Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kunnon kesäpäivää ei oikein ole tainnut olla kuin yksi

Vierailija
2/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ihana.

Vierailija
4/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ollut 3-4 lämmintä päivää. Sekä vappupäivä oli poikkeuksellisen lämmin vuodenaikaan nähden. Sitä lukuunottamatta ollut aika sateista ja pilvistä.

Vierailija
5/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaat ilmat. Ei tartte kärsiä kuumuudesta. Nukkuukin paremmin.

Vierailija
6/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuullut on pirusti mutta silti tuo pörssisähköläinen tuppaa olemaan aika kalliinlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Täällä on ollut paljon kauniita ja sopivan lämpimiä päiviä (18-22 astetta).

Vierailija
8/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut. Kiva kesäkeli ja satanutkin välillä. Keväällä oli yli 2 kk etteu satanut.

 

Jkl

Vierailija
10/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus oli pelkkää aurinkoa ja täydellinen lämmöltä. Mielummin tämä kuin+30 tappohelteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heinäkuu tuo helteet mukanaan ja varmuuden vuoksi elokuussa välimeren lämpöön.

Vierailija
12/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista kunnon kesäpäivää ei oikein ole tainnut olla kuin yksi

Minkälainen sulla helle mulkku on kunnon kesäpäivä?

voinko arvata? +35 ja täys paahde päällä ja hiki lentää perseestä.

nyt +21 ja ihan täydellinen ilma tultiin just veneilemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan vítuttaa, mutta kun katsoo noita muun Euroopan 38-42c hellepäiviä toisensa perään jotka jatkuneet kohta kuukauden niin ehkä Suomi onkin eräänlainen keidas ja paratiisi.

Juuri tänään luontoa katsellessani mietin, mikä aarre meidän vihreänä kukoistavana luonto on kuivien keltaisten puiden ja nurmien sijasta.

Vierailija
14/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei olekaan hellettä, sää ollut kuitenkin aurinkoinen, satanut joskus , tekee luonnolle hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali Suomen sää. Ei mitään uutta.

Vierailija
16/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu pisti taas päivittäisen sää jankutuksen pystyyn.

Vierailija
17/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Vierailija
18/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Vierailija
19/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

T. Itsekäs

Vierailija
20/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Sellanen hullu sielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi