IL: Iranin ja Egyptiin välisessä jalkapallon MM-kisapelissä liehuvat Pride-liput isosti
Mitä mieltä palstalaiset?
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/0b322b20-101e-47c3-8714-…
Kommentit (20)
Mielelläni kuulisin jalkapallosta kiinnostuneiden palstalla pyörivien laitavasemmistolaisen kommentteja aiheeseen.
No miksi ei? Liehuuhan Palestiinan lippukin samoissa kulkueissa sateenkaarilipun kanssa. :D Kannattaa vaan sateenkaariväen muistaa että nuo tahot joita yritätte provosoida ovat ennenkin provoiluun vastailleet pommivöillä ja rynnäkkökivääreillä.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni kuulisin jalkapallosta kiinnostuneiden palstalla pyörivien laitavasemmistolaisen kommentteja aiheeseen.
Eikö alapeukuttajaa kiinnostele eurooppalainen kriittinen keskustelu aiheesta? 😉
Kohta lentelee katoilta värikkäitä pride lintuja.
Järkyttävää että noita pridefassari-lippuja näkyy nykyään joka paikassa, myös siellä missä ei pitäisi. Tarkoittaa vain sitä että nuo loiset ovat luikerrelleet joka paikkaan. Eikö jonkin tahon oikeasti jo kuuluisi opettaa noita terroja?
Niin, pride väki vaatii tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta mutta itse ovat oikeaa natziporukkaa jotka hyväksyvät vain samoin ajattelevat, ei muita
Aika ironista, että juuri nuo maat joutuvat tuohon touhuun.
Muistutuksena että jos kannatat pridea kannatat myös mustien ylivaltaa(blm ja muu afrohäröily). Tuohon ideologia-aatteeseen kuuluu monta liikettä jotka ovat toistensa "allyja".
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni kuulisin jalkapallosta kiinnostuneiden palstalla pyörivien laitavasemmistolaisen kommentteja aiheeseen.
Taitaa olla liian vaikea aihe heille. Jos alkaa öyhöttämään Pride-aatteen puolesta niin samalla kääntäisi takapuolen noiden maiden valtauskonnolle.
Siinäpä dilemmaa kerrakseen! 🤣
Persu-ap on yhtä järkyttynyt kuin vanhoillisimmat muslimit.
Turhaa sitten itkeä jos joku partajihadisti suuttuu ja kostaa tuon tarkoituksellisen provosoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Persu-ap on yhtä järkyttynyt kuin vanhoillisimmat muslimit.
Ainahan se on ollut selvää että nuo on samaa porukkaa.
Niin jämpti maa kuin Kiina on, siellä ammutaan tunkeutujat portille niin jopa siellä on alettu öyhöttää pride-sontaa. Tuo on oikeasti pelottavaa..tuntuu että ainoastaan muslimimaat ovat ainoita pride-vapaita maita enää. Toivottavasti pitävät puolensa noilta sateenkaarinatseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni kuulisin jalkapallosta kiinnostuneiden palstalla pyörivien laitavasemmistolaisen kommentteja aiheeseen.
Taitaa olla liian vaikea aihe heille. Jos alkaa öyhöttämään Pride-aatteen puolesta niin samalla kääntäisi takapuolen noiden maiden valtauskonnolle.
Siinäpä dilemmaa kerrakseen! 🤣
Missä viipyy wokejen marssit aakkosväen oikeuksien puolesta Teheranissa ja Kairossa?
Näistä ei ole juurikaan havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Persu-ap on yhtä järkyttynyt kuin vanhoillisimmat muslimit.
Persuhullu näkee harhoissaan persuja kaikkialla.
Wokejen hiljaisuus aiheesta on korviahuumaavaa.
Eikö heidän pitäisi täyttää some ylistävillä kommenteilla aiheesta kuinka vapaamielisesti asiat ovat tuossa ottelussa!
Mukavia pelihetkiä tulossa varmaan joukkueille
surullista