Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (139)
Ei ole satanut lunta, eikä jäistä teillä. Ihan hyvä kesä.
Itse pidän siitä, että sää vaihtelee, että välillä lämmintä, kuumaa, kylmää, viileää ja sateista. Kuuluu Suomen kesään, koska ei eletä ulkomaiden kuumilla "rannoilla," jossa ihmiset pakahtuu jo nyt kuumuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa.
+16🌦
ÖÖÖÖÖÖÖ RÖH RÖH ÖÖÖÖÖÖÖ.
Uliuli, onko HELLsinkipersuloisella nälkä. Eikö riikkuli ruoki purralaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣
Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌
Ei ole ainakaan KYLMÄ ollut yhtenäkään päivänä. Oikein hyviä kesäsäitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣
Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌
Missä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa.
+16🌦
ÖÖÖÖÖÖÖ RÖH RÖH ÖÖÖÖÖÖÖ.
Uliuli, onko HELLsinkipersuloisella nälkä. Eikö riikkuli ruoki purralaista.
Itke lisää työtön vassusika se on kivaa kateltavaa.
ymmärrän että kiukuttaa olla kesä ilman rahaa kun muut tekevät kaikenlaista.
Jos on liian kylmä, matkustakaa vaikka Ranskaan tai Britanniaan. Siellä on teille lämmintä, jossain mediassa näytetyssä mittarissa oli +43 celsius-astetta. Joko se teille riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Tämä on sama jos Egyptissä asuva valittaisi, että talvella ei ollut metrin verran lunta ja -30C pakkasia.
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Kesää on ollut 25 päivää ja jäljellä 66 päivää.
Suomen kesä on kesä,- heinä- ja elokuu.
On ollut vaihtelevaa säätä, ja usein tuulee paljon. Silti tämä on PALJON parempi kuin helleputket. Toki harmittaa kun järvivesi on kylmää. Nyt kuitenkin jaksaa tehdä kaikkea kun ei ole uuvuttava pätsi. Ja itselleni jo nyt asunto on liian kuuma nukkumiseen, niin en kaipaa yhtään helteitä. Nukun kovalla pakkasellakin ikkuna auki, ja kesä on kärsimystä kuumuuden ja valon vuoksi.
Luonto tarvitsee yhä vettä. Järvien pinnan on yhä liian alhaalla.
Pariisissa on +40c. Lennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣
Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌
Missä maassa?
Espanjassa. Yhtään tappohellepäivää ei vielä tänä kesänä rannikolla ollut. Sisämaassa toki, kuten joka ikinen vuosi.
Neljäkymmentä menee rikki tässä rannikollakin vuosittain heinä-elokuussa, muutama päivä näin ja muu aika tasaista lämpöä 28-35 astetta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣
Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌
Missä maassa?
Tuosta kartasta voinet klikkailla lämpötiloja eri puolilla maailmaa. Karttaa voi zoomata ja raahata. Eri
Viime viikko oli ok.
Ei tämä ole yhtään niin paha kesäkuu kuin viime vuonna.
Ja sittenkin saatiin heinähellettä, vaikkei olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Emme tee kuin sinä!
mihin tollanen työtön jankuttaja matkustaa?