Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa

Vierailija
25.06.2026 |

Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?

 

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?

Fanaatikko. Friikki. 

Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.

Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.

Vierailija
142/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen puoliso Latella on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä? 

lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista

Käyttikö lastaan hyväkseen omassa agendassaan?  Miten aikuinen,  lukuisiin päättäjäisiin osallistunut ei muka tiedä mikä niiden ohjelma on? Miksi ei ottanut selvää jos epäili?  Täysin keinotekoinen juttu tämä on, ei mikään spontaani "vääryys".  Kierolta ketkulta vaikuttaa tämä henkilö. 

Vierailija
144/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?

Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.

Sitä varten viranomaiset ovat. 

PS. sananvapaus on yhdyssana.

Haetko korvauksia yhdys sana virheestä?   No ne on sentään todellisia,  ja nostaa joillekin vaarallisesti verenpainetta.  

Vierailija
145/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä korvaukset kun koulussa joutui kuuntelemaan kansainvälistä?

Koulussa sitä sai kuulla ihan vaikka mitä.  Altistui vaikka mille.  

Vierailija
146/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä? 

lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista

Ei ollut. Kevätjuhla ei ole pakollinen. 

koulu voi olla toista mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hän on ottanut huomioon, että oikeudessa häviäjä maksaa paitsi omat, niin myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.

Mutta jos siellä on ystäviä. Kuten homoilla Räsästä vastaan. Ei kai se ilman uskalla lähteä. Nousee kansanliike. Kaikki yhdistyneet pervokomukkajoukot tukee ja painostaa. Puhumattakaan miten korvausraha innostaa ihan ilman aatettakin. 

Vierailija
148/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen puoliso Latella on..

onkohan kanttori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistetaan omat perinteet, niin saadaan muiden perinteet tilalle.

Kiitos ja hyvästi Suomi. Surkeasti menee mutta menkööt.

tässä ei ole kyse minkään perinteen korvaamisesta toisella

On toki, vaikkakin Ojala ei sitä ymmärrä. Vuosikymmenien mittainen yhteinen perinne halutaan pois. Kansan yhtenäisyys ja identiteetti rikotaan.

Katso nyt, miten jakautunut kansastamme on tullut. Kannattaako tätä soppaa hämmentää lisää?

Vierailija
150/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä? 

lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista

Ei ollut. Kevätjuhla ei ole pakollinen. 

koulu voi olla toista mieltä

Tuleeko raskauttava vilma-merkintä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä? 

lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista

Ei ollut. Kevätjuhla ei ole pakollinen. 

No onhan, sinä hupsuliini.

Vierailija
152/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurilla on ilmeisesti paljon vapaa-aikaa?


Lopettaisi jo, mutta vauhti vain kiihtyy. Taitaa lastensuojelu kohta kiinnostua ja viedä lapset rauhallisempaan kasvuympäristöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valittanut myös kappaleesta Varpunen jouluaamuna. Sen kuuleminen ei kyllä mitenkään voi olla uskonnonharjoitusta. Siinä kyllä heijastuu uskonnollinen maailmankuva, mutta vielä enemmän Topeliuksen oma elämänkohtalo - pienet poikalapset kuolivat ja tytöt jäivät henkiin. Lapsia kuoli silloin vielä valtavasti ja varmaan suunnilleen kaikki uskoivat kuolleiden lasten olevan "taivaassa enkeleinä" - ainakin sisaruksille varmasti sanottiin niin. Lisäksi Topelius oli eläinsuojelun ja eläinten hyvän kohtelun pioneeri Suomessa - sekin heijastuu sanoissa tavallaan. Tuon laulun kuulemisesta valittaminen on kyllä aivan uskomatonta.

Vierailija
154/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.

Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.

Hän on homopiireissäkin aina bottom eikä ole edes lapsen oikea isä vaan surkea aisuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri vois mennä vaikka metsään keräämään risuja! Ja syksyllä sitten marjoja ja sieniä. Myös patikointi Linnea Leinon kanssa olis hyvä. Voisivat ehkä tavata karhun. 

Vierailija
156/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?

Fanaatikko. Friikki. 

Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.

Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.

Ei ala. Jos alkavatkin, niin vääristä syistä. Yhtään todellista luulevaista ei tule lisää, vaikka kuinka melttoat.

Vierailija
157/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako lapsi viedä asian eteen päin tai Laurin vaimo ?

Vierailija
158/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen puoliso Latella on..

Onko tuo vilpitöntä kristillistä huolestuneisuutta?

Vierailija
159/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.

Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.

Hän on homopiireissäkin aina bottom eikä ole edes lapsen oikea isä vaan surkea aisuri.

??? 

Vierailija
160/210 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

Siinä on sitten loputon pelto kyntämättä mistä maksellaan korvauksia seuraavan kerran. Kun nyt kuitenkin elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa , niin vääjäämättä ihmiset tulevat vaatimaan korvauksia kaikesta, joka "loukkaa" omia vakaumuksiaan. Valtion ja kuntien pitää vielä perustaa joku korvausrahasto ja oikeuslaitoksen joku erillinen korvaustuomioistuin käsittelemään tulevia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi