Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen ihmisen on vaikea löytää kumppania

Vierailija
25.06.2026 |

Kun ei ole sosiaalista elämää.  Ei kavereita joiden kanssa käydä jossain, joten vähissä on käynnit missään sellaisissa paikoissa, missä voisi jonkun tavata. Ja kun niitä kavereita ei ole, niin ei voi tutustua edes kaverin kaveriin tai tavata ketään kaverin kautta. 
Yksin jos olet jossain viihteellä, niin sua ympäröi sellainen säälittävän ja tylsän ihmisen energia, ettei kukaan lähesty tai kiinnostu. 
Ei uskoisikaan, miten paljon yksinäisyys vaikuttaa tähänkin asiaan. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki jaksa ylisosiaalista elämää. Ikävä kyllä yksinäisiä sitten vaanii hyväksikäyttäjät ja orjuuttajat. Ellet vältä deittipaikat ja muut jossa pelaajat. Tai virastot ym.

Vierailija
42/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäksesi rahaa, sinulla on oltava rahaa. Saadaksesi töitä, sinun on oltava tehnyt töitä. Hyvä avain käy moneen lukkoon, huono lukko aukeaa useammalle avaimelle. 

Työpaikka menee alta jos käy vapaa-ajalla yhtään missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ulkonäkö ja status on kaikki kaikessa. Naisilla ei niinkään, sillä miesten epätoivo on pohjaton kaivo.

Väärin. Miehille kelpaa kyllä seksiin lähes kuka tahansa, mutta parisuhteisiin miehillä on epärealistisen kovat kriteerit. 

Vierailija
44/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Hanki elämä ja ystäviä. Siitä se lähtee. Tee asioita. Harrasta ja puhu ihmisille.

Vierailija
45/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki jaksa ylisosiaalista elämää. Ikävä kyllä yksinäisiä sitten vaanii hyväksikäyttäjät ja orjuuttajat. Ellet vältä deittipaikat ja muut jossa pelaajat. Tai virastot ym.

Ei vaihtoehdot ole vain yksinäisyys tai ylisosiaalisuus.

Vierailija
46/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki jaksa ylisosiaalista elämää. Ikävä kyllä yksinäisiä sitten vaanii hyväksikäyttäjät ja orjuuttajat. Ellet vältä deittipaikat ja muut jossa pelaajat. Tai virastot ym.

No sitten on oltava yksin jos ei ihmisiin kiinnosta mennä tutustumaan. Ei kukaan sinua kotoa tule hakemaan, vaan kyllä niiden ihmissuhteiden eteen on aivan itse nähtävä vaivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäksesi rahaa, sinulla on oltava rahaa. Saadaksesi töitä, sinun on oltava tehnyt töitä. Hyvä avain käy moneen lukkoon, huono lukko aukeaa useammalle avaimelle. 

Työpaikka menee alta jos käy vapaa-ajalla yhtään missään. 

Ei työnantaja valvo sitä, missä käyt vapaa-ajalla. Et vaan vedä niitä kännejä  niin olet työkykyi en seuraavana päivänä. 

 

Kaikenlaisia urpoja se leipä elättää.

Vierailija
48/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta jotain sosiaalista —> niin et ole enää yksinäinen ja kumppanikin saattaa löytyä uuden harrastuksen parista tai harraste kaverin kaverista. Itselläni on mies haussa harrastuksen kautta myös😅 Tietysti harrastan urheilulajia josta itse pidän ja toivon löytäväni miehen jonka kanssa jatkaa harrastusta. Ainakin pääsen tekemään ja harrastamaan itselleni kuvaa juttua vaikka miestä ei löytyisikään. Tällä hetkellä vasta katselen ja tutustun uusiin harrastuskavereihin, silmät auki toki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on kuin perhonen.Mitä nopeammin yrität sen tavoittaa,sitä taitavammin se sinua väistää.Mutta jos keskityt muihin asioihin,silloin se tulee ja istahtaa hiljaa olallesi. Mulle kävi näin. T.ex yksinäinen.

Vierailija
50/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi kaverittomuus voi karkottaa pois potentiaaliset kumppanit. Ihmiset pitävät epäilyttävänä sitä ettei ole kavereita ja vanhoja tuttavuuksia joihin välillä törmäillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Hanki elämä ja ystäviä. Siitä se lähtee. Tee asioita. Harrasta ja puhu ihmisille.

Suomessa ei saa harrastaa MITÄÄN. Tulee karenssi. Tulee potkut.

Vierailija
52/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi kaverittomuus voi karkottaa pois potentiaaliset kumppanit. Ihmiset pitävät epäilyttävänä sitä ettei ole kavereita ja vanhoja tuttavuuksia joihin välillä törmäillä. 

Kaverit karkottaa kumppanit ja työnantajat. Sen lisäksi kaveri vonkaa seksiä eikä suostu olemaan kaveri ilman seksiä. Kaveri myös ihastuu yksipuolisesti ja tulee kostotuulelle kun ei saa haluamaansa. Kaveri alkaa puhumaan pskaa ja mustamaalaamaan. Keksi i päästänsä perättömiä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrasta jotain sosiaalista —> niin et ole enää yksinäinen ja kumppanikin saattaa löytyä uuden harrastuksen parista tai harraste kaverin kaverista. Itselläni on mies haussa harrastuksen kautta myös😅 Tietysti harrastan urheilulajia josta itse pidän ja toivon löytäväni miehen jonka kanssa jatkaa harrastusta. Ainakin pääsen tekemään ja harrastamaan itselleni kuvaa juttua vaikka miestä ei löytyisikään. Tällä hetkellä vasta katselen ja tutustun uusiin harrastuskavereihin, silmät auki toki. 

Työnantajat ei tykkää harrastuksista. Sen lisäksi harrastukset aiheuttavat kateutta muissa ihmisissä.

Vierailija
54/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on pohjimmiltaa sama syy miksi ihmisellä ei ole ystäviä kuin että miksi hänellä ei ole kumppania.

Ja se syy on? Varmasti muuttumaton, sama kaikilla?

 

Oma syyni yksinäisyyteeni on kiusatuksi joutuminen ja tietyt narsisti henkilöt hännystelijöineen.

Syy yksinäisyyteesi on se, että et lähde ihmisten ilmoille tutustumaan ihmisiin. Ainoastaan tuo, eikä mikään muu. 

Kiusatuksi tuleminen on kamalaa, ja olen pahoillani puolestasi, mutta ei se ole syy yksinäisyyteen. 

Jos haluat ystäviä, niin lähde tutustumaan ihmisiin. Vaikka jonnekin kivalle kurssille. 

Narsistiset kiusaajat pitävät huolen siitä, ettei ystävyyssuhteita pääse syntymään. Esittävät päälle päin ystävää, urkkivat sinulta tai lähipiiriltä asioitasi ja sosiaalisia kontaktejasi ja pistävät sanoja suuhusi. Haukut kuulemma kaikkia ystäviäsi törkeästi selän takana, hyväksikäytät kaikkia, pokailet ja panet varattuja ym. ja olet niin kamala ihminen, jota kaikkien tulisi vältellä. Kun tätä on jatkunut 20 vuotta, niin ei kovin herkästi enää lähde tutustumaan uusiin ihmisiin. Narsistit käyttävät niitä vain pelinappuloina sinua vastaan. Jokainen näiden kätyri on valmis valehtelemaan päin naamaasi, jotta saisi vahingoitettua sinua lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Tuossa usein kuullussa ehdotuksessa on se vika, että sopivan kumppaniehdokkaan kanssa pitää sitten jatkaa tanssiharrastusta. Ei sovi sellaiselle, joka ei tykkää tanssimisesta. 

Olisi kyllä kiva tietää, kuinka moni tanssia inhoava on löytänyt väkisinlavatansseissakäymisen avulla kumppanin, joka on myös ollut tanssilavalla vain kumppania etsimässä.

Eikä kaikilla ole muutenkaan taipumuksia tanssimiseen. Itse tiedän että kanssani tanssiminen ei olisi helppoa ja sujuvaa

Vierailija
56/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailussa olen huomannut , että osa karttaa samantien jos kysyy mitä teen kavereiden kanssa ym.. kun vastaus on ettei niitä ole. Ehkä oletus on se , että siihen on joku negatiivinen syy miksei ole. 

Vierailija
57/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Tuossa usein kuullussa ehdotuksessa on se vika, että sopivan kumppaniehdokkaan kanssa pitää sitten jatkaa tanssiharrastusta. Ei sovi sellaiselle, joka ei tykkää tanssimisesta. 

Olisi kyllä kiva tietää, kuinka moni tanssia inhoava on löytänyt väkisinlavatansseissakäymisen avulla kumppanin, joka on myös ollut tanssilavalla vain kumppania etsimässä.

Itse uskon, että moni tanssia inhoava alkaa tykätä tanssimisesta taitojen karttumisen myötä. Tanssiminen on niin mukava liikuntamuotokin ja kunnon kohotus tulee siinä sivussa huomaamatta. Tansseihin mahtuu niin erilaisia ihmisiä ja persoonia. Osa tanssijoista juttelee vähän tanssin aikana, toiset silleen sopivasti ja osa vähän liikaakin. Niitäkin on jotka ei puhu mitään, mutta sekin on ok. Eri puolilla Suomea ja eri lavoilla on myös eroa ja erilaisia tapoja ja ihmisissäkin on varmasti vähän eroja.
Ja eri tanssiorkestereilla saattaa olla vähän erilainen kohde yleisö esim. iän mukaan, joten paljon on vaihtelua tanssilavaväessä ja se on hyvä se.
Läheskään kaikki lavatansseissa kävijät eivät ole mitään himotanssijoita, vaan siellä on satunnaisia kävijöitä ja seuranetsijöitä myös.
Ja monilla lavoilla käy porukkaa, jotka ei edes tanssi, mutta käyvät siellä muuten vaan hengailemassa tai karaokessa tms.

Toivon, että mahdollisimman moni lähtisi tanssilavoille nauttimaan kesäisestä tunnelmasta, iloisesta meiningistä ja hyvästä musiikista (=Suomen tanssilavakulttuurista). 
Parasta on kun lähtee avoimin ja iloisin mielin eikä lataa liikoja odotuksia eikä paineita itselleen eikä muille.

Tanssimisesta saa eniten kokemusta ja oppia, kun lähtee tanssimaan erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa. Tansseissa voi myös naiset käydä hakemassa, joten ei tarvitse jäädä odottelemaan, että joku mies tulisi hakemaan. Itse olen kieltäytynyt tanssimisesta lähinnä silloin, jos hakija on ollut kovassa humalassa. Muutoin olen lähtenyt kyllä tanssimaan niin kokeneempien kuin vähemmänkin kokeneiden tanssijoiden kanssa.

Vierailija
58/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Tuossa usein kuullussa ehdotuksessa on se vika, että sopivan kumppaniehdokkaan kanssa pitää sitten jatkaa tanssiharrastusta. Ei sovi sellaiselle, joka ei tykkää tanssimisesta. 

Olisi kyllä kiva tietää, kuinka moni tanssia inhoava on löytänyt väkisinlavatansseissakäymisen avulla kumppanin, joka on myös ollut tanssilavalla vain kumppania etsimässä.

Itse uskon, että moni tanssia inhoava alkaa tykätä tanssimisesta taitojen karttumisen myötä. Tanssiminen on niin mukava liikuntamuotokin ja kunnon kohotus tulee siinä sivussa huomaamatta. Tansseihin mahtuu niin erilaisia ihmisiä ja persoonia. Osa tanssijoista juttelee vähän tanssin aikana, toiset silleen sopivasti ja osa vähän liikaakin. Niitäkin on jotka ei puhu mitään, mutta sekin on ok. Eri puolilla Suomea ja eri lavoilla on myös eroa ja erilaisia tapoja ja ihmisissäkin on varmasti vähän eroja.
Ja eri tanssiorkestereilla saattaa olla vähän erilainen kohde yleisö esim. iän mukaan, joten paljon on vaihtelua tanssilavaväessä ja se on hyvä se.
Läheskään kaikki lavatansseissa kävijät eivät ole mitään himotanssijoita, vaan siellä on satunnaisia kävijöitä ja seuranetsijöitä myös.
Ja monilla lavoilla käy porukkaa, jotka ei edes tanssi, mutta käyvät siellä muuten vaan hengailemassa tai karaokessa tms.

Toivon, että mahdollisimman moni lähtisi tanssilavoille nauttimaan kesäisestä tunnelmasta, iloisesta meiningistä ja hyvästä musiikista (=Suomen tanssilavakulttuurista). 
Parasta on kun lähtee avoimin ja iloisin mielin eikä lataa liikoja odotuksia eikä paineita itselleen eikä muille.

Tanssimisesta saa eniten kokemusta ja oppia, kun lähtee tanssimaan erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa. Tansseissa voi myös naiset käydä hakemassa, joten ei tarvitse jäädä odottelemaan, että joku mies tulisi hakemaan. Itse olen kieltäytynyt tanssimisesta lähinnä silloin, jos hakija on ollut kovassa humalassa. Muutoin olen lähtenyt kyllä tanssimaan niin kokeneempien kuin vähemmänkin kokeneiden tanssijoiden kanssa.

"Itse uskon, että moni tanssia inhoava alkaa tykätä tanssimisesta taitojen karttumisen myötä."

Nyt ei olekaan kyse heistä, vaan niistä, jotka eivät ala tykätä tanssimisesta tai peräti alkavat inhota sitä entistä enemmän.

Vierailija
59/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi kaverittomuus voi karkottaa pois potentiaaliset kumppanit. Ihmiset pitävät epäilyttävänä sitä ettei ole kavereita ja vanhoja tuttavuuksia joihin välillä törmäillä. 

Kaverit karkottaa kumppanit ja työnantajat. Sen lisäksi kaveri vonkaa seksiä eikä suostu olemaan kaveri ilman seksiä. Kaveri myös ihastuu yksipuolisesti ja tulee kostotuulelle kun ei saa haluamaansa. Kaveri alkaa puhumaan pskaa ja mustamaalaamaan. Keksi i päästänsä perättömiä juttuja.

Näinhän ne ovat tehneet, ns. kaverit eli narsistin kätyrit. Kehtaavat vielä väittää rakastavansa, vaikka samaan aikaan levittävät perättömiä juttuja susta selän takana ja hyväksikäyttävät sinua. Lyövät, salakuvaavat ja raiskaavat tarvittaessa, tekevät mitä vaan narsistien käskystä.

Vierailija
60/64 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Tuossa usein kuullussa ehdotuksessa on se vika, että sopivan kumppaniehdokkaan kanssa pitää sitten jatkaa tanssiharrastusta. Ei sovi sellaiselle, joka ei tykkää tanssimisesta. 

Olisi kyllä kiva tietää, kuinka moni tanssia inhoava on löytänyt väkisinlavatansseissakäymisen avulla kumppanin, joka on myös ollut tanssilavalla vain kumppania etsimässä.

Itse uskon, että moni tanssia inhoava alkaa tykätä tanssimisesta taitojen karttumisen myötä. Tanssiminen on niin mukava liikuntamuotokin ja kunnon kohotus tulee siinä sivussa huomaamatta. Tansseihin mahtuu niin erilaisia ihmisiä ja persoonia. Osa tanssijoista juttelee vähän tanssin aikana, toiset silleen sopivasti ja osa vähän liikaakin. Niitäkin on jotka ei puhu mitään, mutta sekin on ok. Eri puolilla Suomea ja eri lavoilla on myös eroa ja erilaisia tapoja ja ihmisissäkin on varmasti vähän eroja.
Ja eri tanssiorkestereilla saattaa olla vähän erilainen kohde yleisö esim. iän mukaan, joten paljon on vaihtelua tanssilavaväessä ja se on hyvä se.
Läheskään kaikki lavatansseissa kävijät eivät ole mitään himotanssijoita, vaan siellä on satunnaisia kävijöitä ja seuranetsijöitä myös.
Ja monilla lavoilla käy porukkaa, jotka ei edes tanssi, mutta käyvät siellä muuten vaan hengailemassa tai karaokessa tms.

Toivon, että mahdollisimman moni lähtisi tanssilavoille nauttimaan kesäisestä tunnelmasta, iloisesta meiningistä ja hyvästä musiikista (=Suomen tanssilavakulttuurista). 
Parasta on kun lähtee avoimin ja iloisin mielin eikä lataa liikoja odotuksia eikä paineita itselleen eikä muille.

Tanssimisesta saa eniten kokemusta ja oppia, kun lähtee tanssimaan erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa. Tansseissa voi myös naiset käydä hakemassa, joten ei tarvitse jäädä odottelemaan, että joku mies tulisi hakemaan. Itse olen kieltäytynyt tanssimisesta lähinnä silloin, jos hakija on ollut kovassa humalassa. Muutoin olen lähtenyt kyllä tanssimaan niin kokeneempien kuin vähemmänkin kokeneiden tanssijoiden kanssa.

"Itse uskon, että moni tanssia inhoava alkaa tykätä tanssimisesta taitojen karttumisen myötä."

Nyt ei olekaan kyse heistä, vaan niistä, jotka eivät ala tykätä tanssimisesta tai peräti alkavat inhota sitä entistä enemmän.

Kaikki ei tietenkään tykkää tanssimisesta eikä tarvitse tykätä. Saa myös inhota tanssimista, mutta jos on sitä edes kerran kokeillut, niin sitten kuitenkin tietää paremmin mitä ja miksi sitä inhoaa ja on ainakin yhtä kokemusta rikkaampi. 
Sitten vaan keksimään muita vaihtoehtoja missä kohdata ihmisiä ja etsiä seuraa... esim. kesäiset terassit, tapahtumat ja festivaalit. Kyllä niihinkin voi yksin mennä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme