Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (145)
Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa?
Elokuun ennätyshelteiden kuumentamissa tiloissa yritetään saada työt tehtyä
https://areena.yle.fi/1-63216351
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa?
Riippuu, onko kysymys osoitettu yhdelle henkilölle (teitittely) vai ihmisjoukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣
Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌
Missä maassa?
Espanjassa. Yhtään tappohellepäivää ei vielä tänä kesänä rannikolla ollut. Sisämaassa toki, kuten joka ikinen vuosi.
Neljäkymmentä menee rikki tässä rannikollakin vuosittain heinä-elokuussa, muutama päivä näin ja muu aika tasaista lämpöä 28-35 astetta 🤗
Suomi uutiset ulisee tappohelteistä Suomalaisten "suosikkikohteissa" Todellisuus on tarua ihmeellisempää! Harva matkustaa Sevillaan Elokuussa sillä siellä ON KUUMA, tai minnekään muuallekaan sisämaahan. Espanjalaiset itsekin matkustavat rannikolle lomillaan.
Rannikolla merituulien ansiosta lämpötilat pysyvät aisoissa 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Kaikkea voi kadehtia.
Jopa sitä, että joku pitää erilaisesta säästä!
En ole vihervasemmistolainen tai muu hörhö. Tiedän silti et että tulevaisuus ei ole kovin hyvä meidän lapsille.
Veikkaan et suomeen tulee tulee talvisin helvetilliset pakkaset kun jäätiköt sulaa pohjoisilla napa-alueilla.
Golf virta hiipuu..Samaan aikaan väimeren maat karvistelee +45 asteiden kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi.
Onkohan koko perhe samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.
Ihan kuin ei saisi tykätä lämpimästä säästä, joka sekin on normaalia kesällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi.
Onkohan koko perhe samanlaisia?
🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.
Ei paljon lämmitä Suomessa.
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen, että on toistaiseksi vältytty kovilta helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.
Ei paljon lämmitä Suomessa.
HYVÄ ET EI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.
Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.
Ihan kuin ei saisi tykätä lämpimästä säästä, joka sekin on normaalia kesällä...
Tykkää tykkää mut miksi jankutat siitä täällä?
Suomeen pamahti kiinnostava ennuste – meteorologi: ”Potentiaalia voimakkaillekin ukkosille”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012102739.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi.
Onkohan koko perhe samanlaisia?
Äiti ja isi on vaan ylpeitä, kun edes lapsi oppi kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
T. Itsekäs
Vesisadetta ja pakkasta vaativatko ei sitten ole? Niille on ihannesäätä vähintään 9 kk vuodessa mutta silti pitää itkeä jos tuleekin kesälämmöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmin kesä miesmuistiin.
IMEKYRPÄÄHOMO.
Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi.
Onkohan koko perhe samanlaisia?
Äiti ja isi on vaan ylpeitä, kun edes lapsi oppi kirjoittamaan.
Sun äiti ja isi on varmaan ylpeitä kun olet työtön netti jankuttaja.
Noh narkin pennusta ei kummoista tule.
Ei paljon lämmitä Suomessa.