Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.

Mitataan jostain torilta keskellä kaupunkia

Euroopassa on aina ollut lämmintä. Toisin kuin meillä Siperiassa.

Suomalaiset itkee kuivuutta jos 2 päivää satamatta. Kasvit varastoi vettä

Vierailija
42/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Lääkkeet?

Takkaa lämmitetty useasti. Kosteus hiipii nurkkiin, kun sataa joka toinen päivä

Kokeilehan hypätä itse sinne takkaan niin saat sitä kaivattua lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

Jos suomen sää ei kelpaa niin muuta pois.

Vierailija
44/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn. 

Länsi-Suomesta terveisiä

Höphöpö. Lounaassa on tullut tasaisedti vettä ja paistetta. Ei täällä mitään kastelua tarvita.

Vierailija
45/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸

Savo. Kesäkuussa 2 viikkoa pimeää. Juhannuksena yritti lämmetä. Moni mökkiläinen lähtenyt mökiltä pois 

Sähköllä ei toimita lämmittää kesälläkin

Vierailija
46/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kesäsää. Päivisin +20 ja öisin viileä, sateita vaihtelevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.

Median mukaan Suomessa on helle.

Täällä on+15.

IMEMUNAAVITUNPELLE........

Persu on vihainen kun purralaisuus loppuu🤣

Lähtöitkujen aika näkyvillä😢🥲

Vierailija
48/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonikuutiolaisten ihanne kelit. Mikäpä odotellessa talvea. Joo kylmää kuin jääkarhun pe...ä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl oot lapsellinen tyyppi.

Vierailija
50/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.

 

Jkl

Älä puhu pastaa, keväällä tuli kyllä vettä jokaisessa kolkassa ajoittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.

Juuri tänään luontoa katsellessani mietin, mikä aarre meidän vihreänä kukoistavana luonto on kuivien keltaisten puiden ja nurmien sijasta.

On risukkoa, heinikkoa, punkkia ja rikkaruohoja

Vierailija
52/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.

Median mukaan Suomessa on helle.

Täällä on+15.

IMEMUNAAVITUNPELLE........

Persu on vihainen kun purralaisuus loppuu🤣

Lähtöitkujen aika näkyvillä😢🥲

Narkin pentu vinkuu kelan yksiössä kun tuet on loppu.pistä lisää toi on kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut. Kuljen pyörällä töihin ja töissä työkohteiden välissä ja vain parina päivänä joutunut ajamaan sateessa, joka ei ollut edes hirveän kova sade. Paitsi kerran repesi ihan kunnolla, tuli rakeitakin, mutta olin kyllä onneksi kotimatkalla joten sain suoraan suihkun kautta kuivat vaatteet päälle.

Vierailija
54/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulista joo mutta ei niin kylmää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.

 

Jkl

Älä puhu pastaa, keväällä tuli kyllä vettä jokaisessa kolkassa ajoittain. 

Joo satoi ja tuuli Jkl keväällä

Vierailija
56/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

Vierailija
57/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

Mut et olekkaan narkki sarja jankuttaja vaan ihan tavallinen ihminen.

Vierailija
58/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen kesäsää. Päivisin +20 ja öisin viileä, sateita vaihtelevasti.

Samanlaista Keski-Suomessa. Ensimmäinen lomaviikko takana, kaikki päivät ulkohommissa loistavassa puutarhatyökelissä, ihan parasta!

Vierailija
59/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumasta ja helteestä valittajia ärsyttää kun niitä ei ole eikä pääse voivottelemaan kes.palstoille, vaikka luvattu jatkuvasti että nyt tulee ja lähinnä paistutaan. Sitten puretaan kaikki kiukku kylmästä valittajiin🤣

Vierailija
60/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.

Persukin heräs krapulassa😂

Missä teidän käytöstavat on opittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi