Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.

Ei paljon lämmitä Suomessa.

Vierailija
102/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET  eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa? 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun ennätyshelteiden kuumentamissa tiloissa yritetään saada työt tehtyä
https://areena.yle.fi/1-63216351

Vierailija
104/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Vierailija
105/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET  eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa? 
 

Riippuu, onko kysymys osoitettu yhdelle henkilölle (teitittely) vai ihmisjoukolle.

Vierailija
106/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

T. Itsekäs

Miten on itsekästä pitää lämpimästä?? 😂 Vaikka tykkää, niin ei hän sitä säätä kuitenkaan itsekkäästi hallitse🤣

Minä olen niiiiiin itsekäs että asun eteläeuroopassa. Tänään on tuulista ja vajaa 30 astetta lämmintä. Todella sopiva sää minun makuuni 👌

Missä maassa?

Espanjassa. Yhtään tappohellepäivää ei vielä tänä kesänä rannikolla ollut. Sisämaassa toki, kuten joka ikinen vuosi.

Neljäkymmentä menee rikki tässä rannikollakin vuosittain heinä-elokuussa, muutama päivä näin ja muu aika tasaista lämpöä 28-35 astetta 🤗

Suomi uutiset ulisee tappohelteistä Suomalaisten "suosikkikohteissa" Todellisuus on tarua ihmeellisempää! Harva matkustaa Sevillaan Elokuussa sillä siellä ON KUUMA, tai minnekään muuallekaan sisämaahan. Espanjalaiset itsekin matkustavat rannikolle lomillaan.

Rannikolla merituulien ansiosta lämpötilat pysyvät aisoissa 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Tämä!

Vierailija
108/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Kaikkea voi kadehtia.

Jopa sitä, että joku pitää erilaisesta säästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vihervasemmistolainen tai muu hörhö. Tiedän silti et että tulevaisuus ei ole kovin hyvä meidän lapsille.

Veikkaan et suomeen tulee tulee talvisin helvetilliset pakkaset kun jäätiköt sulaa pohjoisilla napa-alueilla.

Golf virta hiipuu..Samaan aikaan väimeren maat karvistelee +45 asteiden kuumuudessa.

Vierailija
110/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

IMEKYRPÄÄHOMO.

Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi. 

Onkohan koko perhe samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.

Vierailija
112/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.

Ihan kuin ei saisi tykätä lämpimästä säästä, joka sekin on normaalia kesällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

IMEKYRPÄÄHOMO.

Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi. 

Onkohan koko perhe samanlaisia?

🤣😂😅

Vierailija
114/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.

Ei paljon lämmitä Suomessa.

Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen, että on toistaiseksi vältytty kovilta helteillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

UK:ssa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa paukkuu lämpöennätykset. Kuumin kesä ikinä.

Ei paljon lämmitä Suomessa.

HYVÄ ET EI

Vierailija
116/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Jos et itse tajua, niin kerron sinulle. Ongelma ei ole Suomen säässä vaan sinä asut väärällä ilmastovyöhykkeellä. Suosittelen muuttamaan esimerkiksi keski- tai etelä-Eurooppaan tai Afrikkaan. Useat Aasian alueetkin sopivat sinulle.

Tätä aina ihmettelen, kun jotkut haukkuvat normaalia Suomen kesäsäätä. Ovatko ne jotenkin älyllisesti vajaita kun luulevat, että pohjoisessa kuuluisi olla samanlaista kuin etelässä. Äly hoi, älä jätä. Ne kolmenkympin helleputket on todellakin poikkeamia normaalista täällä.

Ihan kuin ei saisi tykätä lämpimästä säästä, joka sekin on normaalia kesällä...

Tykkää tykkää mut miksi jankutat siitä täällä?

Vierailija
117/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pamahti kiinnostava ennuste – meteorologi: ”Potentiaalia voimakkaillekin ukkosille”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012102739.html
 

Vierailija
118/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

IMEKYRPÄÄHOMO.

Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi. 

Onkohan koko perhe samanlaisia?

Äiti ja isi on vaan ylpeitä, kun edes lapsi oppi kirjoittamaan.

Vierailija
119/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

T. Itsekäs

Vesisadetta ja pakkasta vaativatko ei sitten ole? Niille on ihannesäätä vähintään 9 kk vuodessa mutta silti pitää itkeä jos tuleekin kesälämmöt.

Vierailija
120/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmin kesä miesmuistiin.

IMEKYRPÄÄHOMO.

Ajatella, että tälläkin on vanhemmat... se on jonkun lapsi. 

Onkohan koko perhe samanlaisia?

Äiti ja isi on vaan ylpeitä, kun edes lapsi oppi kirjoittamaan.

Sun äiti ja isi on varmaan ylpeitä kun olet työtön netti jankuttaja.

Noh  narkin pennusta ei kummoista tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä