Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.
Laita toppatakki päälle, kun lähdet lenkille, veikkaan että kyllä siinä ihan hiki tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸
Joo hullulla on tänäänkin perkeleen kylmä.
en ymmärrä miksi ei lähde muualle itkemään täältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.
Median mukaan Suomessa on helle.
Täällä on+15.
hyvin normaaleita miellyttäviä kesä säitä on pidellyt. apn pitäisi mennä ulos itse toteamaan.
Aivan ihanat kesäkelit on ollut kesäkuussa! Tykkään juuri tällaisesta kesästä. Harmi että heinäkuu pilas aina kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.
Median mukaan Suomessa on helle.
Täällä on+15.
IMEMUNAAVITUNPELLE........
En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn.
Länsi-Suomesta terveisiä
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn.
Länsi-Suomesta terveisiä
SAMA PELLE.IMEPERSETTÄHOMO.
On ollut myös +20 päiviä. Mukavia kesäpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
On ollut myös +20 päiviä. Mukavia kesäpäiviä.
parhaillaan just tota.
Täällä P-K -seudulla on ollut pariakymmentä astetta. Hyvä, ettei ole tukahduttavan kuuma, että jaksaa ulkona jotain tehdäkin. Tosin parikymmentä auringossa on sekin jo paljon, jos rehkii ulkona. Helpottaa tosin kasvien hoitoa, kun sataa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä P-K -seudulla on ollut pariakymmentä astetta. Hyvä, ettei ole tukahduttavan kuuma, että jaksaa ulkona jotain tehdäkin. Tosin parikymmentä auringossa on sekin jo paljon, jos rehkii ulkona. Helpottaa tosin kasvien hoitoa, kun sataa välillä.
Olet normaali järkinen ihminen mutta helle hullu ei.
Ihana ilma ollut keväästä alkaen.
Luonto on kaunis ja voi hyvin.
Hyvä olla mennä ja tehdä hengittää..
Suomen kesä on ihana.
Voi kun tämä olisi perussää läpi vuoden. Taivas.
Itäisessä Duomessa on ollut hienot säät sekä touko-että kesäkuussa. Välillä oli jopa 26 astetta muutamana päivänä. Vielä 14.6 Anne B sanoi uutisissa, että Parikkalassa ei ole satanut milliäkään kesäkuussa, onneksi sitten saatiin vettä.
Yöllä +7
Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.
Lääkkeet?
Takkaa lämmitetty useasti. Kosteus hiipii nurkkiin, kun sataa joka toinen päivä
Vierailija kirjoitti:
Yöllä +7
Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.
HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.
Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