Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Nyt puhutaan Laurista.
Vierailija kirjoitti:
Laurilla on ilmeisesti paljon vapaa-aikaa?
Lopettaisi jo, mutta vauhti vain kiihtyy. Taitaa lastensuojelu kohta kiinnostua ja viedä lapset rauhallisempaan kasvuympäristöön.
Voi kuinka sinä sitä toivotkaan kristillisessä lähimmäisenrakkaudessasi.
Kuinka joku voi olla noin pahansuopa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.
Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.
Hän on homopiireissäkin aina bottom eikä ole edes lapsen oikea isä vaan surkea aisuri.
Teillä luulevaisilla aina nuo alapään asiat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
Siinä on sitten loputon pelto kyntämättä mistä maksellaan korvauksia seuraavan kerran. Kun nyt kuitenkin elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa , niin vääjäämättä ihmiset tulevat vaatimaan korvauksia kaikesta, joka "loukkaa" omia vakaumuksiaan. Valtion ja kuntien pitää vielä perustaa joku korvausrahasto ja oikeuslaitoksen joku erillinen korvaustuomioistuin käsittelemään tulevia tapauksia.
Ei tietenkään ole. Koulun vain tulee noudattaa sääntöjä, niin no problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Siellä sitä taas mainostetaan persuja kuten aina jokajeesuksen aiheen yhteydessä. Lopeta jo sen puolueesi piilomainonta! Ette te ensi vaaleja enää voita! Juna meni jo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä.
Jos tästä saa korvauksia, se on kyllä melkoinen Pandoran lipas sitten.
Periaatteessa sitten kuka tahansa voi tukkia oikeusjärjestelmää valituksilla kaikenlaisista uskomuksista tai ideologioista, joita heille on koulussa opetettu tai muuten vain altistettu ohimennen.
Eikä se jää mihinkään ateistien valituksiin suvivirsistä. Toiseltakin äärilaidalta varmasti valitusta pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Ei ala. Jos alkavatkin, niin vääristä syistä. Yhtään todellista luulevaista ei tule lisää, vaikka kuinka melttoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen puoliso Latella on..
Onko tuo vilpitöntä kristillistä huolestuneisuutta?
Onhan se, Laurin perheenjäseniä kohtaan. Kiitos kysymästä.
Laurilla taitaa olla samanlaisia mieleltään nyrjähtäneitä puolustajia kuin eräällä Jelena Riippakoivulla!
Vaikka kuinka yrittävät vääntää mustaa valkoiseksi, ei totuus siitä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Hyvä kysymys. Ehkä taustalla on jotain "kirjoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Luulenpa ettei usko sinun jeesukseesi. Miksi siis vihaisi sitä? Sen sijaan saattaa vihata jeesususkomusten agressiivisia kannattajia. Samalla tavalla kuin sinä vihaat uskonnottomia.
Lauri, ei sinua kukaa vihaa. Sinun hyökkäävää käytöstäsi vain ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Yhden uskonnon etuoikeus laulattaa rukousta koulussa on uhattuna. Painakaa paniikkinappulaa. Unohtakaa koulun velvollisuudet noudattaa ohjeita ja rynnätkää barrikaadeille. Nyt kaikki maalittamaan Lauria, tuota jumalattomuuden agitaattoria. Jeesuksen rakkauden nimessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille!
onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta
Joko hait korvausta valtiolta?
Tulee tarjota kevätjuhliin suvivirretön vaihtoehto.
Toisaalta jos on estynyt tulemaan kevätjuhlan hittiykköstä kuuntelemaan, tulee tarjota kotiinkuljetuksen kuoro.
Jo joutui armas aika ja Suvivirsi. Tulee tarjota suvivirrestä lyhyempi versio, nähkääs ja kuulkaas: lyhyestä virsi kaunis... Öö, tota miten pitkä se Lauri on?
Lauri laskee sen varaan, että tuomarina on Anni Sinnemäen tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille!
onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta
Miten persut liittyvät aiheeseen, mielipuoli?
Hänhän on itse persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Eihän Ojala aiheuta kärsimystä muille kuin jeesusteleville hihhuleille. Ojala nauttii kun uskovaiset pyörivät hänen pikkurillinsä ympärillä.
Hei Lauri.
Entä ne muut, jotka eivät saaneet tietoa juhlan sisällöstä? Ekaluokkalaisten vanhemmat? Toisesta koulusta siirrettyjen vanhemmat? Olisiko heidänkin pitänyt tietää koulun juhlan sisältö? Pitääkö kaikkien ottaa etukäteen itse selvää sen sijaan, että koulu ilmoittaisi siitä?
Koulu tämän kohun petasi kun ei noudattanut ohjeita vaikka toistuvasti huomautettiin.