Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (236)

Vierailija
61/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Totta kai on.

Osaatko vastata tähän?

Miksi heidän ei tarvitse noudattaa Suomen lakia jotka tulevat tekemään Suviseuroihin ilkivaltaa?

Ainoa porukka joka on lain yläpuolella Suomessa.

Vierailija
62/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Siihen on puututtu ja puututaan edelleen.

Vierailija
64/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä seksin määrää.

Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒

Vierailija
65/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Olikohan se tukiaseman mastokin pystytetty pimeällä työvoimalla eikä ammattilaisilla.

Siinähän tosiaan oli, että mastoa ei oltu pystytetty asianmukaisesti. 

Sitä se talkootyö teettää.

Vierailija
66/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Siihen on puututtu ja puututaan edelleen.

 

Miten asiaan puututtiin viime vuonna? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen vilkaisin heidän sivujaan missä ne nyt on ja taustakuvana kauhavan lentokenttä ja järkyttävä määrä lössiä kun asuntoautoja- ja vaunuja valkoisenaan koko kenttä ja sen ympäristö.

Vierailija
68/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Nyt on puututtu. Tapahtuman ig-sivuilla on ollut jo monta viikkoa tiedotteita joissa sanotaan ettei kiusaaminen ja häiriköinti sovi suviseuroihin. Sinne on jopa nimetty häirintäyhdyshenkilö. Hyvä niin.

Käytännössä tämä tarkoittaa mitä? Olihan viime vuonnakin alueella järjestyksenvalvojia, jotka eivät tehneet mitään. Kehittivät uhria vaan olemaan hiljaa. 

Todista se.

En puolustele ketään asiattomasti käyttäytyvää.

Mutta en ole nähnyt todisteita, vaikka kaikilla on puhelimet joilla kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Sitten voidaan varmaan lopettaa kirkon ja muiden uskonnollisten yhdityksien ja järjestöjen rahoittaminen verovaroista? Ai miksei käy?

Vierailija
70/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!

Kun aivopestynä ei ymmärrä tuota, niin ei ole hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä seksin määrää.

Siellä annetaan nuorille tytöille setien toimesta vähän pyhää valtikkaa ja kaikki vaikenee asiasta.

Vakavasti puhuen ,onko sinulla muuta mielessä kuin ihmisen alapää?

Vierailija
72/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Nyt on puututtu. Tapahtuman ig-sivuilla on ollut jo monta viikkoa tiedotteita joissa sanotaan ettei kiusaaminen ja häiriköinti sovi suviseuroihin. Sinne on jopa nimetty häirintäyhdyshenkilö. Hyvä niin.

Käytännössä tämä tarkoittaa mitä? Olihan viime vuonnakin alueella järjestyksenvalvojia, jotka eivät tehneet mitään. Kehittivät uhria vaan olemaan hiljaa. 

Todista se.

En puolustele ketään asiattomasti käyttäytyvää.

Mutta en ole nähnyt todisteita, vaikka kaikilla on puhelimet joilla kuvata.

Et ole nähnyt todisteita mistä? Siitä, että järjestyksenvalvojat eivät tehneet mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Vierailija
74/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia. 

Sovella oikein. 

Kun Suomen laki antaa luvan vaikkapa aborttiin, niin uskova ei turvaa siihen, vaan pitäytyy Jumalan antamassa laissa, joka on tiukempi. Kun Suomen laki ei puutu aviorikoksiin, niin Jumalan sana puuttuu siihenkin. Suomen laki on monessa kohtaa löyhempi, kuin Jumalan laki, joten kristityn ei tarvitse osallistua omalta osaltaan löyhän lain noudattamiseen, koska Jumalan rima on aina korkeammalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Sitten voidaan varmaan lopettaa kirkon ja muiden uskonnollisten yhdityksien ja järjestöjen rahoittaminen verovaroista? Ai miksei käy?

Kirkolta voisi ottaa verotusoikeuden pois.

Se jäisi sateenkaarijengin käyttöön ja he voisivat sitten maksaa kyseisen laitoksen ylläpidon ja palkat.

Sopii minulle erinomaisesti.

Vierailija
76/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uretaaninussimot keikkuu läpi yön ja uusia lessuja saa alkunsa.

Vierailija
77/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä seksin määrää.

Höpö höpö.

Lue Raamattua.

Siellä sanotaan, että he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaassa.

Ei niitä suurperheitä ole Raamattua lukemalla tehty. 

Jos lesta nai kymmenen kertaa, on ateisti nainut samassa ajassa viistuhatta kertaa.  Onneksi ei lisääntynyt samaan tahtiin. 

Vierailija
78/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on myös "suviseuroja" kuten Amerikassa. Komeita miehiä.

Komeita Chilen ja Bolivian miehiä🤣

Vierailija
79/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Hyväveli-hernerokka ja korruptiokahvi kyllä maistuu, mutta ei verojen maksu. Melkoisia vapaamatkustajia olette. 

Vierailija
80/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi