Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.
Määrätyn tyyppiset ihmiset ovat innokkaita mustamaalaamaan ihmisiä.
Kommentit (16)
ASUIN TALOSSA, JOSSA ASUI NAISIA, JOTKA LÄHTIVÄT JUOKSUJALKAA LEVITTÄMÄÄN JUORUJA, JOS KUUULIVAT, ETTÄ JOKU OLI TEHNYT JOTAIN NOLOA.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.
Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.
Tunnen miehen, joka levittää innokkaasti huhuja. Hän on käytökseltään ja ulkonäöliään naisellinen. Minusta juoruileminen on halveksittavaa, johon syyllistyy mieluummin naiset kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.
Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.
Tämä on kyllä totta. En tiedä naisten porukoista ovatko yhtä pahoja koska en miehenä pyöri sellaisissa.
Pyrin itse vaihtamaan puheenaihetta jos alkaa jonkun henkilön mustamaalaus.
En tunne henkilökohtaisesti. Tiedän että tällaisia on koska he nimettöminä pyörii täällä palstoilla.
Juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat samankaltaisia. He nauttivat, jos jollain menee huonosti tai jos joku mokailee. Naiset ja naiselliset miehet levittävät huhuja eniten.
Tunnen. Vatvoo ja pyörittelee asioita jopa kymmenen vuoden takaa. Hankkii tuttavistaan mielellään vähän epäsuotuisia yksityisiä tietoja ja levittelee niitä sitten taivastellen ympäriinsä. Hakee draamaa
Suurin osa tuntemistaan ihmisistä on "siis niin outoja", ja jos eivät ole nyt, niin pian ovat. Elämä tuntuu menevän skandaalista skandaaliin. Äärimmäisen uuvuttava ihminen. Mitään rentoa tai vapautunutta oloa ei tämän seurassa voi kokea, koska se tarkkailee kirjaimellisesti silmä kovana koko ajan, mistä voisi napata kiinni ja alkaa juoruta.
Minustakin on pantu ilkeitä huhuja matkaan. Niiden avulla yritettiin tuhota parisuhteeni. Eniten juttuja pani matkaan miesystäväni ex-naisystävä.
Tunnen. Hänen naamalle nousee aina sadistinen hymy kun hän levittää jotain oikein mehevää juttua. Ne jutut ovat usein paljastuneet keksityiksi.
Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun toisella menee itseä huonommin. Puhun nyt siis melkein kaikista ihmisistä jossain suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne henkilökohtaisesti. Tiedän että tällaisia on koska he nimettöminä pyörii täällä palstoilla.
Ainakin täällä vuosia se sama mt läski joka hakkuu päivät kaikkea mikä liikkuu. Kateellinen ja riisi suustaan. Hyii
Minä en halua ystävästyä sellaisten ihmisten kanssa, jotkä puhuvat pahaa muista. Sillä aavistan, että ne selkäni takana huhuvat minustakin. kun tulee hyvä tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun toisella menee itseä huonommin. Puhun nyt siis melkein kaikista ihmisistä jossain suhteessa.
Älä yleistä. En ole ikinä ollut vahingoniloinen en tuttuje en julkkisten enkä kenenkään vastoinkäymisistä. Milloin olen täällä ilmoitan kaikki Ilkkumiset, haukkumiset ,panettelut jne. Sellainen ei ole keskustelua. 🍀🍀🍀
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Hänen naamalle nousee aina sadistinen hymy kun hän levittää jotain oikein mehevää juttua. Ne jutut ovat usein paljastuneet keksityiksi.
On todellakin ihmisiä, jotkä hymyilevät tyytyväisesti, jos näkevät, että joku mokailee. He ovat hymyssä suin, kun kuulevat uusia ikäviä huhuja jostain henkilöstä.
Valitettavasti olen törmännyt. Juoru toimii kuin rikkinäinen puhelin. Totuutta hitunen ja keksittyä loput. Mehevöityy mehevöitymistään jatkuessaan.
Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.