Yksinäisen ihmisen on vaikea löytää kumppania
Kun ei ole sosiaalista elämää. Ei kavereita joiden kanssa käydä jossain, joten vähissä on käynnit missään sellaisissa paikoissa, missä voisi jonkun tavata. Ja kun niitä kavereita ei ole, niin ei voi tutustua edes kaverin kaveriin tai tavata ketään kaverin kautta.
Yksin jos olet jossain viihteellä, niin sua ympäröi sellainen säälittävän ja tylsän ihmisen energia, ettei kukaan lähesty tai kiinnostu.
Ei uskoisikaan, miten paljon yksinäisyys vaikuttaa tähänkin asiaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään).Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi.
Noin helposti se toimii naisilla, mutta miehillä täysin eri tilanne.
Tanssikursseilla on aina noin neljä miestä yhtä naista kohden ja lavoilla aika lailla sama suhdeluku.
Tanssipaikoilla toki mies voi nostaa statustaan naisten silmissä suhteessa muihin miehiin hyvillä tanssitaidolla, mutta se vaatii useiden vuosien erittäin aktiivisen harjoittelun ja vähintään jonkin verran lahjakkuuttakin, päästäkseen siihen muutaman prosentin joukkoon miehistä joita hakemaan naiset naisten haussa aina menevät.
Tanssipaikoilla miehen tanssitaito on erittäin tärkeä, naisten tanssitaidosta ei kukaan koskaan edes puhu mitään ja vientiä riittää.
Ihmettelen miksi kaikki on miehelle about 10x vaikeampaa, siksipä ne kuoleekin 7v ennen naisia kun elämä jatkuvaa taistelua joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ulkonäkö ja status on kaikki kaikessa. Naisilla ei niinkään, sillä miesten epätoivo on pohjaton kaivo.
Väärin. Miehille kelpaa kyllä seksiin lähes kuka tahansa, mutta parisuhteisiin miehillä on epärealistisen kovat kriteerit.
Mitä itse olen naisia tuntenut, heille seksi on koko elämä ja arvostus naisena[Heidän omasta mielestään] riippuu kuinka heitä halutaan seksuaalisesti, eli seksi vaikuttaa naisen elämässä huomattavasti suurempaa roolia kuin miehellä.
Kriteereihin jos mennään, niin Tinderissä ja puheissa yms, naisilla on noin 20-30 eri VAATIMUSTA miehelle, usein enemmänkin; Pitkä, raitis, savuton, urheilullinen, seksuaalisesti kyvykäs, katseenkestävä, työssä käyvä, millaan toimeen tuleva, haluaa matkustaa, tykkää koirista, kätevä käsistään makuuhuoneessa ja remppaamisessa, jne..jne..jne) Miehillä on taas naisille maksimissaan kaksi TOIVETTA, että hän ei olisi kovin kauhean lihava ja olisi mukava.
Parempi varmaan mennä vaikka jehovien hartaustilaisuuteen jos tuntuu että kaikki on menetetty. Sieltä löytyy näyttäviä lyylejäkin
Eiköhän jokainen ole saanut ainakin yhden kokemuksen paritansseista jumppatunnilla koulussa.