Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas täällä ennusti jo varhain keväällä että, kesästä tulee jokaiselle jotakin kesä.

Vierailija
62/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että sulla on kusta päässä helvetin jankuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.

Vierailija
64/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.

Persukin heräs krapulassa😂

Missä teidän käytöstavat on opittu.

MITÄ kuuluu sairas vassusika sinne kelan yksiöön.

ai oot sekä hellehullu sekä persuhullu.

Vierailija
65/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkohan samanlaista syksyyn saakka..." EI helteet on siirretty elokuulle-

Vierailija
66/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onkohan samanlaista syksyyn saakka..." EI helteet on siirretty elokuulle-

Toivottavasti on on huippu sää +21 ja ei tuule ei sada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säät ovat olleet sopivan vaihtelevat ja lämpötilat mukavan kohtuulliset.

Vierailija
68/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset: lämpimin kesä koskaan!

Vauva palstan ihaat: koko kesä kurjaa ja synkkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein asut? Nyt on ollut täydellinen sää. Lämpimät alkoivat jo toukokuun puolella. Satanut liiankin vähän. Aurinko paistaa koko ajan. Hulluja +35 asteen pätsejä ei kaipaa kukaan.

Vierailija
70/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaa.

+16🌦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein asut? Nyt on ollut täydellinen sää. Lämpimät alkoivat jo toukokuun puolella. Satanut liiankin vähän. Aurinko paistaa koko ajan. Hulluja +35 asteen pätsejä ei kaipaa kukaan.

Kyllä helle hullu kaipaa +35

Vierailija
72/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Pohjanmaa.

+16🌦

ÖÖÖÖÖÖÖ RÖH RÖH ÖÖÖÖÖÖÖ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.

Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä. 

Vierailija
74/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.

Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä. 

ÖÖÖÖ ÖÖÖ RÖH RÖH MITÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Juokse kovempaa niin pysyt lämpimänä. 

Vierailija
76/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!

No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.

Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä. 

ÖÖÖÖ ÖÖÖ RÖH RÖH MITÄ

Tälläisten tekstien takia meitä Perussuomalaisia inhotaan.

Vierailija
77/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun sadekuuroja tulee tunnin välein ja sen verran kaatamalla ettei viitsi ottaa riskiä kastumiseen.

Vierailija
78/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ihana.

Itselleni ihanan viileää mutta mikään ei oikein kasva, satoa on turha odottaa.

Vierailija
79/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun sadekuuroja tulee tunnin välein ja sen verran kaatamalla ettei viitsi ottaa riskiä kastumiseen.

Hyvä että sinua  vituttaa se on kiva kuulla.

Vierailija
80/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos on kylmä niin matkusta Ranskaan. Tai Espanjaan. Tai Saksaan. Tai Italiaan.......tai....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi