Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (139)
Oletko huomannut että sulla on kusta päässä helvetin jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä +7
Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.
HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.
Persukin heräs krapulassa😂
Missä teidän käytöstavat on opittu.
MITÄ kuuluu sairas vassusika sinne kelan yksiöön.
ai oot sekä hellehullu sekä persuhullu.
"Onkohan samanlaista syksyyn saakka..." EI helteet on siirretty elokuulle-
Vierailija kirjoitti:
"Onkohan samanlaista syksyyn saakka..." EI helteet on siirretty elokuulle-
Toivottavasti on on huippu sää +21 ja ei tuule ei sada.
Säät ovat olleet sopivan vaihtelevat ja lämpötilat mukavan kohtuulliset.
Uutiset: lämpimin kesä koskaan!
Vauva palstan ihaat: koko kesä kurjaa ja synkkää
Missä oikein asut? Nyt on ollut täydellinen sää. Lämpimät alkoivat jo toukokuun puolella. Satanut liiankin vähän. Aurinko paistaa koko ajan. Hulluja +35 asteen pätsejä ei kaipaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein asut? Nyt on ollut täydellinen sää. Lämpimät alkoivat jo toukokuun puolella. Satanut liiankin vähän. Aurinko paistaa koko ajan. Hulluja +35 asteen pätsejä ei kaipaa kukaan.
Kyllä helle hullu kaipaa +35
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa.
+16🌦
ÖÖÖÖÖÖÖ RÖH RÖH ÖÖÖÖÖÖÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.
Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.
Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä.
ÖÖÖÖ ÖÖÖ RÖH RÖH MITÄ
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Juokse kovempaa niin pysyt lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut viimeiset 3 viikkoa lomalla ja on tainnut sataa kolmena päivänä. Yli 20 asteen päiviä on ollut vaikka kuinka paljon. Yli 25 asteen 2 päivää. Kylmä ja sateinen ei todellakaan kuvaa tätä!
No kerro mistä päin olet niin tarkastetaan ne lämpotilat.
Mä oon varmaan vääntänyt sulle aiemminkin ratakiskosta, että se virallisen mittauspaikan lämpötila EI OLE SAMA kuin täällä 30km päässä.
ÖÖÖÖ ÖÖÖ RÖH RÖH MITÄ
Tälläisten tekstien takia meitä Perussuomalaisia inhotaan.
Vituttaa kun sadekuuroja tulee tunnin välein ja sen verran kaatamalla ettei viitsi ottaa riskiä kastumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ihana.
Itselleni ihanan viileää mutta mikään ei oikein kasva, satoa on turha odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun sadekuuroja tulee tunnin välein ja sen verran kaatamalla ettei viitsi ottaa riskiä kastumiseen.
Hyvä että sinua vituttaa se on kiva kuulla.
Ap, jos on kylmä niin matkusta Ranskaan. Tai Espanjaan. Tai Saksaan. Tai Italiaan.......tai....
Joku viisas täällä ennusti jo varhain keväällä että, kesästä tulee jokaiselle jotakin kesä.