Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla.
Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ?
Juutalaiset sanoo olevansa Jumalan kansaa ja helluntailaiset jehovat myös luterilaiset on ja katoliset jne. Koita nyt päättää ketkä on .
Kaikki Jumalan Pyhän Hengen sinetillä merkityt ovat Jumalan kansaa riippumatta siitä minkälainen heidän "lokeronsa nimi" on. Unohdit episkopaalit, evankelikaaliset, baptistit, metodistit ja monta muuta pientä ryhmää. Jehovantodistajat eivät tunnusta Jeesusta Luojaksi ja Jumalaksi, joten heissä ei ole Pyhän Hengen sinettiä.
Pyhä henki ei kuitenkaan kiroa omiaan kuin te KIROATTE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilussa tunnissa 8 sivua lähes pelkkiä vihaviestejä. Rehellisesti sanottuna minussa se herättää enemmän sääliä kuin mitään muuta.
Jos yhden uskonnollisen ryhmän haukkuminen vie noin paljon sun aikaa, ajatuksia ja energiaa, kyse ei taida enää olla pelkästä keskustelusta. Ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että aiheesta on tullut monelle yllättävän suuri osa omaa identiteettiä.
En sano tätä ilkeyttäni, vaan ihan aidosti: kyllä tuollaista on vaikea katsoa ilman tiettyä säälin tunnetta.
Vastaa vain niihin kysymyksiin äläkä jeesustele?
Täsmennätkö oliko sun kysymykset niinhin kortsuihin vai immenkalvoihin liittyviä?
Vierailija kirjoitti:
Älä hoe kuin vammainen jotain yksittäistä lausetta ! Vammainen. Etkö osaa edes lukea .
No nyt uskovaiset vihaavat jo vammaisia. Olisihan se pitänyt arvata.
Vierailija kirjoitti:
Elämme viimeistä lopun aikaa
Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.
Näin sanoi Jeesus.
Nyt elämme sitä aikaa.
Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.
Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.
Vapisksen seurisleirillä meni 30 nuorta kasteelle ja juhannuskonffassa heitä taisi olla 32. Jopa meillä Suomessa uskovien joukkoon liittyy väkeä.
Ja hyviä uutisia kuullaan esim. Thaimaasta ja Japanista, joissa väkeä tulee uskoon. Vaikka nyt ei tuhansia kerrallaan niin tuleepa kuitenkin.
Hellarit käy kirkoissa erottamisesta ihmisiä Jeesuksesta Mooseksen kasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hoe kuin vammainen jotain yksittäistä lausetta ! Vammainen. Etkö osaa edes lukea .
No nyt uskovaiset vihaavat jo vammaisia. Olisihan se pitänyt arvata.
Tuo on palstan lestavihaajan viesti. Ei uskovaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.
Eikös "Jumalan" pitänyt rakastaa kaikkia sellaisenaan kuin ovat?
Olet oikeassa. Aavikon epäjumala ei rakasta ketään, johan se tulee ilmi kun lukee kultistien manuaalia. Kristofasistien selostus rakastavasta jumalasta on puhdasta valkopesua.
Muhamettilaisten oma antijumala on tuo mainitsemasi Aavikon epäjumala. Älä sotke sitä tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lestadiolaisista äideistä käy normaalisti töissä kodin ulkopuolella.
Perheen lapset kun osaa yhtä ja toista eikä ole kädettömiä ja passattavia ruudun tuijottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme viimeistä lopun aikaa
Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.
Näin sanoi Jeesus.
Nyt elämme sitä aikaa.
Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.
Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.
Vapisksen seurisleirillä meni 30 nuorta kasteelle ja juhannuskonffassa heitä taisi olla 32. Jopa meillä Suomessa uskovien joukkoon liittyy väkeä.
Ja hyviä uutisia kuullaan esim. Thaimaasta ja Japanista, joissa väkeä tulee uskoon. Vaikka nyt ei tuhansia kerrallaan niin tuleepa kuitenkin.
Nyt ollaan MIKVE ALTAALLA MOOSES.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.
Eikös "Jumalan" pitänyt rakastaa kaikkia sellaisenaan kuin ovat?
Olet oikeassa. Aavikon epäjumala ei rakasta ketään, johan se tulee ilmi kun lukee kultistien manuaalia. Kristofasistien selostus rakastavasta jumalasta on puhdasta valkopesua.
Muhamettilaisten oma antijumala on tuo mainitsemasi Aavikon epäjumala. Älä sotke sitä tähän keskusteluun.
Mooses Jahve tappaa ihmisiä kuin heinää vanhassa testamentissa . Lyö vitsauksia ja muuta Mooses kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Älä hoe kuin vammainen jotain yksittäistä lausetta ! Vammainen. Etkö osaa edes lukea .
Sellaista kristllisen lähimmäisenrakkautta sieltä sitten.
Mieluummin suviseuroihin kuin prideen. Mutta pysyn kotona.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroilla saa seksiä! Aina on paikkakunnan kaupoista kondomit loppu kun suviseurat alkaa 😉
On kai, kun tarratoimikunta ostaa ne ja jakelee ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lestadiolaisista äideistä käy normaalisti töissä kodin ulkopuolella.
Laitatko jotain faktaa väitteesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Tiedätkö mitä?
Jankuti jankuti.
Onkohan ne lestadiolaismiehet seksuaalisesti aktiivisia vaikka vaimo olisi jo vanha?
On ne ihan kunnon ihmisiä ja isämmaallista väkeä. Eivät heilu hulluna humalassa tai ainepäissään ja taPa satunnaisia vastaantulioita kuten tän päivän lehdessä oli juttu sellaisen jutun oikeudenkäynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekka Aittakumpu puhumassa moraalista?
Eikö kukaan tiedä?
Lestadiolaiset ei ehdi vastaamaan, kun he ovat omien sanojensa mukaan parhailaan päivätöissä :DDDD
Eivätkö ne ammattitaitoiset timpurit ja kokit ole Jumalan kansaa, jotka haluavat maksaa työstänsä verot?