Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka aiemmin seurustellut yh-mutsin kanssa, antoi minulle pakit

Vierailija
11.07.2026 |

Voiko enää tämän huonommin mennä?

Tapasin Tinderin kautta nelikymppiseen lapsettoman mieheen. Hän itse kertoi, että hän haluaa lapsen. Itse olen vuotta nuorempi ja myös lapseton ja olen myös avoin lapsille, jos kohtaan sen oikean. Mies kertoi, että pari vuotta sitten hän oli puolen vuoden ajan   seurustellut kolmen pienen lapsen yh-mutsin kanssa (isä vain  satunnaisesti mukana lasten elämässä).  Hän itse halusi lopettaa seurustelun, koska kuulemma naisella oli vain vähän aikaa kahdenkeskiselle ajalle, kun hän oli niin kiinni lapsistaan.

Minä sitten tapasin miestä kahdesti, kunnes mies ilmoitti, ettei enää halua tavata uudelleen. Arvatkaa vaan, miten huonoksi tunnen itseni. Siis toisin sanoen sille miehelle kelpasi kolmen pienen lapsen yh-mutsi, mutta minä en kelvannut. Mitäköhän niin mielettömän upeaa siinä naisessa on mahtanut olla, että mies halusi edes sen puoli vuotta olla parisuhteessa hänen kanssaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun edellinen tapailukumppani löysi mun jälkeen 7-vuotiaan lapsen vuoroviikkoäidin parisuhteeseen. Eli ei mun taso taitaa olla tosi matala.

Ap

Vierailija
2/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas! 
YH-äidit eivät ole mitään pohjasakkaa, johon vertaamalla SINÄ tunnut hienolta vaihtoehdolta, koska sinulla ei ole lapsia. 
Syy siihen, ettei mies jatkanut seurustelua, on siis muualla. Karsastat, haiset, olet lihava, puhut roskaa, syöt suu auki, syljet puhuessasi, pukeudut rumasti, et maksa omaa kahvila- tai ravintolalaskuasi, olet työtön JA työhaluton (tämä yhdistelmä siis), kehut itseäsi, et harrasta mitään, et käy missään, et lue mitään, et osaa siivota etkä kokata . . . VALITSE. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa yhoissa on? Mutsi oli yh ja paras mutsi ikinä. Ihme vihaa taas.

M35

Vierailija
4/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastus on asia mille ei voi henkilö itse mitään. Ikävä että se on joillekin este seurusteluun liittyen. Kaikilla ei leikkaus auta tähän. 

Vierailija
5/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yh äidin, jolla vientiä riittää. On tosi rempseä ja reipas töitä ahkerasti paiskova ihminen, aina valmis auttamaan muita vaikkei elämä ole kohdellut häntäkään kovin reilusti. Ihailen.

Vierailija
6/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Märiset palstalla.

Vierailija
7/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yhoissa on? Mutsi oli yh ja paras mutsi ikinä. Ihme vihaa taas.

M35

Niinpä

Vierailija
8/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin miehen menetys, ettei noin upean ihmisen kanssa jatkanut. Ei helmiä sioille, kuuluu sanontakin.

Vierailija
9/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan ei tykännyt susta.

10/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Kuulostaa todella epäkypsällä tapaukselta. Miksi ihmeessä hän edes haluaa omia lapsia? Ensinnäkin hän on liian vanha ja kuulostaa muutenkin todella sitoutumiskyvyrtömältä. 

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
11/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äippä on paras. Jääkaappi täynnä herkullisia vanukkaita.

Ja nuorimmaisen kikkarapään imetyksen jälkeen antaa jopa pikkukakkosta aamulla!

Vierailija
12/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mutsi oli arvatenkin upean näköinen ilmestys. Ei ole muuta selitystä. Miehet ovat yksinkertaisia.

