"Kunnollinen" perheenisä
Mitä tehdä? Olin poikani jääkiekko pelimatkalla ja eräs isä alkoi jo päivällä lähennellä ja ehdotella että haluaisi illalla tulla kylään kun on samassa hotellissa. Kieltäydyin koska olen itsekkin varattu (ja ehdottelija susi ruma🙈). Mies ei uskonut vaan jatkoi koko päivän. Illalla kun joukkue oli ruokailemassa niin kävi jopa kähmimässä minua aina kun muut ei huomanneet. Tein hyvin selväksi että mikään muu ei kiinnosta. Myöhemmin kun menin käymään vielä aulabaarissa ottamassa yhden siiderin sama mies tuli ilmoittamaan että ellen suostu mihinkään niin laittaa miehelleni viestin että olen hänen kanssaan baarissa. Suutuin toden teolla ja mieskin poistui kaupungille jättäen muksunsa minun ja poikani huoneeseen (pojat olivat siis katsoneet illalla tulleet hetkeksi luokseni). Vieras poika lähti huoneeseensa kun palasin. Aamupalalla tämä perheenisä tunki taas samaan pöytään ja rehvasteli kuinka oli saanut seksiä muualta ja oli mennyt aamuun asti... Kysyin että jättikö poikansa yksin huoneeseen kun rellesti jossain jolloin meni ihan punaiseksi. Päivällä tuli uhkailemaan että jos kerron jollekkin niin se on pojan kiekko uran loppu... En voinut jättää asiaa siihen vaan kysyin lastensuojelusta että onko ok jättää lapsi yksin hotelliin ja lähteä ryyppäämään (kuulin reissun päätteeksi että tekee tuota jatkuvasti) ja lisäksi soitin hänen vaimolleen. Yllätyksekseni sainkin hänen vaimon puoleltaan melkoisen syytösvyöryn hänen miehensä viettelystä. Kerroin lopulta miehellenikin mitä oli tapahtunut... Nyt tuo toinen perhe terrorisoi minua ja miestäni kaikin mahdollisin keinoin. Viimeisin kiusanteko oli tutun toimittajan kanssa laadittu juttu paikalliseen Kouvolan Sanomiin kuinka heidän perhettään on kohdeltu kaltoin ja syyllistetty miestäni ja minua. Mitähän seuraavaksi🙄
Kommentit (20)
Linkkiä tohon Kouvolan Sanomien juttuun?
Rikosilmoitus jos kähmintääkin kerran. Yritä saada jotain viestejä tai puheluita taltioitua tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai olla Porvoon Sanomat.
Tehkää rikosilmoitus tuosta seksuaalisesta ahdistelusta ja kiusanteosta. Ei kenenkään tarvia tuollaista sietää. Toivottavasti lastensuojelu otti kopin
Aika tunnistettavasti kirjoitat, kun tuo lehtijuttukin mainittu.
No mä lopetin lukemisen tuohon "ja muutenkin ehdottelija susiruma"
Kannattaa varoa koska tästä innostuvat uudestaan jos tunnistavat🙈
Älä tunge itseäsi miesten maailmaan (jääkiekko). Tuota saanut itsekkin kärsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olla Porvoon Sanomat.
https://www.kouvolansanomat.fi/
öhh juu hieno satu
Hienosti kierretty lakia kun nimetön juttu...🙈
Vähintään kerran viikossa ajaa akkansa mukuloineen haulikolla pellolle. Siinä on sitä jotakin.
Ymmärrän kirjoitti:
Pitikö sanoa että petolinnun perse metsäpalon jälkeen
Sellainen TARINA taas tällä kertaa
0/5
Vierailija kirjoitti:
Sellainen TARINA taas tällä kertaa
0/5
Lehden täytettä...
Ehkä olisi vaan kannattanut maksaa se 10e lisälapsen majoituksesta ja antaa moisten hullujen olla keskenään... Sori
Jos itse terrorisoi muita mitä muuta odottaa.
Ymmärrän kirjoitti:
Mietin että olisiko ap pohtinut ehdotusta tuokion pidempään ellei mies olisi ollut niin ruma😁
Tuo ahdistelu on niin hemmetin yleistä urheilu piireissä. Ihan niin kuin me äidit lähdettäisiin kuskaamaan muksuja turnauksiin noiden kaljamaha äijien takia😮💨
Taitaa olla samainen isä joka valmentaessaan kiekkojunioreita aina lääppi poikia ihan muualle kuin olkapäille🤮. Saatiin onneksi häädettyä pois valmennushommista
Älä nyt. Vähän villeyttä elämään!