Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.
Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän tapahtumassaan tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että suviseurat olisi jo kielletty lailla.
Sellaista aivopesun määrää on vaikea kuvitella. Vaarallista.
Miten tuo eroaa esim. helluntalaisten juhannuskonferenssista tai herättäjäjuhlista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei heitellä. Joku harva voi provosoitua enkä ihmettele. Eiköhän ne olleet teinejä.
Ei ole pakko mennä sinne tuhoamaan omaisuutta ja provosoimaan ihmisiä.
Hävetkööt.
Pride on vihakultti.
Ei heitellä, paitsi että heitellään, mutta oma moka? Kristilliset arvot taas loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Olikohan se tukiaseman mastokin pystytetty pimeällä työvoimalla eikä ammattilaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Pimeetä porukkaa taas koko ketju täynnä.
Prideko teidät noin kärttyisiksi on saanut?
Eikö ihmisarvot kuulu lestadiolaisillekaan?
"Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."
Avaa Kesäseuraradio. Siellä on puhuttu, että kaikilla on sama ihmisarvo, oli hänen suuntautumisensa mikä hyvänsä.
Kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.
Sittenhän ne sopii vassupervolle kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.
Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän tapahtumassaan tapahtuu?
Nyt on puututtu. Tapahtuman ig-sivuilla on ollut jo monta viikkoa tiedotteita joissa sanotaan ettei kiusaaminen ja häiriköinti sovi suviseuroihin. Sinne on jopa nimetty häirintäyhdyshenkilö. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Olikohan se tukiaseman mastokin pystytetty pimeällä työvoimalla eikä ammattilaisilla.
Siinähän tosiaan oli, että mastoa ei oltu pystytetty asianmukaisesti.
Ulkomailla on myös "suviseuroja" kuten Amerikassa. Komeita miehiä.
Lahkolaiset hyökkäsivät ketjuun ja poistivat liudan faktoista. Noloa, niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Mitä serkumpi sen herkumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei heitellä. Joku harva voi provosoitua enkä ihmettele. Eiköhän ne olleet teinejä.
Ei ole pakko mennä sinne tuhoamaan omaisuutta ja provosoimaan ihmisiä.
Hävetkööt.
Pride on vihakultti.
Ei heitellä, paitsi että heitellään, mutta oma moka? Kristilliset arvot taas loistavat.
Uskonpa että heitä on puhuteltu siitä.
Itse asiassa on ihan julkisesti Suviseurojen saarnapöntöstä vuonna 2025
Nytkin on neuvottu. Molempia - myös Pride - jengiä. Tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Jukolan porukka onnistuu olemaan likaamatta luonnonvesiä ja rikkomatta lähialueen asukkaiden kotirauhaa ja niillä on kuitenkin alkoholiakin.
Puhumattakaan sitten Suomen turvallisimmasta festivaalista Tuska Open Airista.
En usko. Kyllä joku porukassa on tyypoejä jotka ei kunnioita sovittuja sääntöjä.
Se ei tarkoita, että suviseuralaiset saavat tyhjentää vessansa järveen.
Eikä heille ole sellaista lupaa annettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.
Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän tapahtumassaan tapahtuu?
Nyt on puututtu. Tapahtuman ig-sivuilla on ollut jo monta viikkoa tiedotteita joissa sanotaan ettei kiusaaminen ja häiriköinti sovi suviseuroihin. Sinne on jopa nimetty häirintäyhdyshenkilö. Hyvä niin.
Käytännössä tämä tarkoittaa mitä? Olihan viime vuonnakin alueella järjestyksenvalvojia, jotka eivät tehneet mitään. Kehittivät uhria vaan olemaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.
Olihan kökösti sanottu.
Lukeminen kannattaa aina.
Antakaa lasten tulla tyköni?
Mikä niissä lapsissa uskovaisia oikein kiihottaa?
Niitä voi painaa vapaasti kun eivät saa vauvoja.
On se erikoista kun sulla ei ole muuta mielessä kuin ihmisen alapäät.
Surullista elämää tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Hyvä että kansantaloudellinenkin näkökulma nousee esiin keskusteluun. Tästä tosiaan on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Jukolan porukka onnistuu olemaan likaamatta luonnonvesiä ja rikkomatta lähialueen asukkaiden kotirauhaa ja niillä on kuitenkin alkoholiakin.
Puhumattakaan sitten Suomen turvallisimmasta festivaalista Tuska Open Airista.
En usko. Kyllä joku porukassa on tyypoejä jotka ei kunnioita sovittuja sääntöjä.
Se ei tarkoita, että suviseuralaiset saavat tyhjentää vessansa järveen.
Eikä heille ole sellaista lupaa annettukaan.
Lestadiolaiset eivät tarvitse lupaa, heillä on Jeesuksen Armo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Ei heitellä. Joku harva voi provosoitua enkä ihmettele. Eiköhän ne olleet teinejä.
Ei ole pakko mennä sinne tuhoamaan omaisuutta ja provosoimaan ihmisiä.
Hävetkööt.
Pride on vihakultti.