Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka aiemmin seurustellut yh-mutsin kanssa, antoi minulle pakit

Vierailija
11.07.2026 |

Voiko enää tämän huonommin mennä?

Tapasin Tinderin kautta nelikymppiseen lapsettoman mieheen. Hän itse kertoi, että hän haluaa lapsen. Itse olen vuotta nuorempi ja myös lapseton ja olen myös avoin lapsille, jos kohtaan sen oikean. Mies kertoi, että pari vuotta sitten hän oli puolen vuoden ajan   seurustellut kolmen pienen lapsen yh-mutsin kanssa (isä vain  satunnaisesti mukana lasten elämässä).  Hän itse halusi lopettaa seurustelun, koska kuulemma naisella oli vain vähän aikaa kahdenkeskiselle ajalle, kun hän oli niin kiinni lapsistaan.

Minä sitten tapasin miestä kahdesti, kunnes mies ilmoitti, ettei enää halua tavata uudelleen. Arvatkaa vaan, miten huonoksi tunnen itseni. Siis toisin sanoen sille miehelle kelpasi kolmen pienen lapsen yh-mutsi, mutta minä en kelvannut. Mitäköhän niin mielettömän upeaa siinä naisessa on mahtanut olla, että mies halusi edes sen puoli vuotta olla parisuhteessa hänen kanssaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun edellinen tapailukumppani löysi mun jälkeen 7-vuotiaan lapsen vuoroviikkoäidin parisuhteeseen. Eli ei mun taso taitaa olla tosi matala.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän