ulkoa opitulta litanialta ja varautua myös yllättäviin tilanteisiin, olla siinäkin sanavalmis ja rutinoitunut miltei mihin vaan. Toivotaan parasta, mutta luulen, että monet odottivat kuitenkin viellä kokeneempaa juontajaa. Se ei ole hyvä, että katsojat joutuvat jännittämään juontajan puolesta tai joku häiritsee. Kaikista onnistunein kokonaisuus luodaan, kun katsoja voi rauhassa keskittyä ohjelman katsomiseen sen kaikilta osin. Sen luulisi olevan myös ohjelman tekijöiden ajatus ja pitää katsojat mukana. Eihän kai ole tarkoitus MTV:llä, kuten monet täällä ovat kehoittaneet, että voi siirtyä katsomaan toista kanavaa tai painaa off-nappulaa. Ihan tyhmää edes kommentoida tuollaista koska televisio-ohjelmien tarkoitus on, että niitä katsotaan. Eikä niin, että katsojat siirtyvät johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavallista rempseää.
jo varmistettu Verholle.
Miten pärjäät elämässä, jos jo joku juontajan vaihtuminen mullistaa maailmasi.
Yllätykset ovat kivoja.
Eihän tuo edes ollut enää yllätys, vuoti julkisuuteen, vaikka pantattiin ohjelmassa loppuun saakka. Tottahan se on, että suurin osa odotti tunnettavampaa ja karismaattisempaa juontajaa. Loppuun saakka, luulivat huhuja Verhosta vääriksi.
Vierailija kirjoitti:
Veronica on ehkä kokenut juontaja joissakin ohjelmissa. Ovat olleet toisentyyppisiä ja monet nauhoitettuja. Mutta nyt on suorat lähetykset ja on opeteltava juonnot ulkoa ilman juontokortteja, niin olen jostain lukenut. Suora lähetys vaatii ihan eri tavalla, pitää olla luonteva, puhua eri sanapainoilla, tässä mielestäni opittavaa, muistaa vuorosanansa ilman, että vaikuttaa ulkoa opitulta litanialta ja varautua myös yllättäviin tilanteisiin, olla siinäkin sanavalmis ja rutinoitunut miltei mihin vaan. Toivotaan parasta, mutta luulen, että monet odottivat kuitenkin viellä kokeneempaa juontajaa. Se ei ole hyvä, että katsojat joutuvat jännittämään juontajan puolesta tai joku häiritsee. Kaikista onnistunein kokonaisuus luodaan, kun katsoja voi rauhassa keskittyä ohjelman katsomiseen sen kaikilta osin. Sen luulisi olevan myös ohjelman tekijöiden ajatus ja pitää katsojat mukana. Eihän kai ole tarkoitus MTV:llä, kuten monet täällä ovat kehoittaneet, että voi siirtyä katsomaan toista kanavaa tai painaa off-nappulaa. Ihan tyhmää edes kommentoida tuollaista koska televisio-ohjelmien tarkoitus on, että niitä katsotaan. Eikä niin, että katsojat siirtyvät johonkin muualle.
Mene antamaan mallia. Siitä sitä juttua riittäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene antamaan mallia. Siitä sitä juttua riittäisikin.
En ole ammatiltani juontaja ja olen jo liian vanhakin 😀. Totta puhuen monesti on tullut mieleen, että sanavalmiimpi ja tilannetajuisempi olisin monesti kuin nykyään jotkut. Harmittaa kun aikoinaan en hakeutunut alalle. Kerrohan mikä ei ole totta tai oli väärin kommentoitu kun kerroin suorista ohjelmista ja niiden juontamisesta? Oli sitten juontamassa ihan kuka tahansa ja kokonaisuutta ajatellen?
Surkeimpia täällä ovat kommentit ja kommentoijat "vaihtakaa kanavaa, painakaa off-nappia, mene antamaan mallia, mene valittamaan ohjelman tekijöille jne". Tämähän kuvaa, että ei ole mitään järkevää sanottavaa eikä pysty antamaan mitään parempaa vastakommenttia. Ai niin, tästä puuttui vielä suosituin " olette kateellisia". Kateuskorttihan se on se yksinkertaisin kortti. Melkein mihin tahansa ketjuun sen voi heittää kun ei muuta keksi.
Eikö enää löydy puhdasihoista naista Suomesta juontohommiin? Piirusteltua nahkaa iltapuvussa ei katso sikakaan vinkumatta, hyi! Ei jatkoon.