Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸

Vierailija
22/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Lääkkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole ollut kunnon kesäsäätä. Saisi olla vähintään +25c mieluummin +30c tai enemmän. Nautin siitä kun ulkona on lämmin. Kotona, töissä ja autolla liikkuessa toki ilmastointi päällä pitää mukavan viileyden, jotta saa nukuttua ja tehtyä töitä jne. Mutta ulkona kun käy lenkillä, pyöräilemässä ja muuten vain nauttimassa niin saisi olla lämmintä. Ainahan sieltä pääsee sitten sisään vilentymään. Nyt ollut aika kurjaa kun ulkona ei tule sellaista kunnon lämmintä oloa.

Laita toppatakki päälle, kun lähdet lenkille, veikkaan että kyllä siinä ihan hiki tulee. 

Vierailija
24/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Missä päin Suomea tänäänkin näin🐸

Joo hullulla on tänäänkin perkeleen kylmä.

en ymmärrä miksi ei lähde muualle itkemään täältä.

Vierailija
25/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.

Median mukaan Suomessa on helle.

Täällä on+15.

Vierailija
26/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin normaaleita miellyttäviä kesä säitä on pidellyt. apn pitäisi mennä ulos itse toteamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanat kesäkelit on ollut kesäkuussa! Tykkään juuri tällaisesta kesästä. Harmi että heinäkuu pilas aina kaiken.

Vierailija
28/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vedet on kylmiä ja yöllä on +12c.

Median mukaan Suomessa on helle.

Täällä on+15.

IMEMUNAAVITUNPELLE........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn. 

Länsi-Suomesta terveisiä

Vierailija
30/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Tämä alkukesä on kuluvaan viikkoon saakka ollut tukalan kuuma, tuulinen tosin, eikä vettä ole satanut nimeksikään. Kaikki kuivuu pystyyn. 

Länsi-Suomesta terveisiä

SAMA PELLE.IMEPERSETTÄHOMO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut myös +20 päiviä. Mukavia kesäpäiviä.

Vierailija
32/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut myös +20 päiviä. Mukavia kesäpäiviä.

parhaillaan just tota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä P-K -seudulla on ollut pariakymmentä astetta. Hyvä, ettei ole tukahduttavan kuuma, että jaksaa ulkona jotain tehdäkin. Tosin parikymmentä auringossa on sekin jo paljon, jos rehkii ulkona. Helpottaa tosin kasvien hoitoa, kun sataa välillä. 

Vierailija
34/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä P-K -seudulla on ollut pariakymmentä astetta. Hyvä, ettei ole tukahduttavan kuuma, että jaksaa ulkona jotain tehdäkin. Tosin parikymmentä auringossa on sekin jo paljon, jos rehkii ulkona. Helpottaa tosin kasvien hoitoa, kun sataa välillä. 

Olet normaali järkinen ihminen mutta helle hullu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ollut keväästä alkaen.

Luonto on kaunis ja voi hyvin.

Hyvä olla mennä ja tehdä hengittää..

 

Suomen kesä on ihana.

Voi kun tämä olisi perussää läpi vuoden. Taivas.

Vierailija
36/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisessä Duomessa on ollut hienot säät sekä touko-että kesäkuussa. Välillä oli jopa 26 astetta muutamana päivänä. Vielä 14.6 Anne B sanoi uutisissa, että Parikkalassa ei ole satanut milliäkään kesäkuussa, onneksi sitten saatiin vettä.

Vierailija
37/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

Vierailija
38/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu poistoon! 

Vierailija
39/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmä kesä. Sähköpatteri saa olla yöllä päällä, kun ulkona jotain 10 vain lämpöä.

Lääkkeet?

Takkaa lämmitetty useasti. Kosteus hiipii nurkkiin, kun sataa joka toinen päivä

Vierailija
40/139 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä +7 

Pimeää kuin peessä. Yritti muutamana päivänä paistaa. Jumala on hylännyt tämän maan.

HÄIVYHELLEHULLUVITTUUNSUOMESTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi