Miten tavallinen mies voisi vähentää miesten väkivaltaisuutta?
Ihmettelen että miten ihan tavallinen suomalainen mies voi vähentää miesten väkivaltaisuutta?
Tätä todistellaan ja jauhetaan mutta jää hyvin epäselväksi, että mitä voit käytännössä tehdä jos et itse ole väkivaltainen, eikä tuttavapiirisi kuulu väkivaltaisia miehiä.
Jossain luki että avatkaa suunne somessa, mutta kun en käytä sosiaalista mediaa, eikä käytä muutkaan tutut aikuiset miesystäväni.
Joten mitä käytännössä nyt pitäisi tehdä? Ja vaikka huutaisin megafoniin torilla että ”älkää miehet olko naisille väkivaltaisia”, niin mitä ne miehet siitä välittäisi jotka ovat tähänkin asti tehneet mitä heitä huvittaa!
Vähän sama kun huutaisit megafoniin kadulla ”älkää naiset tappako vauvoja”. Jätisikö joku lapsensa surmaava nainen sen tekemättä koska kuuli tuon huudon?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla pataan naistenhakkaajaa/henkistä väkivaltaa käyttävää. Ei ne muuten opi.
Tuollaisesta joutuu itse vaikeuksiin lain kanssa. Joten ei.
Ei kannata mennä islamilaisiin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet nytkin netissä. Näet tälläkin palstalla (ja tässäkin ketjussa) naisia solvaavia, vähätteleviä ja latistavia kommentteja. Voit osallistua näiden miesten eliminointiin ihan vain muutamalla lauseella niin kauan kunnes he ymmärtävät, ettei tuollainen käytös tai haukkuminen ole hyväksyttävää. Kiitos.
N
Tämähän ei ole aloittajan motiivi. Jos hän oikeasti olisi huolissaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, hän automaattisesti torppaisi keskustelun menevän noihin viesteihin vähintään ohjeistamalla pysymyään asiallisesti aiheessa ja lopettamaan väkivaltaiset viestit. Hän ei kuitenkaan toimi näin, koska hän haluaa vain yhden vastakkainasettelua ja naisvihaa sisältävän ketjun lisää.
Toki hän voi vielä iloisesti yllättää, mutta epäilen vahvasti.
Keskustelijat eivät voi toimia omassakaan ketjussa moderaattorina joten kommenttisi arvo on tasan nolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana koskaan tavannut paria jossa mies on väkivaltainen ja nainen ei olisi tarkoituksella valinnut juuri tuon väkivaltaisen miehen, tavallinen fiksu mukava mies ei vaan saa kostumaan ja ei siksi kiinnosta tippaakaan, ja suuri osa naisista sen kyllä tunnustaa itsekin 'Pahoissa pojissa on se jokin'.
Toki tulijat on reilusti yliedustettuja kaikissa rikostilastoissa, raiskauksiin esimerkiksi tulia syyllistyy noin 24 kertaa useammin kuin kantasuomalainen. Mutta mistä se että naiset suhtautuvat raiskaajien maahan tuontiin huomattavasti miehiä suopeammin?
Taas lisää naisten syyllistämistä. EI, me emme ole äänestäneet maahantulijoita tänne sen enempää kuin miehetkään. Ei, me emme valitse "pahoja" poikia. Suurin osa näistä "pahoista" osoittautuu pahoiksi vasta, kun nainen on saatu valehtelemalla nalkkiin. Ja ei, meitä naisia ei oikeastaan kiinnosta raiskaajan ihonväri. Ainoastaan se, että raiskaukset, väkivallanteot ja mur h at loppuvat. Siihen teistä miehistä olisi suunnaton apu, mutta tuntuu välillä siltä, ettette edes halua auttaa.
Bro before ho.
Kenenkään ei pitäisi kuunnella hiljaa, kun joku porukassa "vitsailee" naisten kustannuksella, kommentoi esim. ohikulkevan naisen persettä tai tekee pahempaakin "läpällä". Se on tälläiselle miehelle usein paljon pysäyttävämpi asia kun toinen mies pitää toimintaa nolona ja tyhmänä kuin että joku nainen siihen puuttuu
Vierailija kirjoitti:
"En käytä sosiaalista mediaa." Kirjoittaa vauva palstalle näin.