Vierailija
13/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt naisten kelpaavuudesta miehille puhutaan, niin ensinnäkin suurin osa yksinhuoltajista ei ole lapsia tehnyt/saanut itsellisesti. Joten nuo yksinhuoltajaäidit ovat luonteeltaan olleet sellaisia, että joku/jotkut miehet ovat pitäneet heitä niin hyvinä, että ovat tehneet lapsen/lapsia näiden naisten kanssa. Se ei kuitenkaan ole mikään helppo päätös.

Jos on kerran ollut niin miehen mieleen, että on perhekin perustettu, niin sama ihanuus on naisessa tallella. Joten miksipä ei joku samantyylinen mies toinen mies löytyisi.

( Toki tiedetään, että on niin naisia kuin miehiäkin, jotka eivät ajattele realiteetteja, ja hankkivat lapsia liukuhihnalta  mutta vähemmistössä kuitenkin.)

Sitten on ihan eri asia se, että joku kokee itselleen liian haasteelliseksi muut kuin ydinperhemallit. Tämäkin on ihan ok. Se ei kuitenkaan tee yksinhuoltajista, miehistä tai naisista, jotenkin huonompia.

Vierailija
14/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas! 
YH-äidit eivät ole mitään pohjasakkaa, johon vertaamalla SINÄ tunnut hienolta vaihtoehdolta, koska sinulla ei ole lapsia. 
Syy siihen, ettei mies jatkanut seurustelua, on siis muualla. Karsastat, haiset, olet lihava, puhut roskaa, syöt suu auki, syljet puhuessasi, pukeudut rumasti, et maksa omaa kahvila- tai ravintolalaskuasi, olet työtön JA työhaluton (tämä yhdistelmä siis), kehut itseäsi, et harrasta mitään, et käy missään, et lue mitään, et osaa siivota etkä kokata . . . VALITSE. 

Yh-naiset tietenkin ovat pohjasakkanaisia, heillä on taaka/taakkoja. Rumapainoinenkin, samanikäinen, on paljon parempi vaihtoehto, koska mies voi käskeä naisensa laihduttamaan siedettävään mssaaan. Jos nainen syö vain minimin, 50g/vrk proteiineja pussista, niin hän laihtuu jopa 200g/vrk., se on 73 kg/vuosi, taakoista ei pääse eroon millään keinoin, joten eroottista kotielämää ei käytännöllisesti katsoen ole lainkaan.

Vierailija
15/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli mukava, ja hänellä oli penisystävällinen suu.

Vierailija
16/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Mies vaatii mahdottomia, eli haluaa lapsen mutta vaatii itse huomiota enemmän kuin lapsessa kiinni oleva voi antaa.

Luultavasti et vain passannut äidillisesti tätä miesvauvaa, joten hänellä lopahti kiinnostus yrittää.

Vierailija
17/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajatteli että sinä alat olla ehkä jo liian vanha lasten tekoon. Et välttämättä, mutta suuri vaara on. Ei ole todisteita hedelmällisyydestäsi.

Vierailija
18/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne vaan jotkut ottavat mielummin yh:n, vaikka naisen 3 lapsella 2lle miehelle, vaik parempaa olis saanut.

Oma valinta.

Vierailija
19/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän itse kertoi, että hän haluaa lapsen. "

Itse, ihan itse, hän kertoi että hän haluaa yhden lapsen.

Jotkut harvat miehet suostuvat siittämään lapsia, koska pyrkivät varmistamaan että nuori kaunis naisensa pysyy naisenaan ja/tai koska nuori kaunis vaimonsa potee vauvakuumetta. Ikänaisen kanssa ei ole mitään tarvetta tehdä taakkoja ja ikänaiset eivät enää ole hedelmällisiä joten ei oke mahdollistakaan.

Vierailija
20/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö vaatimaan/tahtomaan jotain? Annoitko edes kaikkesi? Yh-äipät ovat usein aika helppoja. Tykkää varmaankin sellasista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän