Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekka Aittakumpu puhumassa moraalista?
Pekka ei voi puhua moraalista, koska on hukannut sen.
Joko lähikuntien kaupoista on kortongit loppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Jukolan porukka onnistuu olemaan likaamatta luonnonvesiä ja rikkomatta lähialueen asukkaiden kotirauhaa ja niillä on kuitenkin alkoholiakin.
Puhumattakaan sitten Suomen turvallisimmasta festivaalista Tuska Open Airista.
Huomasi kyllä eilen kun ajoin 86:sta. Vähintään 2/3 vastaantulijoista oli vaunu auton perässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
Miksi se sinne menisi kun ei edes ole vanhoillislestadiolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Venäjä ei hyökkää Nato-maahan, vaikka persuihin loikannut venäjämielinen lesta sitä toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Höpö höpö.
Lue Raamattua.
Siellä sanotaan, että he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaassa.
Ei niitä suurperheitä ole Raamattua lukemalla tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Jukolan porukka onnistuu olemaan likaamatta luonnonvesiä ja rikkomatta lähialueen asukkaiden kotirauhaa ja niillä on kuitenkin alkoholiakin.
Puhumattakaan sitten Suomen turvallisimmasta festivaalista Tuska Open Airista.
En usko. Kyllä joku porukassa on tyypoejä jotka ei kunnioita sovittuja sääntöjä.
Luulisi, että suviseurat olisi jo kielletty lailla.
Sellaista aivopesun määrää on vaikea kuvitella. Vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Höpö höpö.
Lue Raamattua.
Siellä sanotaan, että he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaassa.
Ei niitä suurperheitä ole Raamattua lukemalla tehty.
Mistä tulee oletus, että suurperhe tarkoittaa erityisen paljon seksiä? Taustalla on uskomus, että ehkäisy on synti. Ei siis ole mitään todisteita että suurperheiden vanhemmat harrastaa muita enemmän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
Miksi se sinne menisi kun ei edes ole vanhoillislestadiolainen?
Juuri siksi, mutta hän on tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.
Pimeetä porukkaa taas koko ketju täynnä.
Prideko teidät noin kärttyisiksi on saanut?
Eikö ihmisarvot kuulu lestadiolaisillekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Jukolan porukka onnistuu olemaan likaamatta luonnonvesiä ja rikkomatta lähialueen asukkaiden kotirauhaa ja niillä on kuitenkin alkoholiakin.
Puhumattakaan sitten Suomen turvallisimmasta festivaalista Tuska Open Airista.
En usko. Kyllä joku porukassa on tyypoejä jotka ei kunnioita sovittuja sääntöjä.
Se ei tarkoita, että suviseuralaiset saavat tyhjentää vessansa järveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.
Olihan kökösti sanottu.
Lukeminen kannattaa aina.
Antakaa lasten tulla tyköni?
Mikä niissä lapsissa uskovaisia oikein kiihottaa?
Sinäkin.
" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa "
Tee parannus ja usko evankeliumi.