Monet akateemiset miehet eivät käytä somea. Omassa tuttavapiirissä kukaan akateeminen mies ei käytä, korkeintaan whatsappia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Odotellessa sitä vakiota "kyllä suomalaiset/valkoisetkin joten se on ookoo"-vastausta.
Helppoa. En itse piekse, tai alista, oman elämäni naisia.
Muut ei kiinnosta ripuliroiskeen vertaa. Itse ovat valintansa tehneet.
Samaa kuin perinteinen suomalainen miesten välinen viinatappo. Ei se muita kiinnosta. Paitsi Alibia jutun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana koskaan tavannut paria jossa mies on väkivaltainen ja nainen ei olisi tarkoituksella valinnut juuri tuon väkivaltaisen miehen, tavallinen fiksu mukava mies ei vaan saa kostumaan ja ei siksi kiinnosta tippaakaan, ja suuri osa naisista sen kyllä tunnustaa itsekin 'Pahoissa pojissa on se jokin'.
Toki tulijat on reilusti yliedustettuja kaikissa rikostilastoissa, raiskauksiin esimerkiksi tulia syyllistyy noin 24 kertaa useammin kuin kantasuomalainen. Mutta mistä se että naiset suhtautuvat raiskaajien maahan tuontiin huomattavasti miehiä suopeammin?
Taas lisää naisten syyllistämistä. EI, me emme ole äänestäneet maahantulijoita tänne sen enempää kuin miehetkään. Ei, me emme valitse "pahoja" poikia. Suurin osa näistä "pahoista" osoittautuu pahoiksi vasta, kun nainen on saatu valehtelemalla nalkkiin. Ja ei, meitä naisia ei oikeastaan kiinnosta raiskaajan ihonväri. Ainoastaan se, että raiskaukset, väkivallanteot ja mur h at loppuvat. Siihen teistä miehistä olisi suunnaton apu, mutta tuntuu välillä siltä, ettette edes halua auttaa.
Bro before ho.
Ei pidä paikkaansa. On ihan tutkittu fakta että naiset äänestävät vihreitä ja vasemmistoliittoa ja miehet kokoomusta ja perussuomalaisia. Naiset ovat äänestäneet puolueita joiden agendalla on tuoda väkivaltaisia kehitysmaalaisia Suomeen. Tämä ei miksikään muutu vaikka palstalla muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
En usko että aivan kaikki naiset kuitenkaan ovat äänestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana koskaan tavannut paria jossa mies on väkivaltainen ja nainen ei olisi tarkoituksella valinnut juuri tuon väkivaltaisen miehen, tavallinen fiksu mukava mies ei vaan saa kostumaan ja ei siksi kiinnosta tippaakaan, ja suuri osa naisista sen kyllä tunnustaa itsekin 'Pahoissa pojissa on se jokin'.
Toki tulijat on reilusti yliedustettuja kaikissa rikostilastoissa, raiskauksiin esimerkiksi tulia syyllistyy noin 24 kertaa useammin kuin kantasuomalainen. Mutta mistä se että naiset suhtautuvat raiskaajien maahan tuontiin huomattavasti miehiä suopeammin?
Taas lisää naisten syyllistämistä. EI, me emme ole äänestäneet maahantulijoita tänne sen enempää kuin miehetkään. Ei, me emme valitse "pahoja" poikia. Suurin osa näistä "pahoista" osoittautuu pahoiksi vasta, kun nainen on saatu valehtelemalla nalkkiin. Ja ei, meitä naisia ei oikeastaan kiinnosta raiskaajan ihonväri. Ainoastaan se, että raiskaukset, väkivallanteot ja mur h at loppuvat. Siihen teistä miehistä olisi suunnaton apu, mutta tuntuu välillä siltä, ettette edes halua auttaa.
Bro before ho.
No tuollahan on naisia jotka huutaa jatkuvasti julkisuudessa miten tänne pitäisi ottaa kaikki sakki sisään mistään välittämättä koska kaikki pitää pelastaa ja elättää ja miehet yrittää puhua niille tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Miksi väität, että naiset äänestivät tämän invaasion puolesta? Monet miehet väittävät niin, mutta koskaan ei löydy tilastoja sille.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pitäisi kuunnella hiljaa, kun joku porukassa "vitsailee" naisten kustannuksella, kommentoi esim. ohikulkevan naisen persettä tai tekee pahempaakin "läpällä". Se on tälläiselle miehelle usein paljon pysäyttävämpi asia kun toinen mies pitää toimintaa nolona ja tyhmänä kuin että joku nainen siihen puuttuu
Tuo ei ole mitään väkivaltaa, vaan ihan normaalia miesten keskeistä huulenheittoa.
Jos joku soijapoika siihen rupeaa kyynelehtimään, etsikööt toisen porukan, missä kutoa sukkaansa.
Todennäköisesti noilla naisasiamiehillä ei juuri miespuolisia kavereita olekaan.
Mitä minä PK-seudun kehyskunnassa asuva perheellinen mies voin sille, että esim Mobuto ahdistelee naisia rautatietorilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Miksi väität, että naiset äänestivät tämän invaasion puolesta? Monet miehet väittävät niin, mutta koskaan ei löydy tilastoja sille.
Etkö seuraa ollenkaan politiikkaa, missä naiset vaaleanpunaisissa jakuissa huutaa räkä roiskuen solvauksia miehelle millainen rasisti tämä on kun haluaa hillitä väen tuloa maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset äänestää ensin paikat täyteen tätä eksoottista väkeä maista missä naisen arvo on alempi kuin koiralla ja sitten yllättyvät kun tämä väki ei osaa käyttäytyä ja syyllistävät siitä kaikki miehet.
Miksi väität, että naiset äänestivät tämän invaasion puolesta? Monet miehet väittävät niin, mutta koskaan ei löydy tilastoja sille.
Sille löytyy tilastot. Vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjistä on valtaosa naisia ja kokoomuksen ja perussuomalaisten äänestäjistä valtaosa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana koskaan tavannut paria jossa mies on väkivaltainen ja nainen ei olisi tarkoituksella valinnut juuri tuon väkivaltaisen miehen, tavallinen fiksu mukava mies ei vaan saa kostumaan ja ei siksi kiinnosta tippaakaan, ja suuri osa naisista sen kyllä tunnustaa itsekin 'Pahoissa pojissa on se jokin'.
Toki tulijat on reilusti yliedustettuja kaikissa rikostilastoissa, raiskauksiin esimerkiksi tulia syyllistyy noin 24 kertaa useammin kuin kantasuomalainen. Mutta mistä se että naiset suhtautuvat raiskaajien maahan tuontiin huomattavasti miehiä suopeammin?
Taas lisää naisten syyllistämistä. EI, me emme ole äänestäneet maahantulijoita tänne sen enempää kuin miehetkään. Ei, me emme valitse "pahoja" poikia. Suurin osa näistä "pahoista" osoittautuu pahoiksi vasta, kun nainen on saatu valehtelemalla nalkkiin. Ja ei, meitä naisia ei oikeastaan kiinnosta raiskaajan ihonväri. Ainoastaan se, että raiskaukset, väkivallanteot ja mur h at loppuvat. Siihen teistä miehistä olisi suunnaton apu, mutta tuntuu välillä siltä, ettette edes halua auttaa.
Bro before ho.
Ei pidä paikkaansa. On ihan tutkittu fakta että naiset äänestävät vihreitä ja vasemmistoliittoa ja miehet kokoomusta ja perussuomalaisia. Naiset ovat äänestäneet puolueita joiden agendalla on tuoda väkivaltaisia kehitysmaalaisia Suomeen. Tämä ei miksikään muutu vaikka palstalla muuta väitetään.
Politiikasta ei sen enempää kuin kommentti, että kuvittelet vihervasemmiston vallan suuremmaksi kuin se todellisuudessa on. Tarkistapa faktasi.
Tämähän ei ole aloittajan motiivi. Jos hän oikeasti olisi huolissaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, hän automaattisesti torppaisi keskustelun menevän noihin viesteihin vähintään ohjeistamalla pysymyään asiallisesti aiheessa ja lopettamaan väkivaltaiset viestit. Hän ei kuitenkaan toimi näin, koska hän haluaa vain yhden vastakkainasettelua ja naisvihaa sisältävän ketjun lisää.
Toki hän voi vielä iloisesti yllättää, mutta epäilen vahvasti.