Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Lääkkeet?
Takkaa lämmitetty useasti. Kosteus hiipii nurkkiin, kun sataa joka toinen päivä
Kokeilehan hypätä itse sinne takkaan niin saat sitä kaivattua lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä +7
Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.
Jos suomen sää ei kelpaa niin muuta pois.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn.
Länsi-Suomesta terveisiä
Höphöpö. Lounaassa on tullut tasaisedti vettä ja paistetta. Ei täällä mitään kastelua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸
Savo. Kesäkuussa 2 viikkoa pimeää. Juhannuksena yritti lämmetä. Moni mökkiläinen lähtenyt mökiltä pois
Sähköllä ei toimita lämmittää kesälläkin
Täydellinen kesäsää. Päivisin +20 ja öisin viileä, sateita vaihtelevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.
Median mukaan Suomessa on helle.
Täällä on+15.
IMEMUNAAVITUNPELLE........
Persu on vihainen kun purralaisuus loppuu🤣
Lähtöitkujen aika näkyvillä😢🥲
Betonikuutiolaisten ihanne kelit. Mikäpä odotellessa talvea. Joo kylmää kuin jääkarhun pe...ä.
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.
Jkl
Älä puhu pastaa, keväällä tuli kyllä vettä jokaisessa kolkassa ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.
Juuri tänään luontoa katsellessani mietin, mikä aarre meidän vihreänä kukoistavana luonto on kuivien keltaisten puiden ja nurmien sijasta.
On risukkoa, heinikkoa, punkkia ja rikkaruohoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.
Median mukaan Suomessa on helle.
Täällä on+15.
IMEMUNAAVITUNPELLE........
Persu on vihainen kun purralaisuus loppuu🤣
Lähtöitkujen aika näkyvillä😢🥲
Narkin pentu vinkuu kelan yksiössä kun tuet on loppu.pistä lisää toi on kivaa!
En ole kyllä huomannut. Kuljen pyörällä töihin ja töissä työkohteiden välissä ja vain parina päivänä joutunut ajamaan sateessa, joka ei ollut edes hirveän kova sade. Paitsi kerran repesi ihan kunnolla, tuli rakeitakin, mutta olin kyllä onneksi kotimatkalla joten sain suoraan suihkun kautta kuivat vaatteet päälle.
Tuulista joo mutta ei niin kylmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.
Jkl
Älä puhu pastaa, keväällä tuli kyllä vettä jokaisessa kolkassa ajoittain.
Joo satoi ja tuuli Jkl keväällä
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
Mut et olekkaan narkki sarja jankuttaja vaan ihan tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäsää. Päivisin +20 ja öisin viileä, sateita vaihtelevasti.
Samanlaista Keski-Suomessa. Ensimmäinen lomaviikko takana, kaikki päivät ulkohommissa loistavassa puutarhatyökelissä, ihan parasta!
Kuumasta ja helteestä valittajia ärsyttää kun niitä ei ole eikä pääse voivottelemaan kes.palstoille, vaikka luvattu jatkuvasti että nyt tulee ja lähinnä paistutaan. Sitten puretaan kaikki kiukku kylmästä valittajiin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä +7
Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.
HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.
Persukin heräs krapulassa😂
Missä teidän käytöstavat on opittu.
Mitataan jostain torilta keskellä kaupunkia
Euroopassa on aina ollut lämmintä. Toisin kuin meillä Siperiassa.
Suomalaiset itkee kuivuutta jos 2 päivää satamatta. Kasvit varastoi vettä