Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa

Vierailija
25.06.2026 |

Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?

 

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…

Kommentit (218)

Vierailija
161/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä? 

lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista

Käyttikö lastaan hyväkseen omassa agendassaan?  Miten aikuinen,  lukuisiin päättäjäisiin osallistunut ei muka tiedä mikä niiden ohjelma on? Miksi ei ottanut selvää jos epäili?  Täysin keinotekoinen juttu tämä on, ei mikään spontaani "vääryys".  Kierolta ketkulta vaikuttaa tämä henkilö. 

Entä ne muut, jotka eivät saaneet tietoa juhlan sisällöstä? Ekaluokkalaisten vanhemmat? Toisesta koulusta siirrettyjen vanhemmat? Olisiko heidänkin pitänyt tietää koulun juhlan sisältö? Pitääkö kaikkien ottaa etukäteen itse selvää sen sijaan, että koulu ilmoittaisi siitä?

Koulu tämän kohun petasi kun ei noudattanut ohjeita vaikka toistuvasti huomautettiin. 

Vierailija
162/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelle ukko tämä Lauri.

mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?

Nyt puhutaan Laurista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurilla on ilmeisesti paljon vapaa-aikaa?


Lopettaisi jo, mutta vauhti vain kiihtyy. Taitaa lastensuojelu kohta kiinnostua ja viedä lapset rauhallisempaan kasvuympäristöön.

Voi kuinka sinä sitä toivotkaan kristillisessä lähimmäisenrakkaudessasi.

Kuinka joku voi olla noin pahansuopa?

Vierailija
164/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.

Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.

Hän on homopiireissäkin aina bottom eikä ole edes lapsen oikea isä vaan surkea aisuri.

Teillä luulevaisilla aina nuo alapään asiat mielessä.

Vierailija
165/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

Siinä on sitten loputon pelto kyntämättä mistä maksellaan korvauksia seuraavan kerran. Kun nyt kuitenkin elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa , niin vääjäämättä ihmiset tulevat vaatimaan korvauksia kaikesta, joka "loukkaa" omia vakaumuksiaan. Valtion ja kuntien pitää vielä perustaa joku korvausrahasto ja oikeuslaitoksen joku erillinen korvaustuomioistuin käsittelemään tulevia tapauksia.

Ei tietenkään ole. Koulun vain tulee noudattaa sääntöjä, niin no problem.

Vierailija
166/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelle ukko tämä Lauri.

Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!

Siellä sitä taas mainostetaan persuja kuten aina jokajeesuksen aiheen yhteydessä. Lopeta jo sen puolueesi piilomainonta! Ette te ensi vaaleja enää voita! Juna meni jo!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?

Fanaatikko. Friikki. 

Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.

Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.

Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä. 

Vierailija
168/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä saa korvauksia, se on kyllä melkoinen Pandoran lipas sitten.

Periaatteessa sitten kuka tahansa voi tukkia oikeusjärjestelmää valituksilla kaikenlaisista uskomuksista tai ideologioista, joita heille on koulussa opetettu tai muuten vain altistettu ohimennen.

Eikä se jää mihinkään ateistien valituksiin suvivirsistä. Toiseltakin äärilaidalta varmasti valitusta pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?

Fanaatikko. Friikki. 

Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.

Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.

Ei ala. Jos alkavatkin, niin vääristä syistä. Yhtään todellista luulevaista ei tule lisää, vaikka kuinka melttoat.

https://virsikirja.fi/virsi-571-jo-joutui-armas-aika/

Vierailija
170/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen puoliso Latella on..

Onko tuo vilpitöntä kristillistä huolestuneisuutta?

Onhan se, Laurin perheenjäseniä kohtaan. Kiitos kysymästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurilla taitaa olla samanlaisia mieleltään nyrjähtäneitä puolustajia kuin eräällä Jelena Riippakoivulla!


Vaikka kuinka yrittävät vääntää mustaa valkoiseksi, ei totuus siitä muuksi muutu.

Vierailija
172/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?

Hyvä kysymys. Ehkä taustalla on jotain "kirjoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.

Luulenpa ettei usko sinun jeesukseesi. Miksi siis vihaisi sitä? Sen sijaan saattaa vihata jeesususkomusten agressiivisia kannattajia. Samalla tavalla kuin sinä vihaat uskonnottomia.

Lauri, ei sinua kukaa vihaa. Sinun hyökkäävää käytöstäsi vain ihmetellään.

Vierailija
174/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden uskonnon etuoikeus laulattaa rukousta koulussa on uhattuna. Painakaa paniikkinappulaa. Unohtakaa koulun velvollisuudet noudattaa ohjeita ja rynnätkää barrikaadeille. Nyt kaikki maalittamaan Lauria, tuota jumalattomuuden agitaattoria. Jeesuksen rakkauden nimessä!

https://virsikirja.fi/virsi-571-jo-joutui-armas-aika/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille! 

onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta

Joko hait korvausta valtiolta?

Vierailija
176/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tarjota kevätjuhliin suvivirretön vaihtoehto. 

 

Toisaalta jos on estynyt tulemaan kevätjuhlan hittiykköstä kuuntelemaan, tulee tarjota kotiinkuljetuksen kuoro. 

 

Jo joutui armas aika ja Suvivirsi. Tulee tarjota suvivirrestä lyhyempi versio, nähkääs ja kuulkaas: lyhyestä virsi kaunis... Öö, tota miten pitkä se Lauri on? 

Vierailija
177/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vaan tommosille

Vierailija
178/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri laskee sen varaan, että tuomarina on Anni Sinnemäen tytär.

Vierailija
179/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille! 

onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta

Miten persut liittyvät aiheeseen, mielipuoli? 

Hänhän on itse persu. 

Vierailija
180/218 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Eihän Ojala aiheuta kärsimystä muille kuin jeesusteleville hihhuleille. Ojala nauttii kun uskovaiset pyörivät hänen pikkurillinsä ympärillä.

 Hei Lauri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme