Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

Totta: post plandemia ja CV19 pedonmerkki eli luopuminen. Lopuista ,eli vajaat 18% täällä, viattomia ja Herran omia lukuunottamatta, muutenkin Jumalattomia pakanoita + satanistit/rappariporukat, reikittäjät, shamaanit, noidat ym. Jeesus Kristus palaa pian hallitsemaan Jerusalemiin ja maailma palaa sitä ennen, vain pieni osa jää elossa tuhatvuotiseen valtakuntaan, vielä harvempi ylöstemmataan.

Vierailija
122/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

T. Itsekäs

Vesisadetta ja pakkasta vaativatko ei sitten ole? Niille on ihannesäätä vähintään 9 kk vuodessa mutta silti pitää itkeä jos tuleekin kesälämmöt.

Ei tässä kukaan ole mitään pakkasta ole  vaatinut.ainut kuka on niin sinä itket tästä normaalista  +20 säästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti jankuti taas!!!!!

Vierailija
124/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä kuumempaakin ollut. Tuullut kyllä on helvetisti.

Vierailija
125/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin,tulisi edes vähän..tukaluus on vittumaista.

Vierailija
126/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin,tulisi edes vähän..tukaluus on vittumaista.

Pierasin äsken  jonkun naisen naamalle tossa kaupan edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole satanut ainakaan juurikaan. Sellaisia pieniä kuuroja silloin tällöin. Kukkapenkit on ihan kuivia. 

Vierailija
128/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin,tulisi edes vähän..tukaluus on vittumaista.

Pierasin äsken  jonkun naisen naamalle tossa kaupan edessä.

Sillein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole satanut ainakaan juurikaan. Sellaisia pieniä kuuroja silloin tällöin. Kukkapenkit on ihan kuivia. 

Onko pillusi kans kuiva?

Vierailija
130/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ei ole vielä oikein edes alkanut. Ei tunnu yhtään kesälle vaikka on vihreää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Ylen mukaan kesä on kaikkien aikojen kuumin.

Vierailija
132/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä ei ole vielä oikein edes alkanut. Ei tunnu yhtään kesälle vaikka on vihreää.

Annatko persettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET  eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa? 
 

Kielipoliisi se ehti sitten tännekin. Olet kyllä ehtiväistä sorttia. Äkkiä pitää päästä korjaamaan, kun näkee jonkun kirjoittaneen jotain ei niin kieliopillisesti oikein. Minkälainen vaikutus sillä on elämääsi? 

Vierailija
134/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrh. Kolkkoa on kuten aina suomessa.

 

No ainakin 10 kk on kylmää tai koleaa.

Lämmintä max 1 kk ja siitä max 1 vk kuumaa.

 

Eli kylmä, kolkko ja kolea on köyhä maamme.

Ei koskaan lämpene täällä ilmasto tarpeeksi.

Ikävä kyllä näin on arktisesaa suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Ylen mukaan kesä on kaikkien aikojen kuumin.

OOT lapsellinen jätkä yök!

Vierailija
136/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto teitä roskakielen kirjoittajia. Se on: Oletteko HUOMANNEET  eikä HUOMANNUT. Eikö teille yhtään MITÄÄN opetettu koulussa? 
 

Kielipoliisi se ehti sitten tännekin. Olet kyllä ehtiväistä sorttia. Äkkiä pitää päästä korjaamaan, kun näkee jonkun kirjoittaneen jotain ei niin kieliopillisesti oikein. Minkälainen vaikutus sillä on elämääsi? 

On työtön äikän ope!

oli niin vittumainen tyyppi että sai lopputilin.

Vierailija
137/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.

Persukin heräs krapulassa😂

Missä teidän käytöstavat on opittu.

MITÄ kuuluu sairas vassusika sinne kelan yksiöön.

ai oot sekä hellehullu sekä persuhullu.

Ja te molemmat idiootteja

Vierailija
138/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla jotain 21-27c. Tykkään käydä rannalla ja olla vesillä. Suppailla ja uida ja sukeltaa. Liian kylmää noihin kyllä ollut. Juhannuksena tosin tarkeni. Ja myös telttailemassa käydään ja siinäkin saisi olla lämmin. Illalla tulee viileä jo aikaisin ja yölläkin kylmä. Tosin hyvä makuupussi, niin tarkenee toki. Toki sitten joku +30 on liikaa, kun jo aamusta sinne telttaan paahtuu. Olin toki viime kesänä monta päivää teltassa ja ulkona, vaikka oli se +32. Ja kyllä siinäkin pärjäsi, varjossa vaan tai sitten vesillä. Että mieluummin sekin kuin joku 15-17 ja sadetta ja tuulta. Ja ei minulla sisällä ole mitään tehokasta viilennystä, helposti on se +26. Nytkin 25,6. Ihan jees. 

Vierailija
139/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla jotain 21-27c. Tykkään käydä rannalla ja olla vesillä. Suppailla ja uida ja sukeltaa. Liian kylmää noihin kyllä ollut. Juhannuksena tosin tarkeni. Ja myös telttailemassa käydään ja siinäkin saisi olla lämmin. Illalla tulee viileä jo aikaisin ja yölläkin kylmä. Tosin hyvä makuupussi, niin tarkenee toki. Toki sitten joku +30 on liikaa, kun jo aamusta sinne telttaan paahtuu. Olin toki viime kesänä monta päivää teltassa ja ulkona, vaikka oli se +32. Ja kyllä siinäkin pärjäsi, varjossa vaan tai sitten vesillä. Että mieluummin sekin kuin joku 15-17 ja sadetta ja tuulta. Ja ei minulla sisällä ole mitään tehokasta viilennystä, helposti on se +26. Nytkin 25,6. Ihan jees. 

Helvetin hyvä! että kerroit meille tämän.

Vierailija
140/145 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä länsi-rannikolla kyllä on ollut erittäinkin hyvät ja lämpimät kelit, pieniä sadekuuroja silloin tällöin.  Sisä-Suomessa vissiin ollut vähän huonommat ilmat.

Itse en helteistä välitä, nyt on ollut sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän