Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät sentään, eikö ihmisillä ole tämän isompia ongelmia? Aivan täysin naurettava koko korvausvaatimus, pääasia, että pääsee julkisuuteen. Kyllä on Suomessa asiat hyvin kun Suvivirrestä pitää ruveta nillittämään. Pitäisi Laurin ajatella lapsiaan, mitä kaikkia nämä joutuvat tähän hämmingin takia kärsimään. Kyllä pitäisi hävetä!
Lopeta lässytys Laurin lapsista. Eivät he mitään vainon kohteita ole.
Surullista. Uskonnollisen väkivallan uhri, joka ei ole käsitellyt traumojaan. Taistelee itse uskontoa vastaan, sillä sen myöntäminen että omat vanhemmat voisivat olla ne väkivallan tekijät on psyykkeelle liikaa. Kaiken vierittäminen uskonnon syyksi sallii sen, että mielikuva rakastavista vanhemmista on mahdollista säilyttää. Yleinen psyykkinen suojelumekanismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....
Taas meni tunteroinen, piilossa vaan on persuloinen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Lauri hakee vain ratkaisuja.
Rahaa se hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurilla on ilmeisesti paljon vapaa-aikaa?
Lopettaisi jo, mutta vauhti vain kiihtyy. Taitaa lastensuojelu kohta kiinnostua ja viedä lapset rauhallisempaan kasvuympäristöön.Voi kuinka sinä sitä toivotkaan kristillisessä lähimmäisenrakkaudessasi.
Kuinka joku voi olla noin pahansuopa?
Laurihan tässä on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja...
Nyt soitetaan Päivi Räsäsen kunniaksi sävellettyjä klassikkoteoksia. Nautitaan niistä!
Hyvä biisi ja hieno biitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....
Taas meni tunteroinen, piilossa vaan on persuloinen.....
Perslauriko siellä niin kauniisti runoilee ojan pohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Ei ollut. Kevätjuhla ei ole pakollinen.
koulu voi olla toista mieltä
Ei ole. Ei ole ollut ainakaan 50 vuoteen. Kevätjuhla on ollut vapaaehtoinen ainakin 70-luvulta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä.
Sinä tykkäät vainota ihmisiä jeesuksen nimeen. Uskomuksesi suorastaan edellyttää sitä. Jeesus palkitsee jopa sinut siitä. Eikö?
Korkein oikeus totesi jo, että Päivi Räsänen syyllistyi rikokseen. Silti hän jatkaa jupakkaa.
Laurin osalta yksikään oikeusaste ei ole todennut vielä yhtään mitään. Ja täällä porukka on sekaisin.
Antaa Laurin nyt vaan toteuttaa sananvapauttaan ja katsotaan jos oikeusasteet haluavat joskun olla asiasta jotain mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä saa korvauksia, se on kyllä melkoinen Pandoran lipas sitten.
Periaatteessa sitten kuka tahansa voi tukkia oikeusjärjestelmää valituksilla kaikenlaisista uskomuksista tai ideologioista, joita heille on koulussa opetettu tai muuten vain altistettu ohimennen.
Eikä se jää mihinkään ateistien valituksiin suvivirsistä. Toiseltakin äärilaidalta varmasti valitusta pukkaa.
Tiedätkö mikä on kaltevan pinnan argumentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Käyttikö lastaan hyväkseen omassa agendassaan? Miten aikuinen, lukuisiin päättäjäisiin osallistunut ei muka tiedä mikä niiden ohjelma on? Miksi ei ottanut selvää jos epäili? Täysin keinotekoinen juttu tämä on, ei mikään spontaani "vääryys". Kierolta ketkulta vaikuttaa tämä henkilö.
Entä ne muut, jotka eivät saaneet tietoa juhlan sisällöstä? Ekaluokkalaisten vanhemmat? Toisesta koulusta siirrettyjen vanhemmat? Olisiko heidänkin pitänyt tietää koulun juhlan sisältö? Pitääkö kaikkien ottaa etukäteen itse selvää sen sijaan, että koulu ilmoittaisi siitä?
Koulu tämän kohun petasi kun ei noudattanut ohjeita vaikka toistuvasti huomautettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Nyt puhutaan Laurista.
Jussin 30 vuotta kestänyt öyhötys = ok
Laurin 10 vuotta kestänyt öyhötys = ei ole ok
#persunlogiikka
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä saa korvauksia, se on kyllä melkoinen Pandoran lipas sitten.
Periaatteessa sitten kuka tahansa voi tukkia oikeusjärjestelmää valituksilla kaikenlaisista uskomuksista tai ideologioista, joita heille on koulussa opetettu tai muuten vain altistettu ohimennen.
Eikä se jää mihinkään ateistien valituksiin suvivirsistä. Toiseltakin äärilaidalta varmasti valitusta pukkaa.
Tarkoitat siis, että koulut jatkavat ohjeiden vastaista toimintaa oikein laajassa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä.
Sinä tykkäät vainota ihmisiä jeesuksen nimeen. Uskomuksesi suorastaan edellyttää sitä. Jeesus palkitsee jopa sinut siitä. Eikö?
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja...
Priden tiloissa teinit voivat askarrella itselleen mustia tekok y r p i ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen puoliso Latella on..
Onko tuo vilpitöntä kristillistä huolestuneisuutta?
Onhan se, Laurin perheenjäseniä kohtaan. Kiitos kysymästä.
Vaalehteleminen on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Nyt puhutaan Laurista.
Jussin 30 vuotta kestänyt öyhötys = ok
Laurin 10 vuotta kestänyt öyhötys = ei ole ok
#persunlogiikka
Tällaiset kulkevat vapaana kuluttamassa verorahoja. Hullujen huone olisi oikea paikka.
https://virsikirja.fi/virsi-571-jo-joutui-armas-aika/